Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Stalkerzy pomocy.

Doszedłem w Jenot ed. do miejsca (chyba 2 quest z posterunku na samym początku) gdzie jest atak na ATP (w nocy). Po sukcesie w ataku wyświetla mi się zadanie aby znaleźć klucz do sejfu bandytów. Sejf znalazłem a klucza nie. Przeszukałem wszystkie trupy całe ATP i nic. Czy ktos zna odpowiedź? Z góry dziękuję

Klucz znajduje się w plecaku w budynku po prawej (stojąc na wprost do głównego wejścia ATP). Wchodzisz po drabinie i szukasz torby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dopyl, było tak jak napisałeś. Natrafiłem na nowy bug :dry: powinienem być beta testerem normalnie. Jestem w Prypeci, zdobyłem karabin gaussa i tu tkwi problem. Wcześniej bez questa znalazłem papiery od obiektu 62 (gauss) i dałem technikowi na Skadowsku, ten mi ładnie podziękował i tyle. Wlazłem tam do labolatorium, bo było otwarte :huh: nie potrzebowałem karty od technika. Teraz mam tą nieznaną broń w ekwipunku, technik nie chce mi naprawić a wyrzucić jej nie mogę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. Mam pytanko mianowicie jak odnaleźć drugi dokument w podziemiach agropromu tj. gdzie on jest i czy da się otworzyć te drugie drzwi prowadzące do następnego pomieszczenie (przechodzę na samym początku przez tunel, potem po schodach w górę, znajduje klucz otwieram boczne drzwi, schodzę w dół po drabinie i tam jest pierwszy dokument, potem wracam i w tym pokoiku są jeszcze jedne drzwiczki, do których nie ma żadnego napisu "otwórz" ani nic takiego ale za nimi, bo są to kraty widać duże pomieszczenie i myślę że może tam będzie drugi dokument).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja mam pytanie z innej beczki to tych co grali we wszystkie wersji SGM od 1.6 do 2.2 czy każda nowa wersja to "upgrejt" do poprzedniej, czyli całość zostanie i dodaje się coś nowego czy kolejna wersja do jest robiona od podstaw. Dla tych co nie rozumieją chodzi o początek w SGM 2.2 zaczynamy w Kordonie jak dojdziemy do Zatonu to w wersji 1.6 była paczka i dostanie się do Skadowka a potem było dostarczenie artefaktu dla nowej postaci. Czy to zostało czy są całkiem inne zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !

Może zależy też od wersji ? Ja gram na 2.2 i żaden komunikat mi się nie wyświetla ani nie mam aktywnego zadania :)

A ukończyłeś zadania związane z odbiciem od bandytów wioski kotów i ATP ? Otworzyłeś sejf bandytów ? Pytam bo to gdzieś po tym dostaje sie zadanie poszukiwania wojskowej ekspedycji i przejscia na bagna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie z innej beczki to tych co grali we wszystkie wersji SGM od 1.6 do 2.2 czy każda nowa wersja to "upgrejt" do poprzedniej, czyli całość zostanie i dodaje się coś nowego czy kolejna wersja do jest robiona od podstaw. Dla tych co nie rozumieją chodzi o początek w SGM 2.2 zaczynamy w Kordonie jak dojdziemy do Zatonu to w wersji 1.6 była paczka i dostanie się do Skadowka a potem było dostarczenie artefaktu dla nowej postaci. Czy to zostało czy są całkiem inne zadania.

Nie żebym marudził, ale może ktoś odpowiedzieć? Głównie to pytanie to tłumaczy jest bo oni robili spolszczenie do SGM i wiedzą najlepiej to jak jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SGM do COP w wersji od 1.6 do 2.0 to praktycznie to samo. Modyfikacja jest tylko usprawniana, eliminowane są bugi i dodawane różne smaczki w kolejnych wersjach. Ogromną zmianę wnosi dodatek Geonezis, dostępny dla wersji 1.7 - 2.0. Ale zalecane jest grać w niego na wersji 2.0. Po prostu jest bardziej dopracowana. No i wersja 2.2, która wnosi nowe lokacje i linie fabularne. Czyli w tej chwili SGM dla COP to tylko 2.0 + Geonezis lub 2.2. Dodatek Geonezis został trochę przytłoczony szybką premierą SGM 2.2, ale naprawdę warto w niego zagrać. To olbrzymi kawał nowej fabuły, świetnie przemyślanej i poukładanej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie gdzie znaleźć ten ładunek wojskowy na bagnach??

Ładunek jest w jednym z wagonów.To tam gdzie miał miało miejsce intro z podstawowej wersji Czystego Nieba(tam też leżał później wintorez)

Dla tych co nie rozumieją chodzi o początek w SGM 2.2 zaczynamy w Kordonie jak dojdziemy do Zatonu to w wersji 1.6 była paczka i dostanie się do Skadowka a potem było dostarczenie artefaktu dla nowej postaci. Czy to zostało czy są całkiem inne zadania.

W SGM 2.2 są też zadania z poprzednich części , może nie wszystkie ale większość jest.

Edytowane przez dopyl
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra juz mam wszystko i teraz kolejne pytanie czy w sgm lokacja narzedzi sie zmienia?? bo chcialem wziac do podstawowych w tartaku i ich tam nie bylo

Regulamin który powinieneś znać mówi:

Podczas pisania posta należy korzystać z polskich znaków oraz znaków interpunkcyjnych.

Popraw proszę swój post i pisz poprawnie LD

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.