korn06 Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie wie ktoś gdzie szukać odpowiednich wpisów, żeby usunąć ten pasek artefaktów z hud? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Spróbuj tego...plik gamedata/ config/ ui/ maingame..wstaw x/ y = 2000 <artefact_panel x="10" y="630" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale="0.5"/> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Wreszcie mam normalny hud: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 To sie tu podepnę..zrobiłem sobie taki HUD...jak sie pozbyć tych ikonek apteczek..pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Trzeba właśnie wkleić ten hud powyżej. Mogę później ponownie go wrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Chcę żeby było pusto na ekranie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 No to najpierw wklej hud, a potem usuwaj pozostałe ikony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Ok, jak masz pliki, to wstaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 W pobieralni jest, jako dodatki: LINK...https://rapidshare.com/#!download|40p1|1017808342|Drobne_zmiany_TS2_UF.7z|754|R~4BB0F7A8E4FB7AA4A5BEAABD889FAB9A|0|0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Wie ktoś jak się nazywa tekstura która się wyświetla panel medyczny na dole ekranu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 No niestety, nie zniknęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Szukam cały czas tego ustrojstwa - pewnie znowu w jakimś skrypcie to ukryli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Mozliwe...kilka plików z ui przeszedlem metodą prób i błędów..ale jak widać nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Spróbuj - w archiwum masz katalogi "bez med" i "oryginalny" - scal "bez med" z modem i zobacz czy zadziała. Jak nie to przywróć z oryginalnego http://speedy.sh/GSbAU/zmiana-hud-buber.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Ten panel jest na stałe, czy pojawia się i znika...jeżeli znika to będzie skrypt jak jest stały to raczej będzie na wierzchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 On jest chyba na stałe ale ma zmieniające się wartości. Jedyny plik w jakim to znalazłem to hud_med.script a komenda do niego jest w totalizator.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Może wykorzystać plik który podał @ Korn. Usunąć teksturę z amunicją i licznik to nie będzie trudne, a mapa to szczegół bo to najłatwiejsze do przesunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Z tego co zauważyłem to ten skrypt przypisuje tekstury z pliku ui_icon_equipment - nie ma osobnej tekstury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 W poprawce HUD jest totalizator.script więc to pewno jest z tym związane, ale coś ustala położenie X,Y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Są do tego sekcje w hud_med.script - każda ikona ma własną 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Wszystko gra, piękny czysty widok, realizm pełną gębą. Hud_med za to odpowiadał...chylę czoła @Scigacz. I dzięki wszystkim za pomoc. EDIT... W pliku hud_med.script edytowałem sekcję local tPosXItems do takiej postaci... local tPosXItems ={ medkit =5600, medkit_scientic =5300, medkit_army =5000, antirad =4700, bandage =4400 } Zegara pozbyłem się dopisując 0 w pogrubionym wpisie <hud_show_time x="100" y="1950" width="800" height="30" complex_mode="1"> pliku ui_custom_msgs, zresztą też w/g receptury @scigacza. Do zlikwidowania reszty użyłem programiku http://stalker.filef...Mod_Final;84978 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zegar, mapy, linie artefaktów, liczniki i inne rzeczy są proste w przesuwaniu. Elementy którymi rządzą skrypty to już trudniejsza sprawa...@scigacz1975 ma głowę do skryptów... . ...local tPosXItems to parametr X, który obok Y określa położenie na ekranie elementu. Podobny efekt będzie można uzyskać zmieniając sekcję.. local tPosYItems Ponieważ to temat pokrewny i może go uzupełnić podaję kilka gotowych rozwiązań...http://www.stalkerte...any-na-ekranie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.