Jump to content

Zmiany w HUD do TS2


korn06
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Wszystko gra, piękny czysty widok, realizm pełną gębą. Hud_med za to odpowiadał...chylę czoła @Scigacz.

I dzięki wszystkim za pomoc.

EDIT... W pliku hud_med.script edytowałem sekcję local tPosXItems do takiej postaci...

local tPosXItems ={
medkit		  =5600,
medkit_scientic =5300,
medkit_army	 =5000,
antirad		 =4700,
bandage		 =4400
}

Zegara pozbyłem się dopisując 0 w pogrubionym wpisie <hud_show_time x="100" y="1950" width="800" height="30" complex_mode="1"> pliku ui_custom_msgs, zresztą też w/g receptury @scigacza.

Do zlikwidowania reszty użyłem programiku

http://stalker.filef...Mod_Final;84978

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Zegar, mapy, linie artefaktów, liczniki i inne rzeczy są proste w przesuwaniu. Elementy którymi rządzą skrypty to już trudniejsza sprawa...@scigacz1975 ma głowę do skryptów... :smile:.

...local tPosXItems to parametr X, który obok Y określa położenie na ekranie elementu. Podobny efekt będzie można uzyskać zmieniając sekcję.. local tPosYItems

Ponieważ to temat pokrewny i może go uzupełnić podaję kilka gotowych rozwiązań...http://www.stalkerte...any-na-ekranie/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity