korn06 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Nie wie ktoś gdzie szukać odpowiednich wpisów, żeby usunąć ten pasek artefaktów z hud? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Spróbuj tego...plik gamedata/ config/ ui/ maingame..wstaw x/ y = 2000 <artefact_panel x="10" y="630" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale="0.5"/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted March 5, 2012 Author Report Share Posted March 5, 2012 Wreszcie mam normalny hud: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 To sie tu podepnę..zrobiłem sobie taki HUD...jak sie pozbyć tych ikonek apteczek..pomocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted April 28, 2012 Author Report Share Posted April 28, 2012 Trzeba właśnie wkleić ten hud powyżej. Mogę później ponownie go wrzucić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Chcę żeby było pusto na ekranie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted April 28, 2012 Author Report Share Posted April 28, 2012 No to najpierw wklej hud, a potem usuwaj pozostałe ikony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Ok, jak masz pliki, to wstaw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted April 28, 2012 Author Report Share Posted April 28, 2012 W pobieralni jest, jako dodatki: LINK...https://rapidshare.com/#!download|40p1|1017808342|Drobne_zmiany_TS2_UF.7z|754|R~4BB0F7A8E4FB7AA4A5BEAABD889FAB9A|0|0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Wie ktoś jak się nazywa tekstura która się wyświetla panel medyczny na dole ekranu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 No niestety, nie zniknęło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Szukam cały czas tego ustrojstwa - pewnie znowu w jakimś skrypcie to ukryli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Mozliwe...kilka plików z ui przeszedlem metodą prób i błędów..ale jak widać nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Spróbuj - w archiwum masz katalogi "bez med" i "oryginalny" - scal "bez med" z modem i zobacz czy zadziała. Jak nie to przywróć z oryginalnego http://speedy.sh/GSbAU/zmiana-hud-buber.7z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Ten panel jest na stałe, czy pojawia się i znika...jeżeli znika to będzie skrypt jak jest stały to raczej będzie na wierzchu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 On jest chyba na stałe ale ma zmieniające się wartości. Jedyny plik w jakim to znalazłem to hud_med.script a komenda do niego jest w totalizator.script Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Może wykorzystać plik który podał @ Korn. Usunąć teksturę z amunicją i licznik to nie będzie trudne, a mapa to szczegół bo to najłatwiejsze do przesunięcia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Z tego co zauważyłem to ten skrypt przypisuje tekstury z pliku ui_icon_equipment - nie ma osobnej tekstury Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 W poprawce HUD jest totalizator.script więc to pewno jest z tym związane, ale coś ustala położenie X,Y Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Są do tego sekcje w hud_med.script - każda ikona ma własną 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Wszystko gra, piękny czysty widok, realizm pełną gębą. Hud_med za to odpowiadał...chylę czoła @Scigacz. I dzięki wszystkim za pomoc. EDIT... W pliku hud_med.script edytowałem sekcję local tPosXItems do takiej postaci... local tPosXItems ={ medkit =5600, medkit_scientic =5300, medkit_army =5000, antirad =4700, bandage =4400 } Zegara pozbyłem się dopisując 0 w pogrubionym wpisie <hud_show_time x="100" y="1950" width="800" height="30" complex_mode="1"> pliku ui_custom_msgs, zresztą też w/g receptury @scigacza. Do zlikwidowania reszty użyłem programiku http://stalker.filef...Mod_Final;84978 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Zegar, mapy, linie artefaktów, liczniki i inne rzeczy są proste w przesuwaniu. Elementy którymi rządzą skrypty to już trudniejsza sprawa...@scigacz1975 ma głowę do skryptów... . ...local tPosXItems to parametr X, który obok Y określa położenie na ekranie elementu. Podobny efekt będzie można uzyskać zmieniając sekcję.. local tPosYItems Ponieważ to temat pokrewny i może go uzupełnić podaję kilka gotowych rozwiązań...http://www.stalkerte...any-na-ekranie/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.