kobal Opublikowano 9 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Tytuł oryginalny: Апокалипсиса: Наследство Коллекционера Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 05.12.2011 r. Autorzy: @zaurus (Apokalipsa), Kostia-semen, Marafonec, SKORRION_1970, Duke65 (Spadek Kolekcjonera) Autor spolszczenia: @kobal Śr. długość rozgrywki: ok. 17 godzin OPIS: Spoiler Spadek Kolekcjonera to nieoficjalny dodatek do Apokalipsy - pierwszej odsłony trylogii @zaurus-a. Główną nowością jest zadanie polegające na odszukaniu 19 rzadkich artefaktów, ukrytych w kilkunastu schowkach na terenie Strefy Wykluczenia. Dodatek został stworzony głównie z myślą o graczach, którzy nie boją się wyzwań i są miłośnikami wielogodzinnego "szperania" po lokacjach z nosem przy ziemi. W odnalezionym schowku oprócz artefaktu znajdziemy też notatkę z krótkim opisem trzech możliwych lokalizacji następnej skrytki. Należy także dodać, że schowki są świetnie ukryte i wymagają nie tylko spostrzegawczości, ale też sporej pomysłowości jak się do właściwego miejsca w ogóle dostać. Mimo iż zadanie jest dostępne od początku gry, zaleca się najpierw ukończyć fabułę Apokalipsy, a dopiero na sam koniec, przed opuszczeniem Zony, spróbować swoich sił jako poszukiwacz artefaktów. Poradnik: Spoiler A więc postanowiłeś popsuć sobie zabawę. Dobrze. Więc mamy odnaleźć 19 artefaktów ukrytych w schowkach na różnych lokacjach. W każdym kolejnym schowku znajdziemy notatkę z trzema możliwymi lokalizacjami kolejnej skrytki. Oczywiście schowek jest zawsze tylko w jednej z nich. W rozmowie z Sidorowiczem dowiadujemy się, że pierwszej wskazówki mamy szukać gdzieś w wiosce kotów: Spoiler Notatkę znajdziemy w środkowym, na wpół rozebranym domku po prawej stronie, pod leżącą na ziemi blachą. Dowiemy się z niej, że następnej wskazówki mamy szukać w okolicy tunelu. Pierwszy schowek: Spoiler Chodzi oczywiście o tunel z elektrami pod nasypem kolejowym. W środku w kontenerze, za materacem znajdziemy pierwszy schowek. Znajdziemy w nim notatkę z historią Kolekcjonera i trzema możliwymi lokalizacjami następnego schowka. Kordon - "Tam, gdzie jest dużo anomalii": Spoiler Chodzi o pole anomalii na północ od bunkra Sidorowicza. Plecak znajdziemy w metalowej skrzyni pod rurą, którą dostajemy się na ogrodzony teren anomalii. Kordon - "Sprawdź wszystko, co porusza się po szynach": Spoiler W tym wypadku schowek znajdziemy pod wagonem kolejowym na nasypie, po lewej stronie patrząc w kierunku Wysypiska. Kordon - "Na skałach między nasypem kolejowym a przejściem na Wysypisko": Spoiler Plecak jest wciśnięty między stertę kamieni na wschód od gospodarstwa za nasypem kolejowym. Wysypisko - "Leży na widoku w rejonie hangaru": Spoiler I owszem, leży na widoku, tylko trzeba mocno zadzierać głowę. Plecak jest na samym szczycie rozwalonego rusztowania na dachu hangaru. Trzeba dostać się na dach hangaru i później po linie prosto do plecaka. Wysypisko - "Na wzgórzu, między hangarem a posterunkiem Powinności, bliżej hangaru": Spoiler Na zboczu radioaktywnej kupy śmieci między hangarem a posterunkiem, od strony hangaru. Plecak jest w metalowym "pojemniku" Uwaga by nie wpaść do środka, bo już stamtąd nie wyjdziemy. Kucając wsuwamy się przez okrągły otwór tyle tylko by dosięgnąć do plecaka. Wysypisko - "Na wzgórzu, między hangarem i cmentarzyskiem pojazdów, bliżej głównej drogi": Spoiler Plecak znajdziemy w rurze na zboczu wzgórza między hangarem a cmentarzyskiem pojazdów. Agroprom - "W krzakach, przy zamkniętym włazie do podziemi": Spoiler Plecak jest w samym środku kupy krzaków przy włazie w południowo zachodnim rogu lokacji. Bardzo trudno go zauważyć. Praktycznie trzeba w kucki przeszukiwać na oślep zarośla z wciśniętym "F": Agroprom - "W okolicy zniszczonego BTRa, na drodze do Instytutu": Spoiler Tutaj prosta sprawa. BTR jest tylko jeden, na środku drogi. Plecak jest sprytnie ukryty w bocznym luku wejściowym. Agroprom - "W okolicy czterech dużych zbiorników": Spoiler Plecak jest na drzewie rosnącym zaraz za ogrodzeniem kompleksu, na północ od zbiorników. By się na nie dostać musimy wejść na dach kompleksu.Teraz stojąc na wprost zejścia do podziemi zeskakujemy na rury i po nich dostajemy się na ogrodzenie kompleksu. I po ogrodzeniu maszerujemy spokojnie prosto do drzewa. Wysypisko - "W wozie bojowym": Spoiler Prosta sprawa. W luku jednego z BTRów na cmentarzysku pojazdów. Wysypisko - "W zniszczonym budynku, niedaleko posterunku Powinności": Spoiler Chodzi oczywiście o białą ruinę po prawej stronie drogi. Schowek jest na drugiej kondygnacji. By się tam dostać musimy rozpędzić się na pochyłej płycie od strony posterunku i przeskoczyć na przewód wentylacyjny. Z niego już bez problemu dostaniemy się na drugie piętro. Wysypisko - "Na wzgórzu, między hangarem a posterunkiem Powinności, bliżej posterunku": Spoiler Na zboczu radioaktywnej kupy śmieci między hangarem, a posterunkiem, od strony posterunku. Plecak jest w na wpół zakopanej metalowej "puszce". Dolina Mroku - "Na pierwszym piętrze": Spoiler Schowek znajdziemy na pierwszym piętrze kompleksu z wejściem do X18 w jednej z tokarek. Dolina Mroku - " W krzakach, niedaleko wagonika na kołach": Spoiler Chodzi o wagon w polu anomalii i krzaki za ogrodzeniem kompleksu X18 od północnej strony kompleksu. Krzak ze schowkiem jest przy samym ogrodzeniu kompleksu. Dolina Mroku - "W parowie, tam gdzie jest legowisko psów": Spoiler Schowek znajduje się na drzewie, w parowie na północ od kompleksu X18. By dostać się na drzewo musimy skoczyć na nie ze skarpy. Bar - "Przy posterunku Powinności, tym od strony Wysypiska": Spoiler Schowek znajduje się na dachu budynku na lewo od posterunku. Problem tylko jak tam się dostać. Trzeba będzie poskakać trochę po dachach. Trasę zaczynamy od budynku z dziurą w dachu na który dostajemy się z wieży przy wejściu na bazę Powinności. Bar - "Na terenie bazy Powinności": Spoiler Tu jest większy problem. Schowek znajduje się w stercie betonowych klocków między budynkiem gdzie siedzi Pietrenko a pierwszym budynkiem przez który przechodzimy na terenie Baru i wita nas nieśmiertelne "wynoś się stąd, stalkerze." Dostaniemy się do niego przez dziurę w ścianie właśnie w tym budynku. Bar - "W promieniu 30 metrów od Niwy": Spoiler Oczywiście chodzi o rozbitą Niwę przy posterunku od strony Wysypiska. Schowek znajduje się na stojącym obok drzewie, bardzo wysoko. Dzicz - " W niedokończonym budynku": Spoiler Chodzi o niedokończony biały budynek gdzie zawsze siedzą najemnicy. Plecak jest na samej górze. Dzicz - "W okolicy przejścia do Baru": Spoiler W tym wypadku trzeba będzie wyjść poza lokację. Po przejściu na teren Dziczy odwracamy się i wracamy na teren Baru. Gdy gra zapyta czy chcemy zmienić lokację, dajemy że nie, idziemy dalej prosto w kierunku Baru. Wyszliśmy poza granice lokacji, skręcamy w lewo i okrążamy budynek, wchodzimy do niego od drugiej strony. Plecak leży pod ścianą. Mamy teraz zamkniętą drogę powrotu. Chcąc wyjść musimy przeskoczyć przez murek w kierunku Dziczy. Dzicz - "Przy wagonach, obok skażonego promieniowaniem budynku": Spoiler Plecak jest pod betonową płytą przy krawędzi peronu, przy końcu wagonu. Jantar - "Na wyciągniku elektrycznym, na terenie kompleksu": Spoiler Jantar - " Niedaleko od wejściowej bramy na teren kompleksu Jantar": Spoiler Schowek znajduje się w jednej z rur w rogu kompleksu zaraz na lewo od wejścia. Jantar - "Na terenie kompleksu, przy budynku z zerwanym dachem": Spoiler Plecak znajdziemy na słupie telefonicznym stojącym przy budynku na lewo od drogi którą idziemy do labu. Ten budynek bez dachu z którego zawsze wychodzą zombie. By się dostać do plecaka musimy wejść na dach budynku. Wewnątrz jest drabinka. Z dachu skaczemy na słup. Dzicz - "W rejonie między suwnicą i postojem bandytów": Spoiler Bardzo trudno dostępny schowek. Plecak znajduje się na dachu garażu na górze mapy, na lewo od posterunku bandytów. by się tam dostać trzeba przeskoczyć z suwnicy na słup trakcji elektrycznej, ze słupa na galeryjkę i dalej już prosto. Dzicz - "W rejonie dyslokacji snajperskiego oddziału najemników": Spoiler Chodzi oczywiście o snajperów Wilczarza którzy witają nas w podstawce zaraz po przejściu na Dzicz. Schowek znajduje się na dachu tego budynku. Na dachy dostajemy się z wieży strażniczej. Z niej przeskakujemy na dach w kierunku Baru i dalej prosto. Dzicz - "Obok grobu z krzyżem": Spoiler Chodzi o grób niedaleko którego ukrywa się Krugłow w podstawce. Schowek znajduje się w rozerwanym przewodzie wentylacyjnym. Z krzyża przeskakujemy na murek, z murku na dach, z dachu na przewód wentylacyjny. Magazyny Wojskowe - "W rejonie między Wioską Pijawek a drogą w kierunku Bariery: Spoiler W jednej z rur niedaleko obozowiska neutralnych stalkerów. Bardzo trudny schowek. Rzecz w tym, że by dosięgnąć plecaka trzeba wskoczyć do rury. I potem jest problem by z niej wyjść. Udaje się to tylko jeśli przyjmiemy postawę skradania (klawisz ctrl) i to po wielu próbach. Magazyny Wojskowe - "W rejonie tunelu": Spoiler Tunel na bazie Wolności. Zaraz obok wejścia stoi słup z reflektorami. Plecak jest na słupie. Skaczemy na słup ze skarpy nad tunelem. Magazyny Wojskowe - " W chutorze, przy posterunku najemników" Spoiler Chutor przy drodze na posterunek najemników. Schowek jest dachu domu, obok komina. Radar - "W Czerwonym Lesie na skale, na południe od uszkodzonego helikoptera": Spoiler Schowek jest na sporym kamieniu, prawie że dokładnie na południe od zniszczonego helikoptera w lesie na Radarze. Radar - "Przy czołgu": Spoiler Chodzi o czołg w obozowisku monolitowców, zaraz na początku drogi przez Radar po lewej stronie. Plecak jest ukryty nad gąsienicą. Radar - " Przy zakręcie do Mózgozwęglacza": Spoiler Schowek jest za murkiem, z prawej strony wejścia do warlabu. Prypeć - " W na wpół rozwalonym dziewięciopiętrowcu": Spoiler Po przejściu przez tunel na drugą stronę Prypeci skręcamy w prawo. W rogu lokacji mamy wieżowiec z rozwalonym jednym bokiem. Tam zawsze siedział snajper monolitu z gaussem. Schowek jest w korytarzu na piątym piętrze. Dostajemy się tam po gruzowisku. Prypeć - "Na placu z pomnikiem Lenina": Spoiler Chodzi o centralny plac z przewróconym pomnikiem Lenina. Plecak jest na cokole, przy nogach posągu. Prypeć - " Na dachu, przy Gastronomie": Spoiler Chodzi o Gastronom po lewej stronie miasta i dach który jest zaraz naprzeciwko ulicy, część kompleksu Domu Pioniera. By się dostać na dach musimy okrążyć budynek i z drugiej strony znaleźć wejście po schodach na pierwsze piętro. Wskakujemy na poręcz, z niej po drzwiach na daszek nad wejściem do budynku. I dalej na dach i do schowka. Agroprom - " Przy antenie, obok tunelu": Spoiler Tunel na Agropromie na prawo od wejścia na lokację. Naprzeciwko tunelu wieża obserwacyjna. Na wieży antena. Przy antenie schowek. Agroprom - "Pod przewróconym drzewem, w miejscu skażonym promieniowaniem": Spoiler Między kompleksem gdzie obozują stalkerzy a bagnem, na północny zachód od czterech zbiorników. Plecak leży miedzy gałęziami przewróconego drzewa w polu silnego promieniowania. Agroprom - "Na terenie Instytutu, na poddaszu": Spoiler Na poddaszu jednego z budynków na terenie Instytutu. Dostaniemy się tam przez dziurę w dachu. Na dach można przeskoczyć z wieży strażniczej przy północnym wejściu do Instytutu. Radar - " Tam gdzie Piękna jest obejmowana przez Bestię": Spoiler Opis dojścia do schowka wygląda bardzo skomplikowanie, niemniej można za jego pomocą dotrzeć do celu. Trzeba tylko w opcjach gry włączyć sobie pokazywanie odległości do celu. Zaczynamy przy wieży strażniczej na zakręcie drogi w kierunku do Mózgozwęglacza. Schowek jest na drzewie (Bestii). Tu zaczynamy. Piękna obejmowana przez Bestię. Radar - "Na wzgórzach, na Radarze": Spoiler To już ostatnie zadanie. Musimy odnaleźć w Czerwonym Lesie teleport, który przeniesie nas na normalnie niedostępne wzgórza. Teleport jest na drzewie w południowej części lasu przy legowisku snorków i pseudopsów. By się do niego dostać musimy ze sporej kupy kamieni przeskoczyc na jedno drzewo i po gałęziach przejść na właściwe. Teleport jest niewidzialny. Po szczęśliwym przeniesieniu się na wzgórze czeka nas jeszcze trasa przez kilka wzgórz połączonych teleportami. Na wzgórzach są też fałszywe teleporty, które przeniosą nas wstecz, a nawet poza las i trzeba będzie zaczynać od początku. W końcu dotrzemy do piątego wzgórza i w krzakach znajdziemy plecak z ostatnimi artefaktami. Wracamy do Sidorowicza i rozliczamy zadanie. Na tym drzewie teleport. Przybliżona lokalizacja prawidłowych teleportów GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0004 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. Należy dokonać drobnych zmian w pliku fsgame.ltx: $game_data$ = false| true| $fs_root$| zmieniamy na: $game_data$ = true| true| $fs_root$ LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod + spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] MEGA - [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatek graficzny zmieniający wygląd otoczenia: cloud.mail: [KLIK] Lepiej widoczne menu główne: Archiwum należy umieścić w gamedata\textures\ui. [ui_aainmenu.dds] Źródło: 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 9 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Grałem we wszystkie mody Zaurusa i w tego też zagram. Zapowiada się ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Super pomysł z tym szperaniem, ale jak na razie nie objawił mi się żaden schowek. Znalazłem oczywiście schowki w ich standardowych lokacjach ale wszystkie były puste...A gram już trochę, bo ponad 3 godziny - wciąż jestsem na Kordonie, ale mam już 2 arty Kolekcjonera, tylko ze zwykłymi schowkami coś mi nie idzie...Błąd, czy tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Tradycyjne schowki są rzadkie, niemniej się zdarzają. Przeszukuj trupy NPC znanych z podstawki. Czyli bandytów, stalkerów, powinnościowców, wolnościowców,żołnierzy. Problem w tym, że najwięcej zabijamy Łowców i Apokalipsę, a ci schowków przypisanych nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Dzięki :thumbsup: , to idę dalej zabijać :pirate: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Znalazłem schowek na Kordonie. Nie było łatwo, ale udało się. Optymistycznie nastawiony poszedłem na Wysypisko. I co, i nic. Nie znalazłem i nigdy, bez poradnika bym go nie znalazł. Nawet z poradnikiem odnalezienie schowka nie było łatwe. Zobaczymy co będzie dalej. Mod praktycznie nie wpływa na wydajność i mam takie same ustawienia jak na podstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Pomocy!!!....szukam pół dnia schowków z artefaktem na terenie Baru zgodnie z poradnikiem i niestety nie mogę ich znależć... :wallbash: :wallbash: :wallbash: nawet cofnąłem się do ostatniego schowka w Dolinie Mroku i nic to nie dało....w ten sposób nie znajdę 19 artefaktów... :sad: , a komenda "demo_record1" w konsoli nie działa... :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 By ułatwić szukanie możesz zwiększyć sobie skok. Robi się to tak: w gamedataconfigcreaturesactor.ltx znajdź linię - jump_speed = i wpisz np. 13. Potem wróć do pierwotnego ustawienia lub zostaw, to twoja decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 To w sumie niewiele mi daje...problem w tym, że wskazanych miejscach nie mogę znależć schowków...na Kordonie, Wysypisku, Agropromie i Dolinie Mroku nie było z tym problemu... :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Jerczi, nie demo_record1 a demo_record 1. Pamiętaj o spacji. No i potwierdzasz enterem. Jeśli dalej będziesz miał problem, podeślij mi sejwa.Możesz wstawić gdzieś do ściągnięcia lub na maila kobal@interia.eu Nikt nie mówił, że będzie prosto. :D Ostrzegałem, że to mod dla twardzieli.Odnośnie modyfikacji skoków i innych, zaręczam, że do każdego schowka można się dostać na normalnych parametrach gry, bez żadnych modyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Zrobiłem jak trzeba i dalej nie mogę znależć tych schowków w Barze... :wallbash: :wallbash: :wallbash: P.s. Wysłałem Ci kobal dwa sejwy mailem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jerczi, przesłałem ci nowe zapisy.Przed opróżnieniem schowka i zaraz po. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 A ja mam pytanie do was. Konczę właśnie mod Apokalipsa, i nie wiem co mam dalej zrobić. Czy ten dodatek jakim jest Spadek Kolekcjonera muszę wkleić do Apokalipsy czy to osobny dodatek? Kobal: To ja edytowałem tego posta. Nikt tu nie ma kłopotów ze wzrokiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Musisz na nowo pobrać Apokalipsę z zintegrowanym Spadkiem Kolekcjonera z pierwszego postu w tym temacie. Dlatego tak jest bo Spadek kolekcjonera jest napisany pod wersję finalną Apokalipsy, która gości na naszym forum od jakichś dwóch tygodni. Oczywiście konieczna jest nowa gra. Próby założenia Spadku Kolekcjonera na starą wersję Apokalipsy, którą to dużo ludzi ma na swoich komputerach, skończyło by się bugami, dlatego zdecydowałem się zintegrować dodatek z modem i uciąć w zarodku wszelkie problemy z niezgodnością wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Ok. dziękuję tak zrobię. Dzieki za edytowanie mojego posta. To nie chodzi o to że ktoś ma problemy ze wzrokiem ,proszę wybaczyć zaznaczyłem nazwę moda i to samo tak zrobiło. I wiem winny zawsze się tłumaczy. Ale dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Nie musisz się tłumaczyć, byle byś tego nie powtarzał :) Na przyszłość jak coś kopiujesz z innego tematu to przy wklejaniu masz dwie opcje."Wklej " i " Wklej jako zwykły tekst " Jeśli dasz samo "wklej" przerzuci ci kopiowany fragment identycznie jak było wcześniej. Jeśli dasz " Wklej jako zwykły tekst " to tekst zostanie zapisany domyślną czcionką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jerczi, przesłałem ci nowe zapisy.Przed opróżnieniem schowka i zaraz po.Kobal bardzo Ci dziękuję za pomoc...leci za to plusik... :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek90 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam. Mam problem z wykonaniem zadania dla Fanata o odnalezieniu dyplomatki w lab x16, gdy jestem na jantarze i chce zapisać grę zapisem poprzednim to wyskakuje komunikat czy nadpisać i wtedy daje tak i powinno przenieść na chwile do gry a potem z powrotem do menu a mnie nie przenosi a gdy wchodzę z menu do gry to nic nie mogę zrobić, ponieważ gra się zawiesza. Wcześniej bywałem na lokacji kilka razy i nie zdarzały się takie problemy a jak nie zapisuje gry i idę do x16 to jak dochodzę do punktu przejścia do lokacji to mnie wyrzuca do pulpitu z logiem FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobylgamedatascripts_g.script:1116: bad argument #3 to 'format' (string expected, got no value) FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CPostprocessAnimator::Load [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePostprocessAnimator.cpp [error]Line : 76 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find motion file ' '. PS. próbowałem przeinstalować moda ale dalej jest tak samo Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez lolek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Co ci przyszło do głowy by nadpisywać zapisy? Wystarczy że quicksave się nadpisuje i dlatego też nie zaleca się go używać. Twardy sejw jest po to byś zawsze mógł się cofnąć. Robisz ich tyle ile się da. Piszesz sobie przykładowo Jantar 1, Jantar 2 itp. A tak coś się pewnie nie nadpisało i sknociło. Masz jakiś zapis z innej lokacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek90 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Wcześniej wszystko normalnie się nadpisywało i nie miałem problemu z zapisami a co do zapisów z wcześniejszych lokacji mam kilka ale to bardzo daleko są bo za często ich nie robiłem :teehee: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 A wczytują się normalnie? Można grać ? Jeśli tak to masz uszkodzony ten swój zapis na Jantarze, czy też w X16 i nie ma przebacz. Przynajmniej już będziesz wiedział by nie nadpisywać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek90 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Save z jantaru się wczytuje aż do momentu żeby kliknąć dowolny przycisk i jak pojawiam się na lokacji to gra się zawiesza albo mogę normalnie grać ale nie mogę zapisać bo wtedy też się zawiesza a autosave w x16 po dojściu do synchronizacji zawiesza kompa że muszę zrobić restart. Wiem teraz że warto robić tyle zapisów ile dusza zapragnie :sweat: Dzięki za cenną poradę :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Możesz jeszcze spróbować przejść na Dzicz, jeśli uda ci się uruchomić grę. Zapisze się nowy autosave, wrócisz na Jantar i jeszcze raz spróbujesz wejść do X16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek90 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Próbowałem tak przejść ale nie dało rady bo lądowałem na pulpit bez żadnego loga :( Zacznę od wcześniejszego zapisu z wysypiska w którym mam już dodane zadanie od Fanata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 W końcu po długim wędrowaniu po zonie udało mi się odnaleźć wszystkie artefakty niegdyś należące do nieszczęsnego stalkera. W połowie Korzystałem z poradnika, na niektórych lokacjach szukanie tych artów zajęło mi bardzo dużo czasu, szczególnie ostatni plecak na wzgórzu na Radarze, myślałem że dostanę szału z tymi teleportami. Wszystkie 19 artefaktów razem zebrane robią niezłe wrażenie nocą: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.