Jump to content

Problemy z instalacją modów rosyjskojęzycznych


metek58
 Share

Recommended Posts

Wrzuciłem plik gamedata do folderu gry (wersja SoC 0.4) i co trzeba ten do bin, tylko prosiłbym o jaśniejsze opisanie tych dalszych czynności, bo mod mi nie odpala. Czy na nowo trzeba instalować SoC, bo tam miałem Prawdziwą Drogę i w gamedacie Prawdziwej Drogi tylko zmieniłem nazwę. Po uruchomieniu na chwilę pokazuje się tekstura z Prawdziwej Drogi, tak jakby pamięta poprzednią grę, co nie powinno po zmianie nazwy gamedaty i koniec, wywalony. Może coś żle zrobiłem w tym "skąpym" wyjaśnieniu @czernobyla10:

1. Zainstalować SoC

2. Patch 1.004

3. Instalować mod

4. Edycja fsgame.ltx i kopia tekstu rus na pol

5. Edycja localization.ltx.

Pierwsze trzy pozycje sa jasne, ale reszta trochę uboga dla słabo kumatego i poddenerwowanego kolesia. Proszę o złagodzenie stresu.

Link to comment
Share on other sites

Bardziej szczegółowo...

Zmieniamy linię w pliku fsgame.ltx....linia powinna wyglądać tak:

"$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata
W katalogu gamedata/config/localization .. zmieniemy w drugiej linijce z.. "rus, eng ..inne"... na pol, by pierwsze linijki wyglądały tak:

[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_cent ;_west
W katalogu gamedata/config/text ...tworzymy katalog ..pol..i kopiujemy tam zawartość katalogu rus (mają być tam dwa foldery... pol i rus)

Link to comment
Share on other sites

Mam taką ogólną propozycję. Każdy wstawiający moda powinien przed umieszczeniem go na forum - pobrać go i zainstalować. W opisie moda powinien znajdować się dokładny sposób instalacji. Ułatwi to korzystanie z modów, zwłaszcza mniej doświadczonym graczom. Szczególnie przy modach w postaci instalatora exe. powinien być podany dokładny opis instalacji.

Link to comment
Share on other sites

Bardziej szczegółowo...ZMIANY DLA WSZYSTKICH WERSJI:

Wtedy będziesz miał tekst wspólny z podstawką po polsku, ale rosyjski w krzaczkach. Ja preferuję inny sposób.

Trzeba uzupełnić katalog text / rus brakującymi plikami z katalogu tekst / pol z podstawki. I nic nie zmieniać żadnego localization. Wtedy będziesz miał czytelną cyrylicę, a teksty wspólne z podstawką po polsku, ale bez polskich znaków diakrytycznych. Niemniej wszystko jest czytelne.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Każdy wstawiający moda powinien przed umieszczeniem go na forum...

Smox nie zgodze się z Tobą bo w ten sposób trzeba by mieć mnóstwo czasu na testy wszystkich modów a nie każdy ma ten czas. Po drugie większość modów ma sprawdzone źródła. Mam propozycje aby w dziale z modami przypiąć posta z opisem instalacji modów obcojęzycznych.

Link to comment
Share on other sites

Mam taką ogólną propozycję.

Każdy wstawiający moda powinien przed umieszczeniem go na forum - pobrać go i zainstalować. W opisie moda powinien znajdować się dokładny sposób instalacji. Ułatwi to korzystanie z modów, zwłaszcza mniej doświadczonym graczom.

Szczególnie przy modach w postaci instalatora exe. powinien być podany dokładny opis instalacji.

Czernobyl10 ma rację, nie można wymagać, by wstawiający testował każdego wstawianego moda.
Link to comment
Share on other sites

I @smox rację, i @czernobyl ma rację. A od czego mamy świetną gromadę graczy, którzy grając, stają się automatycznie testerami. No tester, zapewne, to osoba zobowiązana wysyłać screeny i uwagi o modzie, ale grający też nagminnie zasypują forum uwagami i spostrzeżeniami. Tak że można tu zasypywać wynalezionymi modami, a tu już się je rozprawiczy. To że nie wiedział metek58, to nie znaczy, że musi wystawiający przetestować mody, bo mu by życia brakło. Nie wiedziałem, zapytałem i wiem. To nasze forum sprawia, że nie ma czegoś, co by inni, co kumaci są w zagadnieniach różnych, nie rozwiązali. Inne fora, włącznie z tym "alibabą" od spolszczeń, mogą nam tylko pozazdrościć i nie jest to samochwalstwo, tylko fakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

smox ma racje bo ja przetestowałem 10 modów i odpalił tylko 1

Przy modach czystorosyjskich najlepiej odpalać na ruskiej podstawce. Ja zassałem kiedyś mod od Diadamosa z Torenty*org i wypakował mi sie razem z ruska podstawką, co mnie ucieszyło, bo mogłem odpalac ruskie mody z łatwością. Są niekiedy mody tego typu, że trzeba je odpalać z pulpitu, czyli mieć wypakowany mod na pulpit. A podaj tytuły tych 9-ciu modów, co je nieodpaliłeś, obejrze je sobie, jak wrócę z przeglądu auta.

Link to comment
Share on other sites

Przy modach czystorosyjskich najlepiej odpalać na ruskiej podstawce.

Nie trzeba, wystarczy poprosić o folder RUS i dać go do gry z rosyjskim modem, reszta gry jest niezmienna.

Ja zassałem kiedyś mod od Diadamosa z Torenty*org i wypakował mi sie razem z ruska podstawką, co mnie ucieszyło, bo mogłem odpalac ruskie mody z łatwością.

No właśnie ja tez zasysałem te mody ale od Djdiamos czy jakoś tak na t.org i któryś był z podstawką, wyciąłem tylko pliki rus i lokalization.ltx a resztę wywaliłem, dzięki temu odpalam bez problemu mody rosyjskojęzyczne na org, podstawce.

Są niekiedy mody tego typu, że trzeba je odpalać z pulpitu,

nie trzeba, w pliku skrótu jest dopisany jakiś parter i wystarczy z nim uruchamiać grę. Albo zrobić plik *.com lub *.bat i tam dopisywać komendy.

czyli mieć wypakowany mod na pulpit.

Co ma położenie katalogu gry ? Grę można mieć na dysku podpiętym na drugim końcu świata czy z pena i tak będzie działać :)

Gdzieś w którymś temacie dałem te paczkę z rus.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity