Skocz do zawartości
Yurek

Sigerous Mod 2.2 wersja PL

Rekomendowane odpowiedzi

Sigerous Mod 2.2

 

 

Autor: Болотов Николай (GeJorge lub Nick_Mondyfic)

Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci

Zalecana wersja patcha: 1.6.0.2

Strona oficjalna moda: http://sigerous.ru/forum/54-3439-1

Strona forum z poradami do SGM 2.2: http://sigerous.ru/forum/14-3449-1

Wersja moda: 2.2

Autorzy polonizacji: Yurek, Kobal (pomoc przy jednym pliku - Papaczos)

Autor grafiki w menu tytułowym (+ widescreen mode): Yurek

 

UWAGA: Mod niekompatybilny z innymi globalnymi modyfikacjami.

 

Opis moda:

Spoiler

 

1. Zmieniona linia fabularna.

2. Liczne nowe kwesty.

3. Dodano dużą ilość scen.

4. Ogromna ilość nowych postaci.

5. W nocy wszyscy NPC praktycznie nie widzą.

6. Zmieniony HUD z dodatkowymi nowymi funkcjami.

7. Uwzgledniając różne upodobania, dodano menu z dodatkowymi opcjami ustawienia moda, w którym można dowolnie go konfigurować.

8. Nowe rodzaje broni, pancerzy, artefaktow, medykamentów, produktów spożywczych, dodatków do broni itp. Nową broń i pancerze można ulepszać.

9. Teraz pod każdy kaliber broni niezbędny jest odpowiedni tłumik.

10. Zmienione opisy wszystkich broni i pancerzy.

11. Dodane nowe zjawisko - zaćmienie.

12. Wszystkie lokacje naszpikowane są nowymi sekretami i schowkami - na chwilę obecną jest ich ponad 110.

13. Nowe, wyspecjalizowane postacie: Głównodowodzący, Ochroniarz, Bankier, Selekcjoner, Pracodawca i Handlarz.

14. Przejrzano charakterystyki wszystkich rodzajów broni.

15. Można przeprowadzać modernizacje artefaktow.

16. Za pomocą postaci typu "Bankier" można przeprowadzać rozmaite operacje finansowe.

17. Pojawiła się dodatkowa możliwość składania zamówień na rzadkie towary.

18. Nowy przedmiot - książka taktyki prowadzenia walki. Pozwala poznać określony rodzaj broni, żeby później przy strzelaniu z poznanej broni zadawać wieksze obrażenia.

19. Dodano nowe ulepszenia do zamontowania na broni i pancerzach.

20. Dodano cztery ogromne bazy ugrupowań: Bandyci (Zaton), Świt (Jupitier), Najemnicy (Jupitier), Monolit(Prypeć). Do każdego z tych ugrupowań można wstąpić.

21. Po zabiciu mutanta, pojawiło się prawdopodobieństwo wypadnięcia części ciała, która będzie leżeć obok.

22. Przerobiono system mechanicznych modyfikacji, dzięki czemu przy modernizacji można wykorzystać wszystkie ulepszenia.

23. Grając we freeplay'u, GG będzie mógł na własną rękę podróżować między lokacjami.

 

 

Elementy dodane w wersji 2.2:

Spoiler

 

• Zaadaptowane trzy nowe lokacje: Kordon, Bagna i Czerwony Las. (lokacje: Dolina Mroku, Laboratorium X18, Magazyny Wojskowe, Agroprom i Podziemia Agropromu dodano w wersjach 2.0 i 2.1 moda)

• Nowe zadania na starych lokacjach. Autor większości z nich - GEONEZIS.

• Naprawiono pewne niedociągnięcia poprzednich wersji.

• Nowa metoda zapisu sejwów. Teraz nie

powinno już być wylotów typu: "INCORRECT LOAD".

• Liczne inne drobne zmiany.

 

 

Poprawki zawarte w fixie z 19.03.12:

Spoiler

 

1. Działanie utylizatora.

2. Wylot przy próbie rozmowy z handlarzem naukowców w bunkrze.

3. Zbieranie elektronicznych pieniędzy ze zwłok.

4. Zawieszanie się gry podczas rozmowy z Sułtanem.

5. Obojętność Alfy w stosunku do GG.

6. Wylot przy próbie ubrania "Wojskowego kombinezonu izolujacego".

7. Wylot: motion not found [protecta_reload].

8. Stałe napady mutantów na południowy posterunek na Kordonie.

9. Żywotność dzików i miesaczy.

10. Zdanie w dialogu z handlarzem najemników o ksywce Mucha

11. Nieśmiertelność pseudogiganta w kweście Melchiora.

12. Wylot przy śmierci GG z nowym nożem.

13. Wylot z logiem "luabind::detail::pcall()".

14. Brak (mało prawdopodobny) kwestowych zwłok na Kordonie i Bagnach.

15. Brak "trzeszczenia" w czasie pobytu w strefach z wysokim poziomem promieniowania.

 

 

 

 

 

LINKI DO POBRANIA:

1. SGM 2.2:

P1. http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=52

P2. http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=53

P3. http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=54

P4. http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=55

2. Kumulatywny fix z 19.03.12 - http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=48

Link do moda i fixa na MEGA: https://mega.nz/#!5g9jhAqL!4KBZFwjKTXZ-87jss8A-0d4PAUgmX_n5q7CHBYFQJNk

3. Polonizacja -

P1.http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=67

P2.http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=68

P3.http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=69

Link od pacjent1972 :

https://mega.nz/#!85dgmYiQ!FFY3ojbeNEoMwXpZhz0uVNLehDg_X-q0tot4iiW8PEo

Autorzy polonizacji moda (czyli Yurek i Kobal) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.

 

Prawidłowa kolejność instalacji:

1. Stalker - Zew Prypeci PL

2. patch 1.6.0.2 PL

3. Sigerous Mod 2.2

4. kumulatywny fiks 19.03.12

5. polonizacja

6. ewentualne dodatki (poniżej).

 

Po instalacji polonizacji można uruchomić plik run.bat w folderze gamedata który usunie zbędne powtórzone pliki z odtwarzacza.

 

Odinstalowanie:

Całkowicie usunąć folder "gamedata" z katalogu z grą.

 

UWAGA !!!

Sprawdzono kompatybilność polonizacji TYLKO z poniższymi dodatkami (muzyka do MP3 playera jest na stałe zintegrowana z polonizacją). Instalowanie innych niż poniższe dodatków grozi destabilizacją gry i moda !!

Jakiekolwiek inne dodatki instalujecie NA WŁASNE ryzyko !!

 

Dodatki do moda (instalować na polonizację):

1.  SGM 2.2 - dodatki

Paczka zawiera:

Spoiler

 

1. Adaptacja AI additions:

2. Niemieckie dialogi najemników:

3. Ukrainskie dialogi bandytów:

4. Przezroczysty inwentarz:

5. Wyłączenie akumulatorów do detektorów:

6. Przywrócenie szybkich slotów na ekran:

7. Ulepszony oddział Alfa:

 

2. Gunpack addon :

https://cloud.mail.ru/public/EHGf/r9rmhrYBV

 

 

Gorące klawisze:

 

  Odkryj ukrytą treść

 

Optymalizacja moda. Dla tych, którzy mają słaby komupter:

 

  Odkryj ukrytą treść

 

 

Ostrzeżenie:

Nie wstawiać w slot szybkiego użycia – przedmiotów zajmujących w inwenatrzu więcej niż jeden kwadracik. Bo będzie wylot.

 

Nienaprawialne efekty uboczne:

Przy użyciu nowych typów amunicji – nieprawidłowe pokazywanie ilości nabojów w plecaku.

 

Porady Yurka:

  Odkryj ukrytą treść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem wczoraj moda ale antywirus mi go zlikwidował krzycząc,że jest zagrożenie.Mam Symantec Endpoint Protection.Czy można to jakoś wyjaśnić?Pierwszy raz mam taki konflikt ściągając z tej strony.Ściągam jeszcze raz i wyłaczylem antywira,a dalej zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie przeskanowałem Avastem i nie znaleziono żadnego zagrożenia. Na czas pracy z w/w archiwum wyłączcie antywiry i już. Ta polonizacja jest zrobiona jako taki sam instalator jak robiłem dotychczas do każdej polonizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie kumam o co chodzi :wacko:

U mnie pobieranie z Pobieralni ruszyło bez problemów i się właśnie ściąga :ohmy: (a też mam Avasta)

Jakby co to błędy można zgłaszać w "trackerze", albo na Dropa (Kobal i Papaczos)

EDIT Yurek (17:23):

Właśnie pobrałem polonizację SGM 2.2 z Pobieralni i rozpakowałem.

Żadnych błędów przy rozpakowywaniu i alarmów antywirusowych (mam Avasta).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy pobieraniu wyłączyłem antywira rozpakowałem gamedate wrzuciłem i włączyłem w antywira i wszystko gra.Antywir drze się tylko na sam koniec ścągania moda i wywala tak że musiałem dzisiaj jeszcze raz ściągac z podanej strony.Na razie wszystko gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według opisu powinny działać bez żadnych dodatkowych czynności. Sprawdzałeś dostępne opcje w menu gry? Może te klawisze są domyślnie wyłączone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwierasz właściwości ikony startowej na pulpicie i w pozycji element docelowy:"C:Program FilesGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - CoPbinxrEngine.exe" -nointro -cheat_mode

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykrywacz min i georadar nie mają opcji 'użyj' przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w tej wersji SGM, ale w poprzednich wykrywacz min wystarczyło tylko nosić w plecaku, tak samo było jakieś urządzonko dające odporność na psionikę, też wystarczyło mieć w plecaku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykrywacz min i georadar nie mają opcji 'użyj' przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę.

Tak ma być. Obydwa urządzenia wystarczy nosić w plecaku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie. Otóż ściągnąłem SGM 2.2 i gdzie muszę to zainstalować? do folderu z grą? Tam właśnie to robię, niestety gra jakby nie widzi, że coś się zainstalowało, ponadto w folderze nie ma żadnej gamedaty. Co zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie zaatakowałeś bazę bandytów bez zrobienia najpierw kwestu na "wykrywacz min" :) Żeby stał się śmiertelny musisz najpierw pogadać z mechanikiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy ten "gun pack" będzie działał ze spawnerem(spawner będzie "widział bronie ")? Wydaje mi się że nie ponieważ spawner nie ma, powiedzmy zakodowane że spawnuje te nowe bronie np. "wpn_glock18.ltx"( z tym glockiem to przykład) Czy to zostało uwzględnione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.