jurek48 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Mam kłopot z Merlinem.Nie mogę go zabić.Kilka razy podchodziłem i ani razu go nie położyłem.Za każdym razem kule przez niego przechodzą nie robiąc mu krzywdy. // Strzelam z broni z trzema specjalnymi nabojami i nie ma żadnego efektu.W starszej wersji TŚ 2 jeden strzał i koleś leży i nie mogę dalej grać. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 To jest update a nie nowa historia. Jest poprawiona parę błedów, jest dodanych kilka zadań, podobno jest zmienione zakończenie, jest dodanych kilka drobiazgów, ale to ciągle znane Tajne Ścieżki 2, tyle że wersja finalna. Jurek48, sprecyzuj o co ci chodzi z tym strzelaniem bo nie jarzę. Broń nie strzela? słaba skuteczność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 @jurek48- zmieniałeś coś w plikach? Zazwyczaj trzeba cofnąć kilka sejwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Idę do felczera,mówię mu że Merlin kazał go zabić.Dostaję obrzyna z trzema specjalnymi trzema nabojami od Felczera,aby zabić Merlina.Gdy strzelam do niego nic się nie dzieje i skubaniec żyje dalej.Ucieka i znika w murze budynku.Spróbuję się cofnąć do wcześniejszych sejwów i się zobaczy.Może to coś pomorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Używasz tej specjalnej amunicji, a broni też? On z tego co pamiętam daje nam też pukawkę jednostrzałową. Kilka słów na temat rozgrywki: Fajnie się gra w niego jak już się raz przeszło wsio szybciej idzie, ponadto coś się strasznie szybko wgrywają sejwy jestem pod miłym wrażeniem, a handel ze stalkerami to już zupełny odjazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Tak użyłem tej specjalnej amunicji i broni też,tylko że to nic nie dało.Po kilku próbach strzeliłem tylko raz wyciągnąłem saigę ze zwiększonym magazynkiem na 20 naboi wywaliłem do Merlina blisko cztery magazynki i zawodnik padł jak pies Pluto.Gram dalej.Wydaje mi się,że nie powinno tak być ale cóż Zona rządzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 U mnie ostatni trzeci strzał położył Marvina.... :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A u mnie pierwszy, jak też za każdym razem czy to było TŚ1, TŚ2 czy update final. Podchodzę do wagonika, wychylam się przez drzwi i pakuję headshota w głowę. I nie ma mocnych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam. Mam problem z Merlinem, a konkretnie z ostatnim manuskryptem (tam gdzie trzeba przeskoczyć z jednego dachu wieżowca na drugi, niższy). Otóż postać moja, mimo rozbiegu nie przeskakuje. W poprzednich wersjach nie było najmniejszego problemu, a tutaj ZONK. Czy ktoś miał podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Pierwsze słyszę, a tak normalnie to skok działa ? Może jakiś paproch ci pod odpowiedni klawisz w klawiaturze się dostał. Albo coś kombinowałeś z actor.ltx, Hę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 W pliku nic nie kombinowałem, a spacja działa normalnie, postać podskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Ja zawsze się rozpędzam po tym murku na krawędzi dachu, w ten sposób nie muszę za wiele kombinować. Jakby co, wstaw sejwa, lub wyślij na kobal@interia.eu Mam jeszcze update final na dysku, mogę zobaczyć u siebie co z tym skakaniem po dachach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Też właśnie zawsze brałem rozpęd po tym murku, hop i jest na drugim dachu. A teraz lipa, ląduję najdalej na tym wystającym gzymsie. Maila już wysyłam. EDIT: też macie w config/creatures takie pliki jak: actor ORIG, m_army ORIG, m_fraction ORIG itd? Praktycznie do każdego pliku jest taki sam z dopiskiem ORIG. Edytowane 24 Czerwca 2012 przez jalkavaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Przeskoczyłem ci tę przepaść :thumbsup: Odnośnie tych wpisów w config / creatures, u mnie nic takiego nie ma. Skąd wziąłeś pliki moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Wszystko stąd ściągałem. Pliki były chyba w dodatkach. Pokasuje je i zobaczę czy to coś dało. Edit: wywaliłem plik actor.ltx zostawiając tylko acto rORIG.ltx i nagle spadł udźwig do 60 kg (tewraz mam 90) ale za to bez problemu przeskoczyłem.Te pliki zmjieniaja się w dodatku o wrednych NPCach. Edytowane 24 Czerwca 2012 przez jalkavaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Tu raczej trzeba by na nowo gamedatę postawić, a jak chcesz usuwać, to musiałbyś zostawić pliki z dopiskiem "orig" to zapewne czyste pliki moda, przed poprawkami. Oczywiście ten dopisek trzeba usunąć. Pewnie skusiłeś się na jakiś hardcorowy dodatek obniżający staty gracza, miedzy innymi długość skoku. Pewnie i w innych plikach będą poprawki. Jak postawisz nową gamedatę nie powinieneś mieć kłopotów. Mi twój sejw zaskoczył bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Dokładnie, wgrałem dodatek utrudniający życie. Teraz zrobie to samo ino zostawię długość skoku taka jak powinna być. Plik ORIG działa bez zmiany nazwy, ot ciekawostka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Albo gra traktuje że go nie ma i wykorzystuje ten z podstawki. Dziwne to dla mnie, bo sprawdziłem ten dodatek i akurat skok powinien być dłuższy. Cóź, Zona po prostu. Nie takie dziwy się działy :yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Chyba znalazłem w czym problem był. W tym dodatku "Niebezpieczni NPC" prędkość sprintu była mniejsza niż w oryginale i dlatego Striełok nie mógł się rozpędzić aby pokonać przepaść. Po zmianie na oryginalną wartość skok udał się :-) Dzięki za pomoc. EDIT: Kobal, grałeś z tym dodatkiem i miałeś dłuższy skok? Moiżesz podesłać swój plik actor.ltx z tego dodatku? Edytowane 24 Czerwca 2012 przez jalkavaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Nie, z zasady nie instaluję takich poprawek. Ale ściągnąłem go i porównałem actor.ltx z oryginalnym plikiem w WinMerge, stąd mi wyszło, że skoczność jest podwyższona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Dziwne, zrobiłem dokładnie to samo i wyszło, że wszelakie "jump" były identyczne a różniły się bieg, sprint, climb (od czego to? wchodzenie po drabinie?) kucnięcie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 climb_coef to właśnie zdaje się parametr odpowiedzialny za wysokość skoku. A jak się wyżej odbijesz to i powinieneś dalej polecieć. Tak przynajmniej myślę, nigdy nie byłem mocny w tych parametrach. Do pełnego szczęścia zawsze wystarczała mi modyfikacja udźwigu. Innych rzeczy nigdy nie zmieniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Witam,ja mam troszkę inny problem,ale nie chciałem tworzyć nowego tematu.Mianowicie chodzi mi o Fanata jestem już po odbiciu wioski z rąk bandytów i rozmawiam z Fanatem i jest taka opcja dialogowa.Striełok do Fanata;witaj ,co chciałeś oh,głowa mi pęka,nie masz czegoś?Poczekaj,zaraz przyniosę i pytanko o co chodzi Fanatowi,co mam mu przynieść z góry dziękuję za odpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 O ile pamięć mnie nie myli, to chodzi o wódkę (na kaca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Hmm,z wódką sprawdzałem i nic, z tym napojem energetycznym też, więc to chyba nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.