Jump to content

Problem z Merlinem


Recommended Posts

Mam kłopot z Merlinem.Nie mogę go zabić.Kilka razy podchodziłem i ani razu go nie położyłem.Za każdym razem kule przez niego przechodzą nie robiąc mu krzywdy. // Strzelam z broni z trzema specjalnymi nabojami i nie ma żadnego efektu.W starszej wersji TŚ 2 jeden strzał i koleś leży i nie mogę dalej grać. Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

To jest update a nie nowa historia. Jest poprawiona parę błedów, jest dodanych kilka zadań, podobno jest zmienione zakończenie, jest dodanych kilka drobiazgów, ale to ciągle znane Tajne Ścieżki 2, tyle że wersja finalna. Jurek48, sprecyzuj o co ci chodzi z tym strzelaniem bo nie jarzę. Broń nie strzela? słaba skuteczność?

Link to comment
Share on other sites

Idę do felczera,mówię mu że Merlin kazał go zabić.Dostaję obrzyna z trzema specjalnymi trzema nabojami od Felczera,aby zabić Merlina.Gdy strzelam do niego nic się nie dzieje i skubaniec żyje dalej.Ucieka i znika w murze budynku.Spróbuję się cofnąć do wcześniejszych sejwów i się zobaczy.Może to coś pomorze.

Link to comment
Share on other sites

Używasz tej specjalnej amunicji, a broni też? On z tego co pamiętam daje nam też pukawkę jednostrzałową. Kilka słów na temat rozgrywki: Fajnie się gra w niego jak już się raz przeszło wsio szybciej idzie, ponadto coś się strasznie szybko wgrywają sejwy jestem pod miłym wrażeniem, a handel ze stalkerami to już zupełny odjazd.

Link to comment
Share on other sites

Tak użyłem tej specjalnej amunicji i broni też,tylko że to nic nie dało.Po kilku próbach strzeliłem tylko raz wyciągnąłem saigę ze zwiększonym magazynkiem na 20 naboi wywaliłem do Merlina blisko cztery magazynki i zawodnik padł jak pies Pluto.Gram dalej.Wydaje mi się,że nie powinno tak być ale cóż Zona rządzi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Witam. Mam problem z Merlinem, a konkretnie z ostatnim manuskryptem (tam gdzie trzeba przeskoczyć z jednego dachu wieżowca na drugi, niższy). Otóż postać moja, mimo rozbiegu nie przeskakuje. W poprzednich wersjach nie było najmniejszego problemu, a tutaj ZONK. Czy ktoś miał podobny problem?

Link to comment
Share on other sites

Ja zawsze się rozpędzam po tym murku na krawędzi dachu, w ten sposób nie muszę za wiele kombinować. Jakby co, wstaw sejwa, lub wyślij na kobal@interia.eu Mam jeszcze update final na dysku, mogę zobaczyć u siebie co z tym skakaniem po dachach.

Link to comment
Share on other sites

Też właśnie zawsze brałem rozpęd po tym murku, hop i jest na drugim dachu. A teraz lipa, ląduję najdalej na tym wystającym gzymsie. Maila już wysyłam. EDIT: też macie w config/creatures takie pliki jak: actor ORIG, m_army ORIG, m_fraction ORIG itd? Praktycznie do każdego pliku jest taki sam z dopiskiem ORIG.

Edited by jalkavaki
Link to comment
Share on other sites

Wszystko stąd ściągałem. Pliki były chyba w dodatkach. Pokasuje je i zobaczę czy to coś dało. Edit: wywaliłem plik actor.ltx zostawiając tylko acto rORIG.ltx i nagle spadł udźwig do 60 kg (tewraz mam 90) ale za to bez problemu przeskoczyłem.Te pliki zmjieniaja się w dodatku o wrednych NPCach.

Edited by jalkavaki
Link to comment
Share on other sites

Tu raczej trzeba by na nowo gamedatę postawić, a jak chcesz usuwać, to musiałbyś zostawić pliki z dopiskiem "orig" to zapewne czyste pliki moda, przed poprawkami. Oczywiście ten dopisek trzeba usunąć. Pewnie skusiłeś się na jakiś hardcorowy dodatek obniżający staty gracza, miedzy innymi długość skoku. Pewnie i w innych plikach będą poprawki. Jak postawisz nową gamedatę nie powinieneś mieć kłopotów. Mi twój sejw zaskoczył bez problemów.

Link to comment
Share on other sites

Chyba znalazłem w czym problem był. W tym dodatku "Niebezpieczni NPC" prędkość sprintu była mniejsza niż w oryginale i dlatego Striełok nie mógł się rozpędzić aby pokonać przepaść. Po zmianie na oryginalną wartość skok udał się :-) Dzięki za pomoc. EDIT: Kobal, grałeś z tym dodatkiem i miałeś dłuższy skok? Moiżesz podesłać swój plik actor.ltx z tego dodatku?

Edited by jalkavaki
Link to comment
Share on other sites

climb_coef to właśnie zdaje się parametr odpowiedzialny za wysokość skoku. A jak się wyżej odbijesz to i powinieneś dalej polecieć. Tak przynajmniej myślę, nigdy nie byłem mocny w tych parametrach. Do pełnego szczęścia zawsze wystarczała mi modyfikacja udźwigu. Innych rzeczy nigdy nie zmieniałem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam,ja mam troszkę inny problem,ale nie chciałem tworzyć nowego tematu.Mianowicie chodzi mi o Fanata jestem już po odbiciu wioski z rąk bandytów i rozmawiam z Fanatem i jest taka opcja dialogowa.Striełok do Fanata;witaj ,co chciałeś oh,głowa mi pęka,nie masz czegoś?Poczekaj,zaraz przyniosę i pytanko o co chodzi Fanatowi,co mam mu przynieść z góry dziękuję za odpowiedż.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.