jurek48 Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Mam pytanie. Kto daje przejście na Dzicz i na Korpus Pokoju.Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Przejście na KP daje Barman, po tym jak przesłuchamy kapitana na posterunku wojskowym. // Gdzie jest tajemne wyjście z bazy pacyfistów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 @ korn06 Nie kradnij tych pancerzy dla maruderów! I tak Cię oszukają, fantów nie oddadzą, będziesz miał z Pacyfistami przechlapane, a potem jeszcze z tego powodu zginie Mahomet i będziesz miał spore problemy z ukończeniem głównej fabuły moda. Zamelduj szefowi Pacyfistów o całej tej akcji z maruderami - on Ci pomoże ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Witam,mam pewien problem, wiecie może jak przejść na jantar?Jestem po rozmowie ze Zwierzobojem, dostałem od niego zadanie na odnalezienie 3ch psi chełmów z jantaru.On mówił coś o przejściu z Rostoku na jantar ale nie mogę go znależć.Powiedział też że o przejściu może coś wiedzieć Graf,on natomiast nie ma żadnej opcji dialogowej na ten temat.Jeśli ktoś wie coś na ten temat to proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Znalazłeś na zlecenie Grafa trzy fleszki Cezara? Skoro przeszedłeś już na Dzicz, to zapewne tak. Przejście z Dziczy na Jantar jest na drodze za tunelem, tylko musisz je aktywować. Krótko mówiąc musisz się znaleźć we właściwym miejscu by zaskoczył skrypt. Mniej więcej na wysokości końca płotu po lewej stronie drogi. http://kobal.stalkerteam.pl/TS2/061.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Cześć,dzięki za odpowiedż,tak fleszki mam a co do miejsca, to akurat z tej strony płotu nie sprawdzałem;) Ech, biegam w tym miejscu już z 10 minut i nic,jest możliwość że trzeba jakieś zadania wykonać jeszcze albo co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Nie, przejście jest gotowe do aktywacji po znalezieniu trzeciej fleszki, razem z przejsciem na Dzicz. Zwróc uwagę na screen z zaznaczonym przejściem.Przejście pojawia się na drodze, a aktywowujesz je w promieniu kilku metrów od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.