korn06 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 może ktoś przetłumaczyć opis 'no bump' do SGM 2.2? |=====================| |====No Bump v 1.0====| |=====================| Всегда мечтал поиграть на статическом освещении с эффектами динамического освещения, звучит глупо, но из-за настроек в игре нельзя зделать так чтобы в картинке 2004го года появились тени. или вода была с мягкими краями и стала хоть чтото отражать. Но теперь это возможно. Я заменил все текстуры бампа на текстуру 64х64 без рельефа, и при полной динамике текстуры выглядят плоскими как на статике. --- Приемущества: 1. картинка в игре такая как показывали в финальном отсчете игромании, плоские текстуры + тени. 2. быстрее грузятся локации, меньше свопит, заметный прирост ФПС. 3. теперь при запуске stalkerLoader* (спасибо Helix666), игра стала бегать и загружаться куда быстрее. Недостатки: отсутствие бампа. --- Желательно выставить r2_gloss_factor = 6-8 --- Не убирал бамп с оружия и детекторов. --- *Также в архив закинул "stalkerLoader" с которым можно запустить игру на 32 битной ХР с максимальными настройками качества текстур. --- Способ установки 1.Cкопировать gamedata и остальные файлы в папку с игрой. 2.Запустиь игру с помощью stalkerLoader.exe --- Nobump совместим с любыми модификациями которые изменяют текстуры в игре, но не совместим с бампом этих текстур, т.е. с файлами заканчивающимися на "bump" и "bump#". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Masz, ale nie ręczę czy dobrze. Nie rozumiem tego technicznego bełkotu. Generalnie nie zwracam uwagi na grafikę, byle nie przycinało i coś było widać. :D Zawsze marzyłem by pograć na statycznym oświetleniu z efektami oświetlenia dynamicznego, brzmi głupio, ale z ustawień w grze nie można zrobić tak by w obrazie z 2004 roku pojawiły się cienie lub woda była z miękkimi krawędziami i zaczęła choć trochę odbijać. Ale teraz jest to możliwe. Zastąpiłem wszystkie tekstury bumpa na tekstury 64x64 bez reliefu, i przy pełnej dynamice tekstury wyglądają płasko jak na statyce. --- Zalety: 1. obraz w grze jest taki jak pokazywano w finałowym odliczaniu igromanii, płaskie tekstury + cienie. 2. lokacje ładują się szybciej, mniej swapu (wymiany), widoczny wzrost FPS. 3. teraz przy uruchomieniu stalkerLoader(dziękuję Helix666)* , gra przyśpieszyła i ładuje się szybciej. Braki: brak bumpa. --- Zalecane ustawić r2_gloss_factor = 6-8 --- Nie usuwałem bumpu z broni i detektorów. --- *W archiwum dołożony "stalkerLoader" przez który można uruchomić grę na 32 bitowym XP z maksymalnymi ustawieniami jakości tekstur. --- Sposób instalacji 1.Skopiować gamedata i pozostałe pliki do katalogu z grą. 2.Uruchomić grę za pomocą stalkerLoader.exe --- Nobump wspópracuje z każdą modyfikacją która zmienia tekstury w grze, ale nie pogodzi się z bumpem tych tekstur, tzn. z plikami kończącymi się na "bump" i "bump#". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Dzięki, Yurek możesz dodać ten opis do tematów SGM i Geonezis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi