trurl3 Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Jeśli chciałbyś mieć możliwość grania na zmianę w podstawową wersję Soc, Soljankę, Zew Monolitu albo jeszcze innego moda, ta porada powie ci jak to zrobić. Wystarczy zastosować się do przepisu i podmienić w grze jeden plik. A oto przepis: Instalujesz Stalkera, jeśli to konieczne patchujesz na v 1.004 i w ten sposób otrzymujesz 'podstawkę' do modów działających na SoC. Potem cały katalog ze Stalkerem-podstawką kopiujesz obok i zmieniasz mu nazwę na nazwę moda np. Soljanka, Zew Monolitu czy co tam masz zamiar instalować, następnie do nowo stworzonego katalogu instalujesz moda (zazwyczaj wystarczy skopiować katalog /gamedata moda, potem kopiujesz tam również podany poniżej plik fsgame.ltx z zamianą plików. Teraz przy uruchomieniu moda powstanie profil z sejwami, screenshotami, plikiem user i logiem nie na dysku C:, ale tutaj, w katalogu gry. To umożliwia posiadanie kilku niezależnych gier na dysku które w żaden sposób na siebie nie wpływają. Bez zamiany pliku fsgame.ltx też jest to możliwe, ale wtedy na dysku C: będzie jeden wspólny profil dla wszystkich zainstalowanych gier i w razie zmiany gry trzeba zmieniać nazwę katalogu /savedgames. Utwórz w notatniku nowy plik tekstowy i nadaj mu nazwę fsgame.ltx. Następnie skopiuj do tego pliku zawartość ramki poniżej i volla! - masz już swój plik $app_data_root$ = true| false| $fs_root$| save\ $game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\ $game_ai$ = true| false| $game_data$| ai\ $game_spawn$ = true| false| $game_data$| spawns\ $game_anims$ = true| true| $game_data$| anims\ $game_levels$ = true| false| $game_data$| levels\ $game_meshes$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_dm$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_shaders$ = true| true| $game_data$| shaders\ $game_sounds$ = true| true| $game_data$| sounds\ $game_textures$ = true| true| $game_data$| textures\ $game_scripts$ = true| false| $game_data$| scripts\ $game_config$ = true| false| $game_data$| config\ $level$ = false| false| $game_levels$ $game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\ $logs$ = true| false| $app_data_root$| logs\ $screenshots$ = true| false| $app_data_root$| screenshots\ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Dzięki wielkie.Swietna sprawa nie raz mnie to bolało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted September 30, 2010 Author Report Share Posted September 30, 2010 Ja sobie radziłem w ten sposób, że kopiowałem podstawkę do innego foldera i na nią instalowałem grę. Tez działało, ale folder z profilem był wspólny dla wszystkich gier i trzeba było przed zmiana gry zmieniać ręcznie nazwę foldera z sejwami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Ja zawsze przenosiłem całe gamedaty i kopiowałem folder z sejwami ale to uciążliwe i czasami się myli.Po za tym gra też jakoś tego nie lubi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Co z płytą i z jakiego skrutu uruchomie gre? Ten plik to ten sam co w dodatkach do soljanki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted October 1, 2010 Author Report Share Posted October 1, 2010 Jak to co z płytą - z płyty instalujesz SoC jako podstawkę. Ale musisz się potem postarać o No Disc - żeby gra nie wołała o płytę w napędzie. Chociaż właściwie to nie ma większego znaczenia. Jeśli chcesz mieć 3 instancje Stalkera, robisz 3 katalogi. do każdego kopiujesz zawartość katalogu z zainstalowanym SoC. W ten sposób masz przygotowane 3 'podstawki' do modów. Do każdego katalogu z podstawka kopiujesz z zamianą przygotowany według przepisu plik fsgame.ltx Teraz do każdego katalogu wgrywasz sobie innego moda np. Soljanka, Zew Monolitu i Priboj Story. Na pulpit wyprowadzasz skróty od tych gier a przy uruchomieniu każdej z nich, powstaną w każdym katalogu własne profile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Dobra to kopiuje trzy razy i nazywam soljanka, priboj,zew. Mam wgrane mody to które skruty wyciągam na pulpit bo nie wiem? A link do pliku gdzie jest bo go nie ma w poście? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted October 2, 2010 Author Report Share Posted October 2, 2010 Grę uruchamia plik XR3DA.exe w podkatalogu /bin gry - to do tych plików trzeba zrobić linki na pulpicie. LInku nie ma - wstawianie na hosting pliku tekstowego o wielkości 1kB wydało mi się śmieszne.. Jeśli zrobisz tak jak jest napisane to sam stworzysz sobie ten plik - w opisie masz podane jak to zrobić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Ponieważ zawartość pliku fsgama.ltx z pierwszego posta, zrobionego na bazie SoC, mocno rożni się od zawartości takiego pliku w CoP i CS, mam pytanie. Czy czysta podmiana jest dopuszczalna, a jeśli nie, to czy zmiana treści linii odpowiedzialnej za miejsce zapisu będzie wystarczająca? Lub co jeszcze zrobić, aby zapisy były w katalogu gry. Pytanie istotne stąd, że coraz więcej modów jest na inne podstawki niż SoC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Tak, zmieniasz tylko linijkę/ścieżkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Dzięki, ale trurl3 obciął jeszcze trochę na dole. To wpływu mieć nie będzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.