Jump to content

Recommended Posts

qajVxwQGUMg.jpg

Tytuł oryginalny: AVS "Закон Меченого"
Platforma: Cień Czarnobyla (Repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 2012 r.
Autor: Strelok200
Autorzy spolszczenia: @blulaguna, @smox, @metek58
Śr. długość rozgrywki: (ok. 4 godzin)


OPIS:

Spoiler

AVS: Kodeks Naznaczonego to modyfikacja fabularna, która ponownie pozwoli nam wcielić się w Naznaczonego, ale tym razem jako pracownika instytutu badawczego.

Naukowcom udaje się odkryć sposób na zniszczenie Zony - aktywowanie 5 tajemniczych artefaktów w bunkrze sterowania Monolitem. Niedługo po zagadkowym odkryciu wszyscy pracownicy giną w niewyjaśnionych okolicznościach, a razem z nimi przepadają artefakty. Naznaczony postanawia udać się w głąb Strefy Wykluczenia i rozwikłać kolejną z jej zagadek.


Cechy moda:

  • Nowa fabuła.
  • Około 20 lokacji.
  • Dodano wycięte mutanty.
  • Zmienione modele NPC.

Porady:

Spoiler
  • Zaleca się grę na wyższym poziomie trudności.
  • Nie należy dopuścić do śmierci questowych postaci.
  • Wykonujemy częste zapisy gry.
  • Produkcja nie jest kompatybilna z poprzednimi odsłonami AVS.
  • We właściwościach skrótu do gry zaleca się dodanie -nointro -noprefetch lub -noshadows (w przypadku posiadania słabszego sprzętu). Przyśpieszy to wczytywanie gry.

SCREENY:

Spoiler

AVS_stalkerteam_scr1.jpg  AVS_stalkerteam_scr2.jpg

AVS_stalkerteam_scr3.jpg  AVS_stalkerteam_scr4.jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od Ap-Pro

INSTALACJA:

Spoiler

Mod jest w wersji Repack - posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane. 

  • Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową) i można grać.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod + spolszczenie: 

  • GoogleDrive - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png

  • Positive 10
  • Negative 2
Link to comment
Share on other sites

@cichy- możesz poprawić te obrazki, bo znikły, jeśli możesz to wklej screeny z mapą z moda, tak żeby było widać wszystkie lokacje. Mod waży 3,5 giga- czyli musi dużo zmieniać w grze- jednak poczekam z pobraniem.

Link to comment
Share on other sites

Jest bez podstawki, goła gamedata. Amunicja ładowana na pas tak jak w LWTOD. Nawałka już od Wioski Kotów. Nie wiem co to za frakcja. Jak się leczymy to nie walczymy.

http://wt03.wrzuc.to...l01_escape_.jpg ,

http://wt03.wrzuc.to...l01_escape_.jpg ,

http://wt03.wrzuc.to...l01_escape_.jpg ,

http://wt03.wrzuc.to...l01_escape_.jpg ,

http://wt03.wrzuc.to...l01_escape_.jpg .

Poprzednie odnośniki do zdjęć u mnie działają

Link to comment
Share on other sites

Po rozpakowaniu to cudo waży prawie 8 gb. Ale praktycznie wszystko to tekstury i nowe lokacje. Sam katalog tekst wygląda bladziutko. Nie widzi mi się by ta nowa fabuła była bardzo rozbudowana. Widziałem pliki z samymi dialogami trzy razy większe niż tu cały katalog tekst.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Z tym modem może być tak jak z modem Martwy Szlak 2 - dużo nowych lokacji i kilka kiepskich zmian. Nowe lokacje powinny być zasiedlone i powiązane z fabułą, a tu się na to nie zanosi. Jak pisze Kobal - katalog tekst wygląda bladziutko.

Link to comment
Share on other sites

Moja opinia poniżej jest taka...choć może być mylna... Nie widzę problemu może być kolejny mod dla lubiących zwiedzać Zonę.... :smile: ..nie można w każdym modzie szukać Soljanki . Polowanie na bandytów, czy mutanty na nowych lokacjach to też element gry.

Link to comment
Share on other sites

http://www.torrentin...orrents/1016406 bezpośredni link do torrenta nie wymagający rejestraji. Działa ok. Na RUS podstawce poszło.

Tu @cichy podał namiar na super szybki link. Za mniej niż 1,5 godziny spłynie do mnie. Brawo @cichy, masz plusik ode mnie.

Panowie jak ktoś może to podzielić tego moda na party i da na normalny dowlandhttp://www.getzilla....avs_mod.7z.html bo z getzilli cały dzień pobierania.

@czernobyl, pobieraj z linku, co podał @cichy, zapyla tam ponad siedem stówek, lepiej być nie może.

Link to comment
Share on other sites

Dobrze by było, aby ktoś kumaty przygotował patch kumulujący te poprawki i wskazał skąd go pobrać. Takie "weź stąd i stąd" to kłopotliwe trochę. Chyba, że sprawi kłopot, zrobienie takiego patcha kumulatywnego, to niech tak zostanie jak jest.

Link to comment
Share on other sites

Zainstalowałem tego ostatniego patcha i tak wywala tym logiem:

FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function	  : CModelPool::Instance_Load
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderModelPool.cpp
[error]Line		  : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : Can't find model file 'actorsbanditsÁŕíäčň.ogf'.

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie brakuje ci modelu. Ale myślę, ze to błąd nazwy pliku. Sprawdź czy w folderze gamedata / meshes / actors / bandits masz plik z nazwą w cyrylicy "Бандит.ogf" Jeśli tak to skopiuj go i zmień nazwę kopii na " Áŕíäčň.ogf "

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.