Damianox213 Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Otóż, po rozmowie z Dzikiem poszedłem do Baru. Docentowi trzeba przynieść 5 PDA, przyniosłem. I chciałem znacznik na Krysiuka ale takowego dialogu na namierzenie Krysiuka nie ma. Dzik nie dał żadnego znaku żebym do niego przyszedł porozmawiać bo Krysiuk nie wyżył. Co może być nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Szczur to inaczej Krysiuk. A może gdzieś po drodze stracił życie i nie da się go już namierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianox213 Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Ahhh... Szkoda, będę kontynuował bez tego kwestu. Przepraszam za zbędny temat. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Docent w Barze nie namierza wszystkich. Sprawdź na Kordonie, przed mostem po lewej stronie drogi są rozwalone budynki, naprzeciwko przystanku autobusowego. Tam ukrywa się Krysiuk, jeżeli żyje oczywiście. Jeżeli nie żyje, to po jakimś czasie dostaniesz od kogoś smsa i będzie możliwość alternatywnego rozwiązania tego questa, ale ja akurat nie wiem od kogo. U mnie zawsze Krysiuk żył. Powinno to pisać w poradniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Dziwny by był brak kolesia bo ja również dwukrotnie nie miałem problemów z Krysiukiem.... Krysiuk najpierw pojawia się na Kordonie w garażach tam gdzie jest pierwsza misja z podstawki i tam musisz go szukać...po pierwszej rozmowie przenosi się do starej fabryczki po lewej stronie drogi tam gdzie pisał Kobal. Z poradnika...Jeśli Krysiuk nie dożyje do końca misji, przychodzi wiadomość od Dzika, który prosi o spotkanie i pojawia sie możliwość przejścia po dublującej nitce kwestu.... 1. Znowu rozmawiamy z Dzikiem. Oznajmia, że szczur miał kumpla, zwanego Żyła. 2. Rozmawiamy z Żyłą który jest chętny wyjawić miejsce schronu Szczura, ale w zamian chce "Rodzinną Broń" Myśliwego z Baru. 3. Rozmawiamy z Myśliwym, i bierzemy kwest na Broń. 4. Idziemy na Dzicz i przynosimy. 5. Rozmawiamy z Myśliwym o Broni, i zgadza się ją oddać w zamian za Piwo. 6. Rozmawiamy z Żyłą, który mówi że ma Piwo schowane na Kordonie. 7. Idziemy na Kordon, zabieramy Piwo. 8. Odnosimy Piwo Myśliwemu, zabieramy Broń. 9. Odnosimy Broń Żyle. W zamian otrzymujemy informacje o schronie Krysiuka na Kordonie. 10. Zabieramy PDA ze schronu. 11. Odnosimy PDA Dzikowi. Nagroda: Dzik daje informacje o skrytce na Magazynach Wojskowych i klucz od skarbca na parterze, gdzie jest kilka skrzynek wódki i masa użytecznej drobnicy + Artmod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.