Damianox213 Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Otóż, po rozmowie z Dzikiem poszedłem do Baru. Docentowi trzeba przynieść 5 PDA, przyniosłem. I chciałem znacznik na Krysiuka ale takowego dialogu na namierzenie Krysiuka nie ma. Dzik nie dał żadnego znaku żebym do niego przyszedł porozmawiać bo Krysiuk nie wyżył. Co może być nie tak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Szczur to inaczej Krysiuk. A może gdzieś po drodze stracił życie i nie da się go już namierzyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damianox213 Posted May 5, 2012 Author Report Share Posted May 5, 2012 Ahhh... Szkoda, będę kontynuował bez tego kwestu. Przepraszam za zbędny temat. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Docent w Barze nie namierza wszystkich. Sprawdź na Kordonie, przed mostem po lewej stronie drogi są rozwalone budynki, naprzeciwko przystanku autobusowego. Tam ukrywa się Krysiuk, jeżeli żyje oczywiście. Jeżeli nie żyje, to po jakimś czasie dostaniesz od kogoś smsa i będzie możliwość alternatywnego rozwiązania tego questa, ale ja akurat nie wiem od kogo. U mnie zawsze Krysiuk żył. Powinno to pisać w poradniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Dziwny by był brak kolesia bo ja również dwukrotnie nie miałem problemów z Krysiukiem.... Krysiuk najpierw pojawia się na Kordonie w garażach tam gdzie jest pierwsza misja z podstawki i tam musisz go szukać...po pierwszej rozmowie przenosi się do starej fabryczki po lewej stronie drogi tam gdzie pisał Kobal. Z poradnika...Jeśli Krysiuk nie dożyje do końca misji, przychodzi wiadomość od Dzika, który prosi o spotkanie i pojawia sie możliwość przejścia po dublującej nitce kwestu.... 1. Znowu rozmawiamy z Dzikiem. Oznajmia, że szczur miał kumpla, zwanego Żyła. 2. Rozmawiamy z Żyłą który jest chętny wyjawić miejsce schronu Szczura, ale w zamian chce "Rodzinną Broń" Myśliwego z Baru. 3. Rozmawiamy z Myśliwym, i bierzemy kwest na Broń. 4. Idziemy na Dzicz i przynosimy. 5. Rozmawiamy z Myśliwym o Broni, i zgadza się ją oddać w zamian za Piwo. 6. Rozmawiamy z Żyłą, który mówi że ma Piwo schowane na Kordonie. 7. Idziemy na Kordon, zabieramy Piwo. 8. Odnosimy Piwo Myśliwemu, zabieramy Broń. 9. Odnosimy Broń Żyle. W zamian otrzymujemy informacje o schronie Krysiuka na Kordonie. 10. Zabieramy PDA ze schronu. 11. Odnosimy PDA Dzikowi. Nagroda: Dzik daje informacje o skrytce na Magazynach Wojskowych i klucz od skarbca na parterze, gdzie jest kilka skrzynek wódki i masa użytecznej drobnicy + Artmod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.