Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra robota @jerczi ..Kto by pomyślał, że to błąd w tłumaczeniu. Detektyw z Ciebie.. :smile:. Poszukam u siebie w schowku może mam te kule to wstawię tu fotkę. // Niestety nie mam również..czyżby kolejny chochlik. Często w modach czekan był nazywany kulą, ale tutaj jest osobno obok kuli. Mam w schowku...Kartacz. Strzałka, Czekan, Śrut..ale innych to nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie Kamiennego Kwiatu, faktycznie powinno być Kryształowy Kwiat. Po prostu po rosyjsku ten artefakt nazywa się "Каменный цветок" Rutynowo przetłumaczyłem, nie sprawdzając jak to było wcześniej, a ciągnie się to już od podstawki. Odnośnie zadania Zachara, prawidłowy tekst powinien wyglądać tak : "Dlatego potrzebuję 10 w pełni sprawnych karabinków "Sajga" i do nich 150 sztuk czekanów, 200 sztuk strzałek, 300 sztuk grubego śrutu i 500 sztuk kartaczy" Przepraszam, trochę mi się pomieszało z tą amunicją. Myślę, że już nie będziesz miał problemu. Obydwa błędy zostały już poprawione, poprawki będą uwzględnione w kolejnym patchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję @malakas i @kobal...teraz powinno być dobrze... :thumbsup:

Mam taki oto pasztet:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function	  : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp
[error]Line		  : 64
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments	 : wpn_g3622876

Za każdym razem, jak chcę przejść z Magazynów Wojskowych na Radar wywala mnie na pulpit...czy wiadomo jest o co chodzi w/w opisie... :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niejako standardowy błąd czystej NS. Musisz usunąć problematyczny przedmiot ze świata gry. Może nawet i nie jeden a kilka. Rozwiązanie masz tutaj http://stalkerteam.p...ch-rozwiazania/ w czwartym temacie "Usuwanie z gry przedmiotów, postaci powodujących problemy."

W katalogu z zainstalowanym Stalkerem znajdujemy plik... gamedata/scripts/bind_stalker.script. Na wszelki wypadek robimy kopię bezpieczeństwa pliku.

Otwieramy plik notatnikiem, znajdujemy linię... function actor_binder:update(delta)

Zaraz za nią wstawiamy taki kod:

local se_obj = alife():object("xxxx")

if se_obj then

alife():release(se_obj, true)

end

W miejsce tekstu ("xxxx") wpisujemy swój zapisany kod z logu...wpn_g3622876..zapisujemy plik i wchodzimy na lokację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ten sposób rozwalił zadania na Warlabie,profesorek zaczął chodzić po całej mapie, a ponadto rozmowa z nim kończyła się wylotem.Zrobiłem tak,że co jakiś czas spawnują się mutanty na barierze,poczekałem,aż wybiją załogę,pozbierałem całą broń i sprzedałem Kutwie.Błąd się więcej nie pojawił.Może miałem szczęście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wykonaniu serii zadań związanych z zaginioną ekspedycją naukową Duch powie ci, że naukowcy szukali w X10 przejścia do sarkofagu. Trzeba będzie pogadać z Freemanem, zdobyć pewną mapkę od najemników i w konsekwencji dostaniesz przejście z Sarkofagu na CEA2. Ale z tego przejścia i tak się nie korzysta. Po przyniesieniu Łukaszowi dwóch mózgów kontrolerów z CEA2 i odpowiedniej ilości gotówki, Łukasz powie ci o pewnym skarbie schowanym przy monolicie w sarkofagu. Znajdziesz tam między innymi 5 ręcznych teleportów monolitowców, przenoszących na CEA2 z dowolnego miejsca w Zonie. Kilka takich teleportów znajdziesz też w schowkach Striełoka, Tubylca lub Kolekcjonera, ale naprawdę nie wiem w którym, tym bardziej, że prawdopodobnie ich zawartość jest losowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostaniesz przejście z Sarkofagu na CEA2. Ale z tego przejścia i tak się nie korzysta.

Dlaczego nie @kobal..ja zawsze tą drogą chodziłem. Teleportów jest tylko kilka i przenoszą na dach elektrowni. Potrzebne do zadań ze śmigłowcami i kominem, choć jeden można poświęcić na kotlety.

Jeżeli to kotlety dla Ducha to i tak wtopa bo tych przejść normalnych raczej jeszcze nie ma.. :smile:.

/

Przejście jest przez sterownię... Jeżeli przeszedłeś tam raz, drzwi się zamknęły. Jeżeli musisz powtórzyć drogę po kotlety należy wrzucić stary karabin w zawiasy drzwi w sterowni i otworzyć drzwi ponownie.

To taki trick z podstawki. Musisz pamiętać o limicie czasu na podejściu do elektrowni ponieważ ten limit będzie potrzebny później w fabule by dotrzeć do Generatorów.

Inna opcja jeżeli masz już teleporty Monolitu to wykorzystać jeden i skoczyć na dach a potem drabinkami w dół na trawkę... :smile:.

//

Droga na CEA 2 w późniejszym czasie...

1. X-10 do Sarkofagu. Po wypełnieniu kwestu Poszukiwania Zaginionej Ekspedycji.

3. Sarkofag do Czarnobyl-2. Przynieście Duchowi 10 Złotych kotletów z lokacji Czarnobyl-2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko jedno..są dokumenty dla Ducha..jest torba Sacharowa, Astronom w później, ale jeden można poświęcić. Tych teleportów jest więcej, są schowane na Wysypisku, ale nie będę psuł zabawy... :biggrin: .

Ogólnie zależy jak kto to rozgrywa.

@kazik147...Mózgi kontrolera można w OOP dostać dużo wcześniej i nie trzeba iść po nie na elektrownię.

//

Mam problem z plecakiem kolekcjonera w Barze...nie mogę się do niego dostać, jest na budynku obok posterunku Powinności tego dla wchodzących do baru z Wysypiska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, jest problem z kwestem dokumentów dla Woronina. Zgodnie z poradnikiem na amk-forum, jeden z dokumentów jest w hangarze, gdzie chodzi po drabince powinnościowiec. Na amk-forum piszą, że czasami zabiera dokument. No i tu mam problem, nie ma dokumentu ani na miejscu z poradnika, ani u niego. Sprawdziłem wszystkich w Barze, nikt nie ma. Ratuje mnie zespawnowanie go. Tylko nie znam zbytnio rosyjskiego, i nie mogę się doszukać listy przedmiotów z OOP. Pomoże ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jerczi aby powtórnie wejść na CEA2 musisz mieć teleporty monolitu z zadania na mózgi kontrolera od Łukasza.Jeden mózg dostajesz od Wkręta za imadło ,drugi teoretycznie jest na lokacji ATP,choć mi się nigdy nie zespawnował i znaleźć je można właśnie na CEA2(dostajesz zdjęcie od Łukasza) podczas pierwszej tam wizyty.Teleporty leżą obok monolitu razem z teleportem Striełoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jerczi aby powtórnie wejść na CEA2 musisz mieć teleporty monolitu z zadania na mózgi kontrolera od Łukasza

Już pisałem nie musi....mózgi w OOP można dostać szybciej. Mam dwa, a nie byłem nawet w Prypeci.

//

Jeżeli chcesz wejść po mózgi, czy kotlety (a nie masz jeszcze teleportów)..próbuj wrzucić karabin w zawiasy drzwi w sterowni. Po kilku próbach drzwi się otworzą.

Słuchajcie, jest problem z kwestem dokumentów dla Woronina.

Dokument nie jest na drabince..jest we wnęce do której można się dostać po owej drabince. Widać go dopiero w mocnym przysiadzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokument nie jest na drabince..jest we wnęce do której można się dostać po owej drabince. Widać go dopiero w mocnym przysiadzie.

Nie zrozumieliśmy się, ja wiem, gdzie on jest :) jest pomiedzy zbiornikami, trzeba kucnąć mocno. Ale już kilka razy dokładnie sprawdzałem - nie ma go ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wpadał dziad w tekstury. Będzie problem bo nie wiem, czy działa spawner z tym modem. Kobal coś pisał, że można oszukać Woronina przy zdaniu zadania, ale nie wiem na czym to polega. Może załaduj zapis przed zadaniem na dokumenty będzie pewniej i nie opuszczaj Baru dopóki nie zbierzesz wszystkich. Ja w Barze miałem wszystkie..wcięło jeden na Kordonie.. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.