Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A konkretnie to jaki to problem, bo z tego co wstawiłeś to nic nie wynika.

mam wypad przy wczytywaniu sejwa, wyrzuca mnie do pulpitu. To jest koncówka loga skopiowana od 'fatal', gdy wywala mnie, przy ctrl+v do notatnika nic mi się nie kopiuje.

//

...zdania rozpoczynamy z dużej litery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczytaj grę jeszcze raz od autosave. Może zaskoczy. Generalnie ta lokacja jest ciut awaryjna. Mi też nie zawsze zapisy zaskakiwały i musiałem zaczynać od początku. Ale zawsze to były błędy typu "stack trace", przeładowanie silnika. Bo też i dzieje się tam dużo. Jeśli to tylko koło szkoły to ją omiń. Nie ma tam nic ciekawego poza jakimś schowkiem. We wschodniej Prypeci ważny jest szpital, port rzeczny, jubilejny i stara stacja obsługi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic, cofnąłem się w zapisach, i jakoś zrobiłem kwest na exo i poboczne z nowych lokacji. Tylko teraz wychodzi na to, że będę musiał się cofnąć duuuużo w zapisach, próbowałem znaleźć 'artefakty Striełoka' wyczytałem, że miały być na jednej z wież Mózgozwęglacza, na Radarze. Nie ma plecaka tam. Po drugie, chyba w tej wersji nie da się przeżyć emisji na CEA-1 a skończył mi się czas, a tu przede mną schowek Tubylca i Duch.. Miał ktoś na to radę? Z tego, co wyczytałem, można kombinować ze staniem w miejscu podczas emisji, chowaniem się w jakimś miejscu.. Próbowałem, emisja się nie kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artefakty Striełoka są na jednej z wież na terenie Mózgozwęglacza co można zobaczyć tu.

Dołączona grafika

Rzecz w tym, że dostęp do nich jest bardzo trudny. Jako wskazówkę powiem, że tam gdzie są nie dostaniesz się z ziemi. Musisz w pewnym momencie przeskoczyć z innej wieży. Na życzenie udostępnię link do filmu. Zresztą najlepiej robić to zadanie razem z ostatnim schowkiem Striełoka o których dostajemy info od Bagiennego Doktora.

Emisję na CEA 2 można przeżyć bo sam ją przeżyłem. O ile wiem, to mordercza, skryptowa emisja kończy się wraz ze znalezieniem albo PDA Striełoka, albo teleportu Striełoka przy Monolicie. W każdym razie coś związanego ze Striełokiem. Potem jest już normalna emisja, która trwa aż licznik dojdzie do końca i którą normalnie można przeżyć, oczywiście trzeba mieć trochę artefaktów zbijających promieniowanie, dobry kombinezon i kilka apteczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię. Ale pamiętaj, że na grze są założone zabezpieczenia antyczitowe. Jeśli pomagałeś sobie w jakiś sposób w dotarciu na wieżę to plecak się nie zespawnuje. Jak sądzę, polega to na umieszczeniu skryptów na jedynej właściwej drodze do celu. Jeśli poszedłeś inaczej niż wymyślił to autor to skrypt nie zaskoczy i skarbu nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podeślij :biggrin:. Choć jak sobie pomyślę, że jeszcze raz mam tam włazić.... Sprawdziłem twój zapis, faktycznie plecaka nie ma, tam gdzie powinien być, ale.... Zadanie na odnalezienie schowka z artefaktami dostajemy stosunkowo wcześnie, z ciekawości wczytałem swój jakiś wcześniejszy zapis z Radaru i wlazłem na wieżę. No i zonk, schowka też nie ma. A zatem wygląda na to, że spawn tego schowka z artami jest powiązany z ostatnim ze schowków Striełoka " Na niebie nad Radarem." Rosyjskie poradniki zalecają zaliczyć oba schowki za jednym razem, myślałem że to z powodu trudnego dostępu, ale okazuje się inaczej. Poza tym, pamiętam z procesu tłumaczenia, że po odkryciu schowka Striełoka dostajemy smsa, że plecaka z artami mamy szukać w pobliżu. Tak samo jeśli najpierw opróżnimy schowek z artami, otwiera się teleport przenoszący nas na poprzednią wieżę, by bez problemu dotrzeć do drugiego schowka. A zatem marsz do Bagiennego Doktora po namiary na schowki. :biggrin: Nawiasem mówiąc schowek "Na niebie nad Radarem" wcale nie jest ostatnim schowkiem Striełoka, tak samo jak ostatni schowek Tubylca. Gra ma jeszcze kilka niespodzianek dla najbardziej dociekliwych, ale to już inna historia... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie galeryjki, te dokumenty znalazłem przy jednym z bandytów w Dziczy. Według rosyjskiego poradnika powinny być tu

Dołączona grafika

Prawdopodobnie to balkonik niedaleko posterunku bandytów za wagonami.

Dokumenty w podziemnym tunelu są dwa. Jeden za kołem ciężarówki, w części gdzie są anomalie elektra, ale zaraz przy wejściu, jeszcze przed teleportem

Dołączona grafika

Drugi między betonowymi płytami z drugiej strony tunelu.

Dołączona grafika

Gdyby okazało się, że zaginęły, najprościej wczytać od wejścia na lokację i jeszcze raz podejść do zebrania wszystkich dokumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za trzecim razem udało mi się wszystkie dokumenty na Dziczy zebrać...ale mam inny pasztet, a mianowicie idąc do ostatnich schowków Kostii w Prypeci zaraz po wejściu na lokację wyrzuca mnie na pulpit z oto takim logiem:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : no_assert
[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById
[error]File		  : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		  : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments	 : gener_shlagbaum_freedom1_zombi
Kilka razy próbowałem i nie da rady...jest klops... :sad: HELP!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zadania od Sida, na Kordonie mamy ukraść dokumenty z bazy wojskowej i wszystko ładnie ale gdy je zabieram nie mogę oddać questa Sidowi - nie ma po prostu kwestii dialogowej ani informacji o zakończonym zadaniu. Wiem że kiedyś pytałem o to ale to było tak dawno że nie mogę nawet odszukać tematu. Nie byłem jeszcze w X18 chociaż mam do niego klucz. I w oryginalnej fabule jestem gdzieś na początku także pytanie w jakim momencie mogę zabrać te dokumenty i oddać Sidowi bo nie chce latać z taką ciężką walizką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jerczi, to wina kontrolera. Po prostu kontroler zzombifikował któregoś wolnościowca, a wygląda na to, że wolnościowcy nie mają zapisanego profilu zombie. Wyjścia są dwa. Zabić kontrolera, zanim ten zacznie swoją pieśń śmierci. Albo spróbuj narzucić tą poprawkę gamedata.rar. W paczce jest też oryginalny plik na wypadek kłopotów. W razie czego daj znać. To eksperymentalny fix i może trzeba będzie go zrobić inaczej. :biggrin: @Keldorn, zadanie z walizką z posterunku najlepiej zrobić dopiero po powrocie z Doliny Mroku, z dokumentami z x18 oczywiście. Czyli tak jak cię prowadzi fabuła z podstawki.Po wyjściu z labu dostajesz smsa od Sida itp,itd. Przynajmniej ja tak zawsze je robiłem i nigdy nie miałem kłopotów. Mieszanie w kolejności zadań z oryginalnej gry to proszenie się o kłopoty w stylu "already of story registry." Dopóki nie dotrzemy z oryginalną fabułą przynajmniej do Mózgozwęglacza idziemy grzecznie tak jak w podstawce.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2]
Wypad ten mam w Dziczy przy próbie podejścia do miejsca gdzie jest blok ulepszeń do Skata 15, jakaś postać wypadła chyba poza tekstury tak mi sie wydaje, ale wczytanie sejwa z przed wejścia na lokację nie pomaga, wywołałem emisję też nie pomogło :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W katalogu gamedata / scripts znajdź plik bind_stalker.script. Otwórz go w notatniku. Znajdź linijkę function actor_binder:net_spawn(data)

Zaraz pod nią dodaj taki wpis

local se_obj = alife (): object ("ros_sniper2")

if se_obj then

alife (): release (se_obj, true)

end

Zapisz i graj.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo trudne.Chodzi o balkony w budynku na prawo od wejścia do podziemnego tunelu. Tam są na 4,3 i 2 piętrze. By się tam dostać musisz skorzystać z przejścia z ATP do Prypeci. Lądujesz wtedy na dachu budynku naprzeciwko ( hotelu) Z niego, po linii wysokiego napięcia przechodzisz pod balkon na czwartym piętrze. Przeskakujesz na balkon, opróżniasz plecak. W plecaku znajdziesz informację o ukrytym teleporcie przenoszącym z powrotem na linię wysokiego napięcia. To byś nie musiał wracać na ATP. Teleport jest ukryty w zamkniętym pokoju nad prawym gastronomem, patrząc w kierunku stadionu. Musisz się przez okno przedostać na daszek za napisem gastronom i przez następne okno przeskoczyć do właściwego pomieszczenia. I lądujesz z powrotem na przewodach wysokiego napięcia. Tym razem musisz przeskoczyć piętro niżej i tak dalej. Schowek na pierwszym piętrze jest w tym samym budynku, ale z jego boku, od strony placu z pomnikiem, tam gdzie był grób Kła. Schowek na parterze jest na balkonie w budynku na prawo od przedszkola, jak wychodzimy z głównej alei, tej od radaru i idziemy w strone przedszkola to na prawo mamy jeszcze jedną uliczkę. Niby plecaki pojawiają się kolejno i trzeba zacząć od tego na czwartym piętrze, ale chyba dotyczy to tylko tych na 4,3 i 2 piętrze. Myślę że ten na pierwszym piętrze i parterze będzie dostępny od razu, a co za tym idzie teleport przenoszący na linię wysokiego napięcia.

Zresztą tu masz to mniej więcej pokazane

http://www.youtube.com/watch?v=1FZY1jLl-SA

Patentu z granatnikiem nie opanowałem :biggrin: Ja korzystałem z teleportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.