metek58 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 @waler, nie wyolbrzymiaj tak mojej roli. Dobrym pierwszym nauczycielem (myślę, że nas obu), jest @smox. Wielu innych "starych fachowców" z nzszego klanu ST, podciągło mi wiedzę w babraniu w plikach. Długa jeszcze droga do profesjonalizmu, ale kto się nie uczy, ten w politykę niech idzie. Ja osobiście, oprócz @smoxa, też cenię @Raven, @Yurka, @Trurl3, @kobala, @korn06, @malakasa, @scigacz1975, @Junxa, @Papaczosa, @Bubera, @Midzianego (nie dopiszę końcówki, bo nie ładnie brzmi), @czernobyla10, @LordDino, @Crom Cruac, @portalsa, @Кристофер (Kpuc) i @waler11 też, oraz kilku innych, bo zawsze mogłem liczyć na waszą pomoc. Taki zespół, to rzadkość i oby trwało to najdłużej. Piszę to, a wcale się nie opiłem, bo mając się do kogo zwrócić o pomoc, i ją otrzymać, to już jakiś sukces, bo to znaczy, że coś jestem wart. Dzięki wszyskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Zawsze jest jakaś szansa że można się nauczyć. To jest prawidłowe podejście..a pisanie nie będzie modów itd. to tylko niepotwierdzone gdybania. Mody są i będą, a jak pisał Kobal na dobry mod trzeba czasu bo to nie bułki w piekarni. Nie poznaliście nawet 1/10 istniejących modów a ciągle chcecie nowych. Zresztą opinie na taki temat to tylko zawsze opinie.. ..nikt nie wie co będzie jutro. Myślę, że każda grupa ma to siebie że można od każdego czegoś się nauczyć...jeden wie to, a inny tamto i to jest normalne... // @waler11 jeżeli masz ochotę to polecam kilka tematów w... Warsztacie Modera . Są na drugiej stronie..Dodawanie dialogów i reszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Polecam również [MOD-PORTAL] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 A dziękuje koledzy terasz nie mam chwili czasu ale wieczorkiem poszukam tych wskazówek jak to się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Grzebanie w ustawieniach gry to łatwe potrafię przekalibrować parametry broni, zwiększać udzwig postaci, zwiększyć lub zmniejszyć wartości kombinezonu. Ożywiać pojazdy jeszcze nie potrafię ale myślę że jak bym zobaczył jak to się robi to bym to umiał i reszty o czym mówisz pojął bym to szybko. Nie umiałem nawet spolszczać prostych modów ale dzięki Metek58 już to potrafię. Zawsze jest jakaś szansa że można się nauczyć. A ja zwykle mówię tak: Nigdy nie mów nigdy bo nie wiesz co cię czeka. Jak się ma samozaparcie to wszystko można. Robisz jakąś modyfikacje, dajesz do gry i testujesz, i tak w kółko. Przede wszystkim w moim poście poprzednim miałem na uwadze że dobre mody powstają przez ludzi mających doświadczenie. Nauczyć się programowania by przerabiać skrypty to nie taki pstryk i już. Sama modyfikacja cyferek według poradników gdzie ktoś cie prowadzi za rączkę to żaden wyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Racja Kpuc dobrze mówi... programowania nie nauczysz się w dzień, a czasem może być to potrzebne. Niestety wówczas w razie potrzeby zostaje liczyć na pomoc innych znających budowę skryptów. W tej chwili wystarczy dobrze opanować łączenie i dodawanie elementów. Materiałów jest masa i nie wiem czy sens jest tworzenie nowych broni, apteczek czy innych. Mody sprzętowe to już przeszłość i jak dla mnie to przesada. Chętnie widzę mody gdzie tylko Najemnicy mają zachodnią broń, gdzie dobry kałasz kosztuje 100.000, a kasy nigdy nie ma za dużo bo to jest realne. W tej chwili tylko mod fabularny może mieć siłę przebicia. Zawsze będą się liczyć mody dodające pogodę typu AtmosFear, czy grafiki typu Aurora, czy mody poprawiające logikę AI... bo te można łączyć w pakiety // Łatwo jest czytać poradnik dodawania dużego kwestu do gry..trochę trudniej jest już w praktyce. Jednak poradniki i całe strony tutoriali są po to by pomóc. Początkujący modder nie musi zaraz przerabiać skryptów..można zacząć tak jak już było powiedziane od dodawania broni, kaftanów, prostych dialogów..potem reszta. Dam mały przykład...ostatnio wypuszczony mod..Duch Najemnika...zrobiony minimalnym nakładem sił, a jednak zmienił grę całkowicie, tylko dla tego że usunięto z gry Żwawego który rozpoczyna starą fabułę. Do czego zmierzam właśnie na takich niedopracowanych modach można zacząć przygodę z budową modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Zgadzam się z moimi poprzednikami, sam jakiś czas temu robiłem Frosty Wind (zimowe mody), ale coś nie za bardzo mi wyszły, ale nabrałem doświadczenia i teraz robię Autumn Aura (jesień + dodatki) i wychodzi mi już teraz lepiej bo mam doświadczenie w modowaniu i teraz mogę więcej robić niż wcześniej. Jeżeli się chce to się wszystko zrobi, ale trzeba na to poświęcić troszkę czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Grunt to dobre podejście do sprawy chęci mam czas no może nie na tyle ile można ale jakiś jest. Poczytam pod patrze tu i tam i zawsze coś w tej głowie zostanie. Mój kolega serdeczny Metek58 nauczył mnie jak posługiwać się programami notepade++ i winmerge i jak się porównuje pliki oraz jak się spolszcza, a ja bym powiedział że to bardzo trudne. Na samym początku nie umiałem nawet dekodować plików i posługiwania się prostym programem notepade++ a teraz tylko dzięki niemu spolszczam nie tylko pliki gry ale także napisy do filmów. wszystko to zależy od tego jakiego ma się nauczyciela ja na początek miałem dobrego nauczyciela a jak będzie dalej to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Panowie pewien okres zastoju w modach uległ zakończeniu. Dowód to nowe ciekawe mody fabularne na naszym forum w które gra sporo stalkerów z forum. Okres załamania po rozwiązaniu GSC i upadku projektu S2 minął i to najlepsza wiadomość. Sobje i Wam życze nowych ciekawych modów które wypełnią miejsce S2 a ze swojej strony postaram się znaleźć je dla Was. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Kolejne spowolnienie na scenie modów do stalkera, obserwuję rosyjskie strony i powiem szczerze że ciekawych modów jest jak na lekarstwo. Obecnie trwa oczekiwanie na drugą część Szramy, Omegi. Pojawiły się ciekawe mody jak AVS 2.1+2.1.1, nzk 1.3. Trochę to zastanawiające ale tak jest, pozostałe projekty jakby zastopowały. Mam cichą nadzieję że to chwilowy przestój. Pozostaje dalej obserwować co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Zbliża się 21.12.2012 Wszyscy oczekują apokalipsy i nikomu się nie chce :thumbsup: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 @Scigacz tak źle to nie jest. Moim zdzniem zaczeło się wypalenie materiału. Przyszłość będą miały mody oparte na silniku Cry engine. Jednym słowem następuję powony koniec tworzenia modów na x-ray. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Zbliża się 21.12.2012 Wszyscy oczekują apokalipsy i nikomu się nie chce ... Dobre ścigacz..następny mod będzie 26.12. lub nigdy więcej... . // Tak na marginesie myślę że mody to nie pieczywo które codziennie można dostać świeże. Czasem lepiej poczekać na dobry dopracowany produkt, a to na pewno wymaga czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 następny mod będzie 26.12. lub nigdy więcej... . No nie, nie 26 tego - najwcześniej 3 stycznia. Ja rozumiem, że kalendarz Majów i że koniec świata, ale Boże Narodzenie i Sylwestra trzeba odbyć jak Pan Bóg przykazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Zgadzam się @ malakas'em chwilowy zastój bo mody fabularne trochę się "robi", więc mamy przestój @ Papaczos: Masz rację to nie po Bożemu nie obić świąt i sylwka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Dobry mod potrzebuje dużo czasu a tym bardziej mody fabularne, nie ma co się oszukiwać...nie będzie dużo dobrych modów bo jednak trzeba poświęcić masę czasu na ich zrobienie. Ja to widzę inaczej...dobrze że wciąż wychodzą mody i nie ważne czy raz, czy dwa razy w miesiącu. // Nie za bardzo racja Panowie..masa ludzi spędza święta z komputerem w tle. To czas wolny od szkoły pracy i niektórym się bardzo czas dłuży więc wciskają guziki na klawiaturach... ..szczególnie drugiego dnia świąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Jednym słowem następuję powolny koniec tworzenia modów na x-ray. A za cholerę - stary x-ray jeszcze pokaże :thumbsup: A poza tym jak to napisał @Malakas - dobry mod musi swoje odczekać. Stworzenie głupiej kompilacji kilku już gotowych modów zajmuje po kilka tygodni, a czasem i miesięcy. A gdzie fabuła, questy, testy itp. itd. :wallbash: - czasem to dosłownie bicie z bańki w ścianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Wszyscy oczekują apokalipsy i nikomu się nie chce :thumbsup: Przecież "Apokalipsę" już mamy . Trzeba uruchomić moda i po problemie . Majowie o niej nie wiedzieli ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Jednym słowem następuję powony koniec tworzenia modów na x-ray. Tez jestem tego zdania, że nasz Stary X-Ray pokaże jeszcze "pazur", posłużę się przykładem z każdej części Altumn Aurora, MYSTERY, MISTERY, nie wspomnę już o AF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wunderbaum Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 X-Ray stary, X-Ray brzydki, X-Ray bla, bla, bla. Jak komuś nie pasuje jego wiek, to niech idzie sobie pograć w Call of Duty albo GTA, bo do S.T.A.L.K.E.R.-a nie dorósł. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.