Skocz do zawartości

Dream Reader The Forbidden Zone


Rekomendowane odpowiedzi

-EDIT- Już drugi raz sie zdarza że wycina mi kawałek ścieżki dostępu dokładnie w miejscu gdzie jest " " (O właśnie. miedzy cudzysłowami znajdował sie backslash i literka t, widać to w ścieżkach napisanych powyżej). Edycja nie pomaga. Za każdym razem dopisany fragment znika w poście.

Od wstawiania tego typu linii jest znacznik CODE można zamiennie używać QUOTE, lecz quote jest przeznaczone do cytatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylocik na Wysypisku przed przejściem na Bar:

error]Expression	: wave&&wave->length()
[error]Function	  : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File		  : E:stalkersources	runkxrSoundSoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line		  : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments	 : c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.rgamedatasoundsaazŃÂÄ-Ńsvd-c_draw.ogg
Sposób @kobala który polecił @malakas podziałał. Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylatuje bo ścieżka do pliku dzwiękowego *.ogg jest inna i nie może odtworzyć bo go nie znajduje. U mnie to siedzi w ...gamedatasoundsAazСВД-Сsvd-c_draw.ogg. Na tzw. "wariata" można spróbować załozyć w katalogu "Aaz" katalog ŃÂÄ-Ń" i do niego skopiować plik "svd-c_draw.ogg". Powinno pomóc w przypadku tego konkretnego wylotu. Instalowałeś patcha 3.0 i czy na czystym modzie ?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie flaszka ? :tongue: Akurat te triki to znają chyba wszyscy którzy sie borykali na poczatku z taćstonkiem w Solance tak że nic to wyjatkowego. Ale teraz ja potrzebuje wsparcia. Otóż chodzę sobie, i chodzę, i chodzę i oprócz obrobienia zwłok dwóch gości których psy zagryzły nikt inny nie chce mi nic sprzedać. Najwyżej butelki z wodą. Byłem w barze w starej wsi tam gdzie zaczynamy, doszedłem do miasteczka gdzie sie włóczą stalkerzy i wszyscy maja dla mnie tylko dobre słowo "Na razie". Niby mogę sie tak jeszcze włóczyć, ale mile by była widziana sugestia gdzie najlepiej iść żeby coś się zczęło dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przyjść do pobliskiego baru, albo domu z zaznaczoną postacią, odebrać tam przedmiot w rodzaju PDA, lub notatki ...przeczytać intrygującą informację i rzucić się w głąb Zony w poszukiwaniu kolejnych podpowiedzi, koniecznych by odgadnąć ukrytą zagadkę. Linia takich poszukiwań zastępuje zwykłą fabułę gry, która zdążyła się już przejeść. Gracz i jego poczynania nie zależą od zadań, on po prostu oswaja się w nowym świecie Zony...

Nie gram na razie, ale tak pisze w opisie moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem PDA w najblizszym barze na stole ale to zwykłe PDA opisane jako osobiste PDA niezbedne w zonie. I niestety nic wiecej. Spróbuję jutro jeszcze raz stawić moda od początku na świeżej instalacji stalka. Być może cos nie zaskoczyło albo coś źle zrobiłem. Dużo to mi mówi: Koło takich katakumb :teehee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się dzieje z narod.ru. Chciałem w nocy pobrać tego moda i nie dało rady. Na początku wszystko jest normalnie, dopiero jak ma zacząć się pobieranie, wyskakuje napis - "Nie można ściągnąć tego pliku. Szczegóły: HTTP/1.1 502 Bad Gateway. Gdzie jest problem, u nich czy u mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok... Przeleciałem przez kilka lokacji, by zorientować się jak to wszystko wygląda- ciekawił mnie głównie czerwony las i lokacja zaraz za nią. Spodziewałem się artefaktów, mutantów i jako takiego życia, a tu panie pustka... Kilka mutantów na krzyż (pseudo-pies powoduje wypady out of memory, więc potrzebny fix), zero schowków, artefakty sporadycznie. Nawet pieczara bandytów w czerwonym lesie jest pusta, a na całej lokacji jedynym NPC-em jest znany nam wszystkim Dziadek-Przewodnik. Rozczarowałem się przyznam szczerze... Przeżyłem emisję i tutaj muszę przyznać, że efekty wyglądają całkiem ciekawie. Klimat grozy ciągle rośnie. Ale trzeba przyznać, że mod nie jest dopracowany. Właściwie całość potrzebuje szlifu fabularnego, bo nie oszukujmy się bieganie za pogubionymi PDA i "szkolnymi legitymacjami" nie ma sensu. Anomalie, które spotykać będziemy cały czas to pulsary i elektry, czasem jakaś karuzela (niewidzialna zazwyczaj). Właściwości artefaktów odwrócone tzn słabe artefakty są teraz absolutami, a cała reszta to badziewie, które służy tylko do nabijania kabzy. Kto wie? Może, jeżeli to doprawić- wyjdzie coś pysznego. Jak narazie zakalec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w tym pliku tej informacji nie znajdziesz. Tu masz go przetłumaczony

1. Skarb Ścierwnika: 1)Na ladzie baru Szti (?) zobaczymy PDA. W nim info o stalkerskiej legendzie dotyczącej skarbu Ścierwnika, w którym ten schował bardzo cenne rzeczy z Zony. Jest tam też namiar na Bagna. 2)Znajdujemy dziennik na Bagnach, w piwnicy w Południowym gospodarstwie. Dowiemy się, że stalker Szaman ścigał kolesia, który znalazł grupę kopaczy, która z kolei tropiła towarzysza Ścierwnika. Ten z kolei przepadł w zakładzie, w południowej części Czernobyla 4. 3)W zakładzie na Czernobylu 4 znajdziemy kupę kości i PDA stalkera, w którym on mówi że kopacze wiedzą gdzie jest towarzysz Ścierwnika (Termit). Kopacze poszli do sektora naukowego(?). W głąb laboratorium. 4)W piwnicy laboratorium znajdziemy kupę rzeczy a wśród nich zdjęcia towarzysza Ścierwnika i PDA w którym pisze, że przeszli z sektora naukowego na Magazyny Wojskowe, gdzie w wiosce pijawekTermit ich zaalarmował(?). 5)Przychodzimy na Magazyny Wojskowe, znajdujemy w skrajnym domku trupa Termita i PDA z notatką. W niej czytamy, że Ścierwnik wpadł w zasadzkę w Prypeci i poszedł do swojej bazy. Albo na Zaton (domek na terenie Dźwigów Portowych obok Skadowska), albo na Generatory(piwnica w domu na wsi) albo na Agroprom do starej kryjówki Striełoka. 6)Znajdujemy na Generatorach, w piwnicy w domku, prochy Ścierwnika, maskę przeciwgazową, kałasz i jego PDA. W nim wyraźne info o tym, że jego skarb jest w bunkrze na Radarze, naprzeciwko drogi do Prypeci. Kod zamka. 7)Znajdujemy skarb na Radarze. 2. Drogocenna część mutanta: 1)Na stole u Kleszcza (Martwe miasto) znajdujemy jego notatnik w którym pisze o rzadkim mutancie na północy Martwego Miasta. Za jego głowę naukowcy płacą dużo pieniędzy. 2)Znajdujemy mutanta. Zabijamy. W nagrodę część ciała. (?) 3. Poszukiwania Kompasu: 1)W domu Leśnika w Czerwonym Lesie znajdziemy notatnik w którym Leśnik opowiada jak i gdzie zgubił artefakt Kompas. Zdaje się, że znajduje się ten artefakt w pieczarze na południe od domu Leśnika. Pieczara i jeje okolice pełne mutantów. 2)Zabijamy mutanty. W nagrodę Kompas. 4.Odłamek Monolitu 1)Na lokacji ATP przychodzimy do bazy ugrupowania Ostatni Dzień. Znajdujemy w gabinecie lidera PDA w którym pisze o zaginionym artefakcie zwanym "Odłamek Monolitu". Poszukiwaniem artefaktu zajmował się stalker Rekrut. Ten przepadł w fabryce Rostok w tunelu z elektrami. 2)Idziemy na Rostok, znajdujemy w tunelu PDA Rekruta i dowiadujemy się, że ostatnim posiadaczem Odłamku Monolitu był jakiś profesor. Ten zaginął na lokacji Szpital i tam trzeba dalej szukać. 3)Idziemy do Szpitala. Odnajdujemy PDA profesora i dowiadujemy się, że ten ukrył artefakt w tunelu przy moście na Bagnach. 4)Idziemy we wskazane miejsce i odnajdujemy art.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale trzeba przyznać, że mod nie jest dopracowany. Właściwie całość potrzebuje szlifu fabularnego

To mod oparty na freeplay..nie ma twardej fabuły. Wystarczy dokładnie przeczytać opis moda by zrozumieć, że nie będzie fabuły która podpowie gdzie iść i co robić. Freeplay to freeplay...autor zapowiada poszerzenie ilości kwestów. Kobal przetłumaczył mały poradnik z nowymi kwestami ...będzie pomocny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W postach 1 i 43 jest poradnik kilku kwestów, ale niestety nie wiem czy to są wszystkie...info o chęci rozbudowy znalazłem na rosyjskiej stronie, choć może błędnie to interpretuję... В ПЛАНЕ РАЗРАБОТКИ...W PLANIE DO OPRACOWANIA 1)Присутствие на каждой локации аномалий по типу ЗП; ...obecność na każdej lokacji anomalii typowych dla CoP 2)Аномалии (ТЧ) на новых локациях;...anomalie SoC na nowych lokacjach 3)Переработанная логика НПС-ов;...przebudowa logiki NPC 4)Новый сюжет;..nowa fabuła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć z jakiej lokacji dostać się na Mózgozwęglacz ? Już wiem, trzeba ominąć wskaźnik przejścia na Sektor Naukowy idąc skrajnie w lewo wzdłuż skał, tak jak w podstawce na Radar. Nie ma po prostu widocznego wskaźnika w PDA.

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.