mariodzida Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 Zaliczyłem coś takiego przechodząc Dzicz koło rampy . Jak to usunąć ? Nie mogę tego błędu ominąć . FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 Odszukaj w gamedata / scripts plik bind_stalker.script. Otwórz go za pomocą notatnika. Odszukaj linijkę : function actor_binder:net_spawn(data) Zaraz pod nią dodaj takie coś local se_obj = alife (): object ("ros_sniper2") if se_obj then alife (): release (se_obj, true) end Zapisz i rozpocznij od zapisu z poprzedniej lokacji lub od autosave. Oczywiście nie zapomnij wykonać kopii bezpieczeństwa modyfikowanego pliku. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 @Kobal podał skrypt który usunie element [ros_sniper2] z gry. Można spróbować również mniej inwazyjnie obejść problem...Ten wylot wiele razy powodują ranni NPC na Dziczy. Wystarczy znaleźć kolesia i dobić.. . Nie należy jednak tego stosować przy pierwszym wejściu na Dzicz gdzie mamy ratować Krugłowa. Opis błędu... Końcowy punkt drogi jakiegoś NPC-a, albo potwora pokrywa się z punktem powstania anomalii...jedna logika nakłada się na drugą i z tego powodu następuje wypad. // ...obniż ze 180/150 do 10 parametr...gamedata/ config/ alife.ltx...switch_distance = X..(jeżeli jest problem z wielością 10, można ustawić 0.) i wejdź na lokację. Po opuszczeniu lokacji przywróć początkową wartość, ponieważ mogą w przyszłości wystąpić problemy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariodzida Posted May 23, 2012 Author Report Share Posted May 23, 2012 Dzięki Kobal metoda zadziałała . Pytanie : czy z innymi wylotami tego samego błędu można tak samo postąpić , oczywiście zmieniając zmienne . Pytanie co do ładowania broni , aby przeładować amunicję muszę mieć w oknie tam gdzie są arty , jak zapomnę lub nie ma miejsca to mnie zabijają . Czy w modzie DMX tak ma być , a jeśli tak czy można to jakoś naprawić . W innych modach ładowanie było z plecaka . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.