Jump to content

Wylot w Dziczy [ros_sniper2_walk]


mariodzida
 Share

Recommended Posts

Zaliczyłem coś takiego przechodząc Dzicz koło rampy . Jak to usunąć ? Nie mogę tego błędu ominąć .

FATAL ERROR

[error]Expression	: vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2]

Link to comment
Share on other sites

Odszukaj w gamedata / scripts plik bind_stalker.script. Otwórz go za pomocą notatnika. Odszukaj linijkę :

function actor_binder:net_spawn(data)

Zaraz pod nią dodaj takie coś

local se_obj = alife (): object ("ros_sniper2")

if se_obj then

alife (): release (se_obj, true)

end

Zapisz i rozpocznij od zapisu z poprzedniej lokacji lub od autosave.

Oczywiście nie zapomnij wykonać kopii bezpieczeństwa modyfikowanego pliku.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

@Kobal podał skrypt który usunie element [ros_sniper2] z gry.

Można spróbować również mniej inwazyjnie obejść problem...Ten wylot wiele razy powodują ranni NPC na Dziczy. Wystarczy znaleźć kolesia i dobić.. Dołączona grafika. Nie należy jednak tego stosować przy pierwszym wejściu na Dzicz gdzie mamy ratować Krugłowa. Opis błędu...

Końcowy punkt drogi jakiegoś NPC-a, albo potwora pokrywa się z punktem powstania anomalii...jedna logika nakłada się na drugą i z tego powodu następuje wypad.

//

...obniż ze 180/150 do 10 parametr...gamedata/ config/ alife.ltx...switch_distance = X..(jeżeli jest problem z wielością 10, można ustawić 0.) i wejdź na lokację.

Po opuszczeniu lokacji przywróć początkową wartość, ponieważ mogą w przyszłości wystąpić problemy.

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki Kobal metoda zadziałała . Pytanie : czy z innymi wylotami tego samego błędu można tak samo postąpić , oczywiście zmieniając zmienne . Pytanie co do ładowania broni , aby przeładować amunicję muszę mieć w oknie tam gdzie są arty , jak zapomnę lub nie ma miejsca to mnie zabijają . Czy w modzie DMX tak ma być , a jeśli tak czy można to jakoś naprawić . W innych modach ładowanie było z plecaka .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity