Skocz do zawartości

Do tłumaczy


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś przetłumaczyć? Скрипт вывода на худ иконок аптечек и антирада с указанием их кол-ва в инвентаре. Скрипт позволяет вывести подобным образом иконку и кол-во любого предмета в инвентаре ГГ. Для этого нужно просто вписать нужный вам предмет во все таблицы и указать координату по оси X для показа его иконки. Цвета вывода текста чисто экспериментальные - можете заменить их на любые другие ориентируясь на таблицы цветов (легко найти в инете). По умолчанию цвет цифр золотистый- для всех. Важно: скрипт необходимо поставить на апдейт в биндер эктора - то есть прописать вызов hud_med.HudShowMed() в функцию actor_binder:update(delta) в файле bind_stalker.script В последней версии сделал возможность настройки отображения статиков как по горизонтали - внизу, так и по вертикали - в правом верхнем углу. вот так будут выводится по вертикали - 990 - это точка отсчета по оси Х - правый верхний угол local X = true and 990 --// если true строить по вертикали в правом верхнем углу local Y = false and 725 --//если true строить по горизонтали внизу а вот так по горизонтали -- 725 - точка отсчета по оси Y - нижняя часть экрана, левее окошка патронов local X = false and 990 --// если true строить по вертикали в правом верхнем углу local Y = true and 725 --//если true строить по горизонтали внизу Также добавил вывод кол-ва водки и бинтов. Изменил шрифт цифр на более подходящий под размер иконок и шаг между крайними углами статиков с 25 на 30 пикселей.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to brzmi Wyjście skryptu do cienkich ikony zestawów i antirada z ich liczbą w inwentarzu. Skrypt pozwala na wyświetlanie ikony w ten sposób i kwotę każdej pozycji w spisie HS. Aby to zrobić, wystarczy wpisać żądany obiekt we wszystkich tabelach i określić współrzędną wzdłuż osi X, aby wyświetlić jego ikonę. Kolory wyjścia tekstowego czysto eksperymentalna - można je zastąpić każdy inny koncentrując się na tablicy kolorów (łatwe do znalezienia w internecie). Domyślnie jest to kolor złoty cyfrowy dla wszystkich. Ważne: skrypt musi zostać wprowadzone do aktualizacji do spoiwa Hektora - to jest do rejestracji połączeń hud_med.HudShowMed () w actor_binder: update (delta) w pliku bind_stalker.script W najnowszej wersji poczynił możliwość konfiguracji statycznej, zarówno poziomo - na dole, i pionowo - w prawym górnym rogu. W ten sposób będą wyświetlane pionowo - 990 - jest punktem wyjścia do osi X - prawy górny róg lokalny X = true i 990 - / / jeśli prawda budować pionowo w prawym górnym rogu lokalnych Y = false i 725 - / / jeśli prawda zbudować poziome dno ale droga przez - 725 - punkt odniesienia wzdłuż osi Y - na dole ekranu po lewej stronie wkładów okiennych lokalny X = false i 990 - / / jeśli prawda budować pionowo w prawym górnym rogu lokalnych Y = true i 725 - / / jeśli prawda zbudować poziome dno Dodano także liczbę wyjściową wódki i bandaże. Zmieniono czcionkę do bardziej odpowiedniego dane dla rozmiaru ikon, a etap między skrajnymi kątami statycznych od 25 do 30 pikseli.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrypt wyprowadzenia na hud ikonek apteczek i antyradów ze wskazaniem ich ilości w inwentarzu. Skrypt pozwala też wyprowadzić w ten sam sposób ikonkę i ilość każdego przedmiotu w inwentarzu GG. By tego dokonać trzeba tylko wpisać potrzebny przedmiot w każdą tablicę i wskazać koordynaty na osi X aby wyświetlić jego ikonę. Wyjściowy kolor tekstu jest czysto eksperymentalny - można go zastąpić jakimkolwiek innym, korzystając z tablicy kolorów (łatwo znaleźć w internecie). Domyślnie dla wszystkich cyfr jest kolor złoty. Uwaga: skrypt musi być wprowadzony jako update do binder ektora? (może powinno być wektora) - to znaczy przypisać wezwanie hud_med.HudShowMed() do funkcji actor_binder:update(delta) w pliku bind_stalker.script W ostatniej wersji stworzyłem możliwość ustawiania wyświetlania statyków? tak poziomo - na dole, jak i w linii pionowej - w prawym górnym rogu. więc tak będą się wyświetlać w linii pionowej - 990 - to punkt wyjściowy na osi X - prawy górny róg local X = true and 990 --// jeżeli true budować w linii pionowej od prawego górnego rogu local Y = false and 725 --//jeżeli true budować w poziomie na dole a tak w poziomie -- 725 - punkt wyjściowy na osi Y - dolna część ekranu, na lewo od okienka amunicji local X = false and 990 --// jeżeli true budować w linii pionowej od prawego górnego rogu local Y = true and 725 --//jeżeli true budować w poziomie na dole Dodałem także wyprowadzenie ilości wódki i bandaży. Zmieniłem czcionkę cyfr na bardziejodpowiedni do rozmiaru ikonek i odstęp między skrajnymi rogami statyków? z 25 na 30 pikseli.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.