Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Bo Ty nie wypuszczasz bety... Ja wolę wypuścić. Brakujące tekstury w logu sobie sprawdzę. Wpisy do mp_ranks mam już prawie gotowe. Tekstury zaraz zrobię. Na jutro może będzie gotowe - mam też inne rzeczy do roboty :) W sumie mogę dodać kombinezony, tylko znowu to babranie się ze współrzędnymi - o ile sama czynność nie jest trudna, to muszę wiedzieć, która ikona jest do którego kombinezonu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Waler11 tak się składa, że mój mod już od dawna jest na forum :P

http://www.stalkerteam.pl/topic/4026-autumn-aura/

Teraz sprawdzam stabilność i jest bardzo stabilny :)

@ Kubekpop: Nie wiem ile twój mod "waży", ale pewno troszkę ma wagi. Mój ma ponad 2 GB już, więc troszkę waży już swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz teraz mam nie za wiele czasu masa pracy w domu i nie miałem czasu tak szukać. Dziś paskudna pogoda więc mogę posiedzieć i pograć. Zaraz zobaczę tego twojego moda to powiem co i jak. Ale linka do twojego moda to nie widziałem. Ale za to znalazłem taki sam mod ale innego autora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie planowałem dodawania ich do innych NPC. Robota to żmudna i nie posiadająca głębszego sensu, jako iż ten mod ma nie wpływać na gameplay. Więc nie. Ale za to planuję dodać nowe pancerze (znane z DSOTE i TFW). I jaką pomoc macie na myśli? Że w testach, czy z tym tasakiem?? Z tasakiem sobie poradzę (chyba) ;) [EDIT] O! Udało się.

post-2533-0-86328900-1338473609_thumb.jp

Edytowane przez kubekpop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecne rozwiązanie jest tylko na czas testów. W finałce będzie albo spawner albo u handlarzy, choć raczej spawner, bo dodawać do każdego handlarza to mi się nie chce :P Jutro po południu i w nocy popracuję nad tym. I w sobotę... A potem już tylko fixy... I da się do slotu 1 przypisać więcej niż 1 broń? Bo teraz to, co pierwsze dostaniemy - nóż albo tasak - to to się zablokuje w tym slocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - czasem może się wydawać, że się sugeruję czyimiś sugestiami, ale zazwyczaj robię to, co wygodniejsze i łatwiejsze (no, chyba, że publice naprawdę na tym zależy, to wtedy się staram). I tu przeważa @Junx, który jak się uprze, to coś zrobi... Ja tam zawsze idę najkrótszą drogą. I nie jest mi z tym źle. Zawsze ktoś mi pomoże i to mi się podoba :) Mógłbym wiele więcej, ale nie chce mi się uczyć. Nie mam czasu :P Do SDK nie chce mi się konwertować tekstur do tga, a edycja samego all.spawn jest zbyt żmudna :) Portowanie tekstur z SoC do CoP też nie jest dla mnie :D I tak uważam, że wiele osiągnąłem. To tyle wyjeśnień mojego systemu :) I mam jeszcze kilka pomysłów co do broni.

Edytowane przez kubekpop
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i tu moja jedna taka mała porada jeśli można. Gram już trochę tz. kilka lat i dobrze by było gdybyście przy tym owym rozdawaniu broni zostawili kilka egzemplarzy dla głównej postaci i tylko dla jej użytku. 1 punkt unikalna broń tylko dla was 2 możliwość kalibracji i nie ma strachu że np. Bronek z monolitu będzie miał także taką broń i nas z niej postrzeli. 3 punkt to sama satysfakcja z posiadania unikatu. I tu podam przykład w soliance taką bronią jest AK Striełoka. Ale zrobicie jak uważacie to tylko pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz będę się bawił z tymi opisami, a na razie kolejne screeny (z innej perspektywy). Tekstury są wszystkie (choć gra się pluje, że niby nie ma, ale w katalogu są :/), mp_ranks gotowy, ikony gotowe, spawner gotowy. Praktycznie wszystko prócz opisów i ulepszeń, ale ulepszenia to w późniejszej fazie, jeśli w ogóle, choć raczej by się przydały.

[EDIT]

https://www.dropbox.....0 pre-final.7z Oto wersja pre-final, bez nazw i opisów. A co jest, to opisane wyżej.

[EDIT2]

Wstrzymuję prace nad tymi opisami, gdyż mam inną robotę (która może Wam się spodoba). Jak będę miał chwilę, to może to uzupełnię, ale chętnie przyjął bym pomoc w postaci dodania tego :)

post-2533-0-03156400-1338586503_thumb.jp

post-2533-0-11685200-1338586512_thumb.jp

Edytowane przez kubekpop
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

W tym tygodniu postaram się wykończyć tą wersję i wydać initial release :) A potem zrobię Armor Moda i połączę. Mam niby w szkole trochę roboty, ale akurat jest troszeczkę spokoju w ciągu najbliższych dwóch tygodni :P

I zaznaczam, że wszystkie moje mody dostaną update w ciągu najbliższego miesiąca, tj.

-DSOTE CS

-DSOTE COP

-Arsenal Mod CS

-WZ dla TFW

//

https://www.dropbox....uap/gamedata.7z Oto przedpremierowa wersja, proszę o przetestowanie. Jak wszystko będzie dobrze, zmienię notkę w menu głównym i wrzucę jeszcze raz :) I proszę nie pisać o nielicznych przypadkach, gdzie broń jest skierowana ku górze, bo i tak nie potrafię tego poprawić (jak się bawię tym to albo nic nie daje, albo daje za dużo). A nie przeszkadza to w grze.

Testować na 1.5.10

///

Oto link do najnowszej wersji, mam nadzieję, że w trakcie uploadu nic się nie uszkodziło...

https://www.dropbox....bn/ARS-CS-11.7z

(proszę o połączenie posta z poprzednimi, nie edytowałem, gdyż nie pokazało by się w nowych postach, a premiera nowej wersji jest raczej ważna)

Edytowane przez malakas
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.