Yurek Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 18.04.2012 r. Autor: Albor Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin OPIS: Spoiler SGM 2.2 Jenot Edition to kolejna wariacja SGM'a na platformie Zew Prypeci. Zmian jest dużo - nowe uzbrojenie, poprawiony handel, a nawet zmieniony balans samej rozgrywki. Nowych zadań nie uświadczymy. Cechy moda: Spoiler Broń: Zmianie uległy parametry broni, a także otrzymały one nowe modele. Ponadto autor moda wprowadził nowy system modernizacji arsenału. Teraz prawie wszystkie zmiany mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Zastąpiono również wszystkie celowniki z oryginalnej gry z wyjątkiem PSO. Poprawiono dostosowanie broni pod logikę NPC oraz przezbrojono wszystkie ugrupowania. U mechaników nie będzie można naprawić bardzo mocno uszkodzonej broni. Handel: Handel uległ znacznym zmianom. Wiele zależy od tego, do jakiej frakcji przynależy stalker, z którym przyjdzie nam pohandlować. Na przykład Najemnicy z chęcią odkupią od nas broń, która nie jest zachodniej produkcji. Należy również zapamiętać, że zwykli handlarze - jak Sowa czy Hawajczyk - także nie skupują wszystkiego, co im przyniesiemy. Prowiant i medykamenty: Jedzenie już nie przywraca punktów życia GG. Użycie apteczki jest od teraz rozciągnięte w czasie - odbiera część sił i skazuje GG na efekt uboczny jej zastosowania. Antyrad odbiera część zdrowia - w końcu to sama chemia. Emisje: Emisja nie zabija stalkerów, którzy nie zdążyli się przed nią ukryć. Stają się zombifikowanymi, ale ze względu na to, że stało się to niedawno - zachowują się jak zwykli stalkerzy. Oznacza to, że są wrogo nastawieni do GG, lecz nie są w takim stopniu "otępiali" jak zwykłe zombi. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixami oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Fix z 11.05.2012 r.: Nasz serwer - [KLIK] Texture Pack: Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Fix z 18.08.2012 r.: Nasz serwer - [KLIK] FOV Switcher 1.7: Fix na broń, Po zainstalowaniu i uruchomieniu wybieramy liczbę 54. Większej nie należy. Nasz serwer - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatki: Spoiler Kompatybilność spolszczenia sprawdzono tylko z poniższymi dodatkami. Muzyka do odtwarzacza MP3 została na stałe zintegrowana z tłumaczeniem. Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry. Inny HUD, nowy noktowizor: Nasz serwer - [KLIK] NanoCell Inventory - nowy inwentarz: Nasz serwer - [KLIK] AtmosFear 3.0 - Poprawa pogody: ModDB - [KLIK] AtmosFear for SGM - Poprawa grafiki: Mediafire - [KLIK] Źródło: 1 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 (edytowane) Co to jest to ostatnie bo zupełnie nie kumam. Kilka porad które ułatwią rozgrywkę i nie pozwolą na wydawanie niepotrzebnie trudnej do zdobycia kasy: - Nie kupujcie nic u Żwawego sprzedaje normalne przedmioty warta zachodu jest u niego tylko snajperka, choć i ją zdobędziemy w jednym z questów. - Tabela skuteczność amunicji autorstwa Cromm crusac - Arty sprzedajemy u Brody najlepiej jak będzie ich poszukiwał ale już jak mamy jakiś ulepszony to u Hermana najlepsze ceny, za broń najwięcej daje handlarz Monolitu - Jest pewien mocno chiterski sposób na narzędzia dla mechaników nie tracimy żadnej kasy za wskazanie miejsca tylko musimy mieć 40 000 na obrót. A jak to zrobić, nic prostszego. Zapisujemy grę, idziemy do Sowy prosimy o pokazanie położenia narzędzi, on nam na pda wrzuca namiar, patrzymy gdzie to robimy screeenshota, i wczytujemy sejw sprzed rozmowy. Wtedy mamy zdjęcie z miejscem schowania narzędzi kasa nam nie znika. - Jeżeli chcecie kupić Egzo to na początek najlepsze jest egzo Świtu, a potem Wojskowych na inne nie wydajemy kasy nie ma po co te są lepsze. - W niektórych modach żeby dojść do Prypeci wystarczyło egzo jako kombinezon z obiegiem zamkniętym tu nie działa trzeba mieć Seve. - Odwiedzajcie co jakiś czas pogłębiarkę na Zatonie w pomieszczeniu gdzie był art dla Brodacza w jakiś sposób spawnuje się tam Seva. Edytowane 13 Lipca 2012 przez LordDino 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 @ LordDino Field Of View Switcher - czyli "zmieniacz kąta pola widzenia" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Shoker Weapon Mod polecam ten mod w 100%, sam teraz go mam w swym w modzie i te bronie co są dodane w/w dodatku to je też mam robota na 6+ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Biore się za testowanie. xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 @Yurek i Kobal WIELKIE dzięki. Mam tylko nadzieję, że Wasza wersja będzie stabilniejsza niż oryginał! Skończę 2.2 to zacznę testować Waszą! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Pominąłem coś w instalacji czy jak- po użyciu karabinu wywala 3/4 ekranu: 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Chyba tak bo w modzie nie pokazuje ilości ammo, gorących klawiszy, i takiej mini mapki. A z innej beczki to mod nawet na tych dodanych texturach ma paskudną grafike( gram na maksymalnych), chyba lepiej wrzucić textury od Cromma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zainstalowałem opcjonalny HUD z dodatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 To wyrzuc go, mozliwe że to on namieszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 U mnie ten HUD działa bez zarzutu, bo pogrywam trochę w tą wersję... Gram na monitorze 16:9. Dopiero co skończyłem klasyczny SGM 2.2 i jak dla mnie to trochę za wcześnie by grać znowu w SGM. Aczkolwiek wersja Jenota jest znacznie trudniejsza od klasycznej i bardziej hardcorowa na "Mistrzu" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Znalazłem błąd polonizacji ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 @ sedoro To jest odwieczny problem "Dynamicznych wiadomości". Tego nie da się naprawić w sposób taki, żeby w innym przypadku nie było błędu językowego gdzie indziej. To zdanie wyświetlane na ekranie, silnik moda składa z pięciu elementów, no i nie zawsze złoży to poprawnie. Tak więc ten błąd będzie się jeszcze dłuuugo ciągnął za polonizacjami.... ;) Ale dzięki za zgłoszenie. Ta wersja polonizacji to na razie BETA, więc jak najbardziej trzeba szukać błędów do poprawienia :D A tak w ogóle, to ładne rzeczy sobie zespawnowałeś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Tak z ciekawości się zapytam...w tej wersji moda też jest "fabrycznie" zaimplementowany spawner ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Tak, można się pobawić ;p Tylko ten EoTech na Protecta ma zły celownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam. Pobrałem moda w postaci jednego pliku z narod.ru i problem. 7-zip pokazuje 1429 błedów. Mam pytanie czy ktoś miał problem przy ściągnięciu z tego linka czy też to tylko mój problem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Ja ściągnąłem z narod.ru i nie miałem błędów. Spróbuj jeszce raz, jak znowu będzie błąd to drugie źródło lub spróbuj inną przeglądarką. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Ściągam jeszcze raz zobaczymy z jakim rezultatem. Dzięki za informacje. Druga próba I poszło Edytowane 8 Czerwca 2012 przez apophis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno: W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć. Spojler jakby ktoś nie mógł go znaleźć: Edytowane 10 Czerwca 2012 przez sedoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Po prostu ten artefakt spawnuje się raz w anomalii przy Tartaku, a innym razem na Bagnach. Tak samo narzędzia dla Nowikowa też nie zawsze są w tym samym miejscu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) Próbowałem zrobić to zadanie trzy razy i zawsze miałem na bagnach. Myśle, że ta wersja moda tak ma, bo w poradniku do SGM 2.2 w tym zadaniu artefakt można znaleźć na drodze, nic więcej nie pisze. Edytowane 10 Czerwca 2012 przez sedoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ja miałem identyczny problem. Zawsze artefakt pojawiał się na Bagnie, nigdy w Tartaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ten mod tak ma. :nuke: :yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wydaje mi się, że w polonizacji coś pokręcono :) A co do mod'a bo jeszcze na jego temat się nie wypowiadałem... jest świetny, polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Jakby był do niego fix na działanie AtmosFear to byłoby miodzio. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.