Skocz do zawartości
Yurek

Sigerous mod 2.2 wersja Jenot Edition PL

Rekomendowane odpowiedzi

 

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition

Dołączona grafika

Autor moda SGM 2.2: Болотов Николай (GeJorge lub Nick_Mondyfic)

Autor modyfikacji Jenot Edition: Albor (Мастер Енот)

Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci

Zalecana wersja patcha: 1.6.0.2

Strona oficjalna moda: http://sigerous.ru/forum/15-3620-1

Strona forum z poradami do SGM 2.2: http://sigerous.ru/forum/14-3449-1

Wersja moda: 2.2 Enot Edition

Autorzy polonizacji: Yurek, Kobal (pomoc przy jednym pliku - Papaczos)

 

Grupa moderska SGM 2.2 Jenot Edition:

 

Spoiler

Animacje i modele - Lis (na AMK-Lis197)

Modele - Mongol

Balistyka - DEMAN[727]

OTK - MorPeh, DrLivsy, androman67, fetxus

 

 

Mody innych twórców włączone do dodatku:

 

Spoiler

1. AI additions dla Sigerous Mod COP - autor Bak, adaptacja GeJorge, Jenot.

2. Dynamic News COP 1.02 - autor VanoSanturi, dopracowanie Jenot.

3. Dynamiczny HUD - autor Bak, adaptacja Jenot.

4. Add_Fix_SGM_2_2 - autor makdm, adaptacja makdm.

5. Morda mod v0.2 - autor Monk, adaptacja Jenot.

 

 

UWAGA: Mod niekomaptybilny z innymi globalnymi modyfikacjami.

 

Charakterystyki taktyczno-techniczne broni i ochrona:

ChTT broni i kuloodporność pancerzy zrobione na bazie moda TrickSR_CoP от Steelrat.

Dodano "Snajperski kamuflaż" z moda SEA_CAT z REALNYM efektem maskowania gracza, kombinezon ten noszą również snajperzy pozostałych ugrupowań.

Charakterystyki taktyczno-techniczne i kuloodporność kombinezonów:

 

Spoiler

1.Zmieniono parametry broni i amunicji. Postarano się zbliżyć je jak najbardziej do realnych.

Poprawiono także dostosowanie broni pod logikę NPC dla jej efektywnego wykorzystania (konfigi broni zrobiono na bazie konfigów od SteelRat, za wszystkie niedoróbki odpowiada Jenot - on robił adaptację).

- siła rażenia wszystkiej broni w modzie jest jednakowa (hit_power=0.50), dlatego od razu wyłączamy w modzie, w górnym prawym rogu ekranu, cyfrowy wskaźnik zadawanych obrażeń. Wyjątek zrobiono dla "obrzynów", karabinów maszynowych i snajperek. U "obrzynów" hit_power będzie trochę mniejszy niż 0.5, zaś karabinów maszynowych i snajpierok trochę większy. Teraz siłę zadawanych obrażeń przez broń można oszacować w następujacy sposób - naprowadźcie strzałkę kursora na broń w plecaku i zobaczycie skalę "uszkodzeń" w opisie broni. Oblicza się w niej nie tylko moc samej broni, ale i moc używanych przez nią naboi.

Przekalibrowanie lufy pod inny kaliber jest również brane pod uwagę. Zrobiono to poprzez skrypt.

- o poziomie zadawanych obrażeń decyduje teraz głównie amunicja

- broń ma teraz realną szybkostrzelność, prędkość początkową pocisku i maksymalny zasięg, na jaki dana broń może wystrzelić pocisk.

- przewaga danej broni przejawia się teraz nie wskaxnikiem zadawanych przez nią obrażeń, a możliwością podczepienia do niej tych czy innych dodatków, jej szybkostrzelnością, masą i tak dalej.

- ilość zadawanych obrażeń przez amunicję jest określana przez Thornily Stopping Power (TSP).

- amunicja różni się efektywnością - nie tylko ilością zadawanych obażeń, ale też zdolnością przebijającą.

- nazwa nabojów, ich ciężar i obecność smugacza są teraz zgodne z rzeczywistością, korekta zrobiona przez

kolegaa Kapitana

- pancerze i rany po materiałach "Difficult Zone Mod" od Cyclon-B

Pancerze, jak i w realu, są teraz podzielone na sekcje - jedne fragmenty ciała są chronione, inne nie.

Najbardziej chronione fragmenty - klatka piersiowa, jama brzuszna i plecy.

Klasy pancerza i jakie naboje dana klasa powstrzymuje można zobaczyć w PDA.

Przykładowa lista poniżej:

"0" ( bez pancerza )

"0a" ( kurtka, kombinezon "Ekolog" )

"1" ( skórzany płaszcz, lekki kombinezon "Powiew Wolności" )

9x18 PM, 11.43x23 .ACP HS

"1a" ( kombinezon stalkera "Zorza", kombinezon "Wolność", kombinezon "Zakat", kombinezon najemnika )

9x19 Parabellum

"2" ( pancerz wojskowy-kamizelka )

11.43x23 .ACP

"2a" ( kombinezon "SEWA", kombinezon naukowy powinności/wolności/monolitu )

12/76 kartacz 9x19 +P+

"3" ( kombinezon powinności PS5-M )

5.45x39 7N6, 5.56x45 SS109

"4" ( kombinezon "Strażnik Wolności", pancerz CzN, kombinezon "Monolit-2" )

5.45x39 7N10, 5,7х28 SS109, 9x18 PBM

"5" ( kombinezon "Beryl-5M" )

5.45x39 7N22, 5.56x45 P112, 9х39 SP5, 9х39 PAB9

"5a" ( kombinezon "Bułat", kombinezon "Pancerz Powinności" )

7.62х54 7N1, 9х39 SP6

"6" ( kombinezon "Monolit-Sz", szturmowy kombinezon pancerny )

7.62х54 7N14

"6a" ( egzoszkielet neutrałów, egzoszkielet wolności, egzoszkielet najemników )

7.62х54 BP

"6b" ( egzoszkielet powinności, egzoszkielet monolitu )

7.62х54 BP

 

 

Broń:

Zastąpiono praktycznie całą broń z oryginalnej gry, został tylko Gauss.

Dodane wiele modeli nowej broni, "nowej" w dosłownym sensie tego słowa ! Wiele modeli w ogóle, przedtem, nigdzie nie ukazało się.

Poniżej można popatrzeć na spis wszystkich broni w modzie. Jest tam nazwa broni, dodatki, autor modelu lub źródło skąd wzięto model.

Pomarańczowym kolorem oznaczono broń której mechanicy nie będą modernizować !

Tam gdzie napisano "Nowy model" - to znaczy, że dany model dotychczas nigdzie się nie ukazał !

Spis broni:

 

Spoiler

Pistolety:

 

Beretta 92 - tłumik. Shoker Weapon Mod

Colt Government M1911A1 - tłumik. Shoker Weapon Mod

Desert Eagle - Shoker Weapon Mod

Fort-14 - tłumik. Shoker Weapon Mod

FN Browning M1935 High-Power Mk.III - tłumik. Shoker Weapon Mod

PB - tłumik. Shoker Weapon Mod

PM - tłumik. Shoker Weapon Mod

SIG-SAUER P220 - tłumik. Shoker Weapon Mod

HK USP-45 Compact - tłumik. Shoker Weapon Mod

Walther P99 - tłumik. Shoker Weapon Mod

GSz-18 - tłumik. Autor Лис

OC-33 "Piernacz" - tłumik. Autor predator47

Glock 18 - tłumik. Autor Johann

APS - tłumik. forum AMK

 

Pistolety maszynowe:

 

AEK919 - tłumik, Aimpoint. Autor Lis, animacja Sin!, nowy model.

HK MP-5A2 - tłumik, Aimpoint. Autor Lis, nowy model.

HK UMP-40 - tłumik, Aimpoint. Autor Lis, nowy model.

HK MP7A1 - tłumik, Aimpoint. Autor Lis, animacja Sin!, nowy model.

PP-2000 - tłumik, Aimpoint. Autor Lis, animacja Sin!, nowy model.

 

Strzelby:

 

Franchi SPAS-12 Autor Lis, nowy model.

Remington 870 ЕС Autor Lis, nowy model.

Remington 870 Police "Entry Gun" - Aimpoint. Autor Lis, nowy model.

Striker (Protecta) - Magnifier. Autor PROTOTYPE.

Sajga 12K - PK-A, magazynek bębnowy na 20 naboi. Autor Mongol, animacja Lis, nowy model.

Wiepr 12 - Aimpoint. Autor Mongol, animacja Lis.

 

Automaty i karabiny szturmowe:

 

"Abakan" - GP25, tłumik, Kobra, 1p78 (Kasztan), Tulipan. Shoker Weapon Mod

AEK-971 - GP25, tłumik, Kobra, 1p78 (Kasztan), Tulipan. Autor Mongol, nowe animacje, poprawka modelu -Lis.

AEK-973 - GP25, tłumik, Kobra, 1p78 (Kasztan), Tulipan. Autor Mongol, nowe animacje, poprawka modelu -Lis.

AKS-74U - tłumik, PK-A . Autor PROTOTYPE

AKS-74 - tłumik, GP25, PSO. Model z forum AMK.

AK-74 - tłumik, GP25, PSO. Model był już wcześniej w modzie SGM, ale nazwę miał jakąś taką zmyśloną

AK-74M - tłumik, GP30, PSO. Autor Mongol, animacje Sin!

AK-103 - tłumik, GP30, PSO. Autor Mongol, animacje Sin!

AK-104 - tłumik, PK-A. Autor Mongol, animacje Sin!

AK-107 - tłumik, GP30, Kobra, 1p78 (Kasztan), Tulipan. Autor Mongol, animacje Sin!

AKM - tłumik, GP25, PSO. Autor Mongol, animacja Sin!, nowy model.

AKMS - tłumik, PK-A. Autor Mongol, animacja Sin!, nowy model.

Steyr Aug A1 - tłumik. Autor -serbian-stalker..., poprawki Jenot

Steyr Aug A3 - tłumik, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor -serbian-stalker..., poprawki Jenot, Lis.

LR300 - tłumik, M203, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Lis, nowy model.

М4А1 - tłumik, M203, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Lis, nowy model.

HK-416 - tłumik, AG36, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Lis, nowy model.

HK-417 - tłumik, AG36, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Lis, nowy model.

G36E - tłumik, AG36. Autor Lis, nowy model.

G36K - tłumik, AG36, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Lis, nowy model.

G36C - tłumik, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Lis, nowy model.

FAL "Paratrooper" - tłumik, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor SIMBIOT, poprawka Lis.

FN SCAR-H - tłumik, FN40GL, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Sin!, nowy model.

SIG SG-550 - tłumik, Eotech, Aimpoint, ACOG. Model z forum AMK, poprawka Lis.

L85A2 - tłumik,SUSAT. Shoker Weapon Mod

FN F2000 - tłumik, bez GP. Model z forum AMK.

"Groza" OC-14 - tłumik, PO4x34, GP-OC14. Shoker Weapon Mod.

OC-12 "Tiss". Autor predator47

AS "Wał" - Kobra, 1p78(Kasztan). Shoker Weapon Mod.

XM8 - XM8 w konfiguracji automatic rifle - karabinu maszynowego, magazynek 100 naboi. Autor Lis, nowy model.

 

Karabiny snajperskie:

 

Sako TRG-22 - tłumik. KDM 2.0 beta

Accuracy International L96 A1 Arctic Warfare. KDM 2.0 beta

SWD - zamek po prawej. KDM 2.0 beta

SWU Shoker Weapon Mod.

WSS "Wintorez" - zamek po prawej. KDM 2.0 beta

SKS z optyką, zrobiony specjalnie do kwestu "Nocni strzelcy" - KDM 2.0 beta

M82A1 "Light Fifty" - KDM 2.0 beta

KSWK - Model z forum AMK.

 

Karabiny maszynowe:

 

RPK - magazynek bębnowy. Autor Mongol, animacja Lis, nowy model.

RPK-74M - PK-A. Autor Mongol, animacja Lis, nowy model.

PKM - Shoker Weapon Mod.

М249 - Eotech, Shoker Weapon Mod.

М60 Shoker Weapon Mod.

M134 "Minigun" - Z forum AMK. Dostępny tylko we freeplayu, na zamówienie.

 

Granatniki:

 

RPG-7 - PGO7. Shoker Weapon Mod.

RG-6(6G30) - został z oryginalnej gry.

Milkor MGL Mk.1 - Autor Lis, nowy model.

 

Unikalne:

 

SIG Striełoka - AK-110 - tłumik, GP30, Kobra, Kasztan, Tulipan. Autor Mongol.

PKM Zulusa - Shoker Weapon Mod.

Strzelba Tropiciela - Sajga12K Kła - Magnifier, magazynek bębnowy. Autor Mongol, animacja Lis.

Unikalny WSS - DSR-precision DSR-1 'Subsonic' Autor ruslan_3d

Unikalny МР5 - HK MP-5K-PDW - tłumik, Aimpoint. Autor Lis, nowy model.

Unikalny SPAS12 - Benelli M3 Super 90 - Aimpoint. Autor Lis, nowy model.

Unikalna Protecta - Sajga, wersja ekskluzywna z magazynkiem bębnowym, PK-A. Autor Lis, nowy model.

Unikalny SWD - SWDK Model z forum AMK.

Unikalny SWU - SWD-М - mozna założyć tłumik. w plikach pod kodową nazwą SWD Vaiterii

Unikalny G36 - CAR97 - tłumik, M203, Eotech, Aimpoint, ACOG. Autor Lis, nowy model.

Unikalny FN2000 - model z GP, tłumik.

 

Miotacz płomieni z moda AMK

 

Wszystkie pozostałe unikaty, będą po protu tymi samymi karabinami z upgrade'm.

Naturalnie zostaną obrzyny, dwururka, pionówka i Gauss z oryginalnej gry.

 

 

Dodatki i modernizacja:

Zastąpiono praktycznie wszystkie celowniki z oryginalnej gry. Zostały tylko dwa PSO. Dodano kilka nowych GP. Teraz na broń zakłada się ten GP, który na nią zakłada się w realu (wyjątek 100 seria kałaszy, na nią zakłada się GP-30, na pozostałe rodzime automaty GP-25, tak spodobało się Jenotowi). Nowe siatki celowników, o wyglądzie jak najbardziej zbliżonym do realnego. Mechanicy modernizują pistolety, pistolety maszynowe, strzelby (prócz Sajgi12K i Sajgi Kła), snajperki (prócz wielkokalibrowych), karabiny maszynowe (nie wszystkie) i proste automaty typu AKM, AK74 itp. Poprawiono schematy modernizacji w kierunku realizmu.

Spis dodatków:

 

Spoiler

Tłumiki:

Tłumik do broni kalibru 4х30

Tłumik do broni kalibru 9х18

Tłumik do broni kalibru 9х19

Tłumik do broni kalibru 45АСР

Tłumik do broni kalibru 5х45

Tłumik do broni kalibru 5х56

Tłumik do broni kalibru 7.62х39

Tłumik do broni kalibru 7.62х51

Tłumik do broni kalibru 7.62х54

Tłumik do OC-14

Celowniki:

Kobra

Celownik 1p78 "Kasztan"

PK-A

PSO-1

PSO-1 nocny

PO4x34

USP-1 "Tulipan"

PGO-7W3

Eotech 553

Aimpoint Comp M2

Aimpoint Comp M3

3X.FTS Magnifier

Celownik "SUSAT" L9A1

ACOG TA31RCO-M4

Granatniki podlufowe:

GP-25 "Ognisko"

GP-30 "Obuwka"

GP 5 do OC-14

М203

HK AG36

FN40GL-H

 

Wszystkie dodatki mocuje się do broni "tradycyjnym sposobem", ale do ich demontażu może być potrzebne specjalne narzędzia ! Przykład - do demontażu granatnika podlufowego lub tłumika z OC-14 będzie potrzebna "Zasobnik do dodatków". Do demontażu magazynka bębnowego - "Zasobnik do magazynka". Do demontażu optyki z broni, w przypadku, gdy jest możliwość instalowania kilku celowników - "Zasobnik do celownika". Kupić je można u wszystkich nowych handlarzy moda SGM.

 

Krótko o modernizacji broni i pancerzy:

 

Spoiler

-Obniżenie ciężaru broni ma teraz mniejsze znaczenie. Obecnie broń staje się lżejsza o jakieś 1.5 kg.

-Usunięto kompleksową modernizację od Nikołaja, teraz jest to pełna przeróbka broni, lekko podnosi niezawodność i w niektórych przypadkach zamienia magazynek na bardziej pojemny.

-Zmieniono system modernizacji broni. Teraz prawie wszystkie zmiany mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Na przykład, powiększenie szybkostrzelności broni lub zmiany dotyczące powiększeniem początkowej prędkości pocisku, zwiększają teraz zużycie podczas strzelania itp. Są też i bardzo pożyteczne modernizacje, na przykład, jeżeli widzicie w opisie "Wymiana lufy na dłuższą", to znaczy, że nieznacznie zwiekszy się "hit_power". I jeszcze jedno - na pewno zauważycie, że strzelanie z broni (Wintorez, Wał) za pomocą taniego naboju doprowadza do szybkiego zużywania się broni.

-Usunięto z kompleksowej modernizacji pancerzy zwiekszanie udźwigu. Obecnie udźwig można powiększyć jeden raz o 10 kg, w tych pancerzach gdzie taka modernizacja jest możliwa.

-W kilku przypadkach zmieniono ciężar kombinezonów, by nie było takich bzdur - kombinezon stalkera, ciężar 5 kg, modernizacja -3.5 kg, otrzymujemy kombinezon o wadze 1.5 kg. Poprawiono pierwotną premię do udźwigu we wszystkich kombinezonach, ponieważ były w tym jawne przekłamania. Poprawiono ciężar hełmów, bo wszystkie hełmy miały dotychczas jednakowy ciężar = 4 kg.

-Dodano mnóstwo ikonek modernizacji broni. Teraz to co w rękach, to też widzimy na ikonce modernizacji.

 

 

Gameplay:

Pełne przezbrojenie ugrupowań ! Poprawiono leki, jedzenie, dodano dwie racje polowe, zmieniono udźwig, zamieniono nabój dum-dum, nowy, ascetyczny HUD.

Szczegóły:

 

Spoiler

1. Więcej nie będzie bandytów z MP5, powinnościowców z natowską bronią i innych przekłamań. Teraz NPC mają w posiadaniu dodatki do broni (tłumiki, optykę, granatniki podlufowe), bo niekonsekwentne było to, że u handlarzy było tego dobra w bród, a nikt, prócz GG, tego nie kupował?

2. Adaptacja niektórych poprawek od SteelRat.

- Zmieniono promień reakcji NPC na zagrożenie do 45 m (było 15).

- Poprawiono celność strzału, w sytuacji gdy NPC przykucnął, stoi, idzie, biegnie.

- Poprawki reakcji zbrojnej (zmniejszono strefę ignorowania).

- Emisja powoduje zombifikację

Pomysł: steelrat

Realizacja: Skunk

Teraz Emisja nie zabija oddziału stalkerów, który nie zdążył się przed nią ukryć. On im wypala mózg i stają się zombifikowanymi, ale ponieważ stali się zombi zupełnie niedawno, zachowują się jak zwykłe stalkerzy ! To znaczy że są wrogo nastawieni do GG, lecz nie są w takim stopniu tępi jak zwykłe zombi.

3. Alfa teraz nie spaceruje spokojnie po Zonie w poszukiwaniu GG. Teraz i oni będą musieli powojować.

4. Jedzenie już nie leczy. Leczenie apteczkami rozciągnięte w czasie, odbiera część sił i skazuje GG na efekt jak po wódce - w głowie się kręci, w oczach się dwoi. Wykorzystanie bandaża też rozciągnięte w czasie, wymaga siły. Antyrad odbiera część zdrowia, w końcu to sama chemia. Zrobiono tak, by utrudnić życie miłośnikom frontalnych ataków z nieprzerwanym korzystaniem z apteczek. Po wykorzystaniu apteczki GG chce jeść (lecz nie tak silnie jak w 1.7).

5. Leczenie poprzez jedzenie części mutantów teraz nie przejdzie - szkodzi !

6. Dodano do gry dwie nowe, wojskowe racje polowe, po rozpakowaniu których znajdziecie komplet produktów spożywczych, autor-Ferrari314.

7. Zmieniono udźwig na nastepujące wartości: minimalny = 40, maksymalny = 50. Trzeba będzie często korzystać z energetyków i zbierać kasę na egzę.

8. Nabój "Dum-Dum" zamieniono na FRAG 12. Strzelają nim tylko strzelby.

9. Poprawiono zasięg strzału z granatnika podlufowego, bo dotychczas były to tylko "spluwaczki".

10. Książki "Taktyka prowadzenia walki" dają teraz minimalny bonus, tak więc sami musicie rozstrzygnąć, czytać lub sprzedać. Dla nowych broni dodano nowe książki TPW. Osiągnięcie "Strzelec wyborowy" to teraz zwykły medal na pamiątkę. Usunieto "Nieśmiertelnych" od Nika, typu najemników, spawnujacych się w Tartaku, szefa bandytów itp. Ochroniarze teraz nie ożywają, zabity znaczy zabity, brat-bliźniak nie pojawi się.

11. Zintegrowano "Mini Hud Death trap". Celem było umieszczenie na HUDzie minimum informacji, lecz mimo to, wszystko co potrzebne tam jest. Na pytania dlaczego usunieto ikonki przeciążenia i napromienienia, odpowiedź jest prosta - po pierwsze "napromieniowanie" ma wizualny efekt, po drugie można kupić dozymetr (jest w SGM) i wtedy pojawi się skala. Przeciążenie jest dobrze widoczne na skali zużycia energii.

 

 

Handel i naprawa:

Zmieniono handel, podwyższono poziom dozwolonego uszkodzenia rzeczy do skupu, mechanicy nie naprawią zbyt mocno uszkodzonych przedmiotów !

Handel:

 

Spoiler

Stalkerzy: Nie będą kupować zwykłych naboi, PMów, itp. Resztę będą kupować, lecz cena bardzo zależy od tego co sprzedajesz - tak więc za TT dadzą od 5 do 10 % wartości, a za AK103 mogą dać i 25 %. Nie będą kupować prostych kurtki i używanych kombinezonów.

 

Kordon, handlarz SGM - Skupuje wszystko, płaci niezbyt wiele, lecz za dobrą broń może dać przyzwoitą cenę. Ma sens znosić mu dobrą broń z innych lokacji, jeżeli nie przeszkadza wam lenistwo.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.7 z osiągnięciem "Klient" 0.5 Kupowałby i bardziej uszkodzoną broń, ale nie ma pod ręką dobrego mechanika.

Można zamówić: APS, Sajga 12K

 

Bagna, handlarz SGM - taki jak na Kordonie, tylko bardziej kumaty, dlatego PMów i TOZów już nie kupi.

Można zamówić: Abakan, L85

 

Zaton:

Sowa - Nie ma stałego kanału dostawy dobrej broni, dlatego zmuszony jest skupować wszystko. Naturalna zachłanność zmusza go do kupowania, co prawda za grosze, nawet PMów, w nadziei, że potem komuś je wciśnie, ale za przyzwoitą broń płaci konkretne pieniądze. Lubi wszelkie akta, dlatego będzie skupować nawet książki taktyki prowadzenia walki.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.6, dokładnie do tego poziomu uszkodzeń naprawia przedmioty Kardan.

 

Stalker - Nie będzie kupować zwykłych naboi, nie będzie kupować PMów, TOZów i innych gratów. Kupią wszystko w typie AK103 lub M4A1 i lepsze modele. Nie kupi używanych kombinezonów.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.6, z osiągnięciem 0.5

Można zamówić: AK103, OC33, ciężki kombinezon, hełm.

 

Bandyta - Podstawowy cel to nachapać możliwie jak najwięcej fantów, stąd i jego polityka cenowa.

Nie będą kupować zwykłych naboi, pozostałe będą kupować taniej od wszystkich. Z broni będą kupować to, co mogą wykorzystać sami - na przykład kupią każde kałasze, kupią M4A1, ale zupełnie za grosze (nabój do niego spotyka się rzadko i jest on drogi), a jakiegokolwiek AUG nie kupią wcale. Nie będą kupować żadnych kombinezonów, prócz egzy i to tylko te egzemplarze które pozwalają przenosić duży ciężar, chętnie kupią używane egzy i wykorzystają je do remontu i wyrobu swojej.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.5, z osiągnięciem 0.4

Można zamówić: AKMS, Remington 870, egzę bandytów.

 

Jupiter:

Hawajczyk - absolutnie chciwy typ, kupuje broń zaczynając od AK74M i LR300, płaci grosze, nie kupuje zwykłych naboi. Nie będzie skupować uszkodzonych kombinezonów.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.5, dokładnie do tego poziomu naprawia sprzęt Azot.

 

Wolność - handlarz żyje praktycznie między "Powinnością" i "Swobodą", lecz nie jest taki obrotny jak Hawajczyk. Stąd wybredny co chce kupować, a co nie. Nie będzie kupować zwyczajnych naboi, z broni będzie kupować rzeczy typu Abakana lub Steyr AUG A3 i lepsze od nich. Nie będzie kupować pistoletów maszynowych, z pistoletów, no najwyżej OC33 lub Glock. Snajperki - kupi TRG, ale SWD lub SWU już nie. Nie skupuje używanych kombinezonów. Szczególnie dobrze nie płaci, ale również nie zedrze przy zakupach.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.8, z osiągnięciem "Klient" 0.7

Można zamówić: FN FAL "Paratrooper", Steyr AUG A3, TRG, ciężki kombinezon Wolności, egzę Wolności.

 

Ekolog - Tak zwani naukowcy chodzą w zasadzie z ochroną, to z uzbrojenia cieszą się wzięciem automatyczne pistolety i pistolety maszynowe. Rzadko mogą być uzbrojeni w Steyr AUG. Stąd ich chęć skupowania pistoletów automatycznych, pistoletów maszynowych i Steyr AUG, jak również naboje i dodatki do nich.

Z kombinezonów skupują tylko "naukowe" modele i egzy. Naukowcy z bunkra w zasadzie nie skupują, choć cenę mogą dać przyzwoitą, mogą się skusić tylko na prawie nowe rzeczy.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.8, z osiągnięciem "Klient" 0.7

 

Najemnicy - Korzystają w zasadzie tylko z broni krajów NATO, dlatego jej nie będą kupować w ogóle. Kupią broń, którą wykorzystuje specnaz Rosji - Wał, Wintorez itp. Nie będą kupować naboi, z wyjątkiem dość rzadkich, typu do SWDK itp. Z kombinezonów skupują tylko egzy.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.9, z osiągnięciem "Klient" 0.8

Można zamówić: HK417, FNSCAR, Barrett, Milkor MGL, hełm najemników, kombinezon najemników, egzę najemników i kombinezon maskujący.

 

Świt - Sądząc po ich egzie, mają dobrą bazę techniczną, dlatego mogą sobie pozwolić skupować bardziej podniszczone rzeczy niż inni handlarze, jeżeli oczywiście rzecz jest tego warta. Kupią broń poczynając od AK74M i lepszą. Płacą dobrze, będą kupować też kombinezony, oprócz kurtek nowicjuszy itp.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.4, z osiągnięciem "Klient" 0.3

Można zamówić: AK107, RPK, ciężki kombinezon, egzę.

 

Magazyny Wojskowe - magazyny przypadły nocnym w udziale ewidentnie nie puste, dlatego żadnego kałasza, z wyjątkiem może AEK973, od was tam nie kupią. Za to kupią przyzwoite natowskie karabiny. Kombinezonów nie kupią bo noszą i tak zwykłe, proste kurtki. Nie będą kupować rodzimych naboi, kupią tylko natowskie.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.6, z osiągnięciem "Klient" 0.5

Można zamówić: AEK971, GSz18, dwa bardzo dobre kombinezony.

 

Dolina Mroku - chyba tylko dlatego ciemna, że nie wiadomo gdzie i co tam znaleźli chłopaki. Podobno odkopali gdzieś tam schowek najemników. Będą skupować dobrą broń, zarówno naszą, jak i zagraniczną, naboje oprócz zwykłych, kombinezony analogicznie jak handlarz na magazynach wojskowych.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.7, z osiągnięciem "Klient" 0.6

Można zamówić: "Minigun", Arctic Warfare.

 

Prypeć:

Wojsko - tu sprawa prosta, jak najemnicy, tylko na odwrót. Nie kupią niczego z rodzimej broni i nabojów. Z zachodniej broni kupią tylko to co rzadkie. Z kombinezonów będą kupować tylko dobre egzy. Uwaga ! Natowskich naboi wam wojskowi nie zaproponują, tak więc miłośnicy zagranicznej broni będą musieli tachać z sobą przyzwoity zapas, albo zaprzyjaźnić się z Monolitowcami.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.9, z osiągnięciem "Klient" 0.8

Można zamówić: AEK973, KSWK, ciężki kombinezon, egzę, kombinezon maskujacy.

 

Monolit - z głową u nich nie wszystko w porządku, dlatego na stan broni szczególnie nie zwracają uwagi, ale kupować będą tylko "konkretną" broń. Nie będą kupować zwykłych naboi, nie będą kupować żadnych kombinezonów, prócz egzy.

Graniczny poziom uszkodzeń 0.5, z osiągnięciem "Klient" 0.3

Można zamówić: ХМ8, FN F2000 z 40mm GP FN EGLM, ciężki kombinezon, egzę.

 

Poprawino czitierską właściwość moda, cenę podniszczonych kombinezonów. Ich cena była zaniżona, we wyniku czego cena remontu takiego kombinezonu była stosunkowo niska. W rezultacie, za niezbyt duże pieniądze, można było zaopatrzyć się w bardzo dobry kombinezon, z charakterystykami niewiele różniącymi się od zakupionego analoga u handlarza. Obecnie cenę tych kombinezonów podniesiono, a cenę sprzedaży obniżono.

 

Poziom uszkodzeń naprawianych przez mechaników i GG:

 

Spoiler

Teraz u mechaników nie będzie można naprawić bardzo mocno uszkodzonej broni !

-GG ze skrzynką remontową = 0.7

-Kardan = 0.6

-Azot = 0.5

-Bunkier naukowców = 0.3

-Wujek Jar = 0.7

-Mechanik wojskowych = 0.4

 

Pomysł nie mój (Albora), autorem jest kolega phobos2077.

 

 

Poprawki zawarte w Fix 11.05.12:

 

Spoiler

Naprawiono:

1.Wylot z Abakanem przy obronie posterunku.

2.Wylot z Grozą w kweście "Zadanie od szefa ugrupowania Świt - dziwna aktywność mutantów".

3.Zmianę wytrzymałości po zażyciu "anabiotyku".

4.Ikonka remontu RPG 7 teraz jest prawidłowa.

5.Dołączono fiks globalnej mapy dla SGM 2.2

6.U handlarzy na Kordonie i Bagnach zawsze jest w sprzedaży "anabiotyk".

7.Zmieniono trochę prędkość sprintu i odzyskiwanie sił GG, bo było sporo hałasu o to.

8.Przeczytanie nowych książek TPW ma teraz swoje odzwierciedlenie w PDA.

9.Żwawy już nie oszukuje GG przy sprzedaży DSR.

10.Ikonka remontu Sajgi.

11.Wylot z logiem Can't find model file 'dynamicsweaponswpn_handwpn_hand_como_04.ogf'

12.Wylot w Dolinie Mroku Can't open section 'wpn_104'.

13.Usunięto "nieśmiertelnych" bandytów.

14.W schowku Morgana nie ma już 1500 naboi.

15.Bug z dźwiękiem, który było słychać na całej lokacji.

16.Wylot przy zdaniu kwestu Melchiora (oczyszczenie terytorium fabryki).

17.Błąd przy wykorzystaniu remkompletu.

18.Fiks siatki celowniczej Grozy.

19.Poprawiono opis Beta C-Mag.

20.Poprawiono encyklopedię, szczególne podziekowania dla kolegi makdm.

21.SWDK można teraz dać ochroniarzowi.

22.Poprawiono nieco apteczki i jedzenie, trochę "podrasowano" GG. Sprzykrzyło się autorowi czytać te ciągłe marudzenia na forum, że GG powoli biega, szybko się męczy.

23.Wylot z powodu książki TPW dla MP7A1 i TRG.

24.Z AKM i AKMS nie da się już zrobić "super broni".

25.Poprawiono ochronę NPC tak, by klasa ochrony odpowiadała stronie wizualnej.

26.Zastosowano "pułapkę" na miłośników poprawiania udźwigu GG.

27.Wskaźniki zadawanych obrażeń i inne pokazujace się przy naprowadzeniu kursora na daną broń w plecaku, teraz pracują poprawnie.

28.Przy zwłokach można teraz znaleźć jedzenie z SGM.

 

NOWA GRA OBOWIĄZKOWA !!!!!

Fix z 28.04 dalej wspierany nie będzie, kto nie chce zaczynać nowej gry, musi grać jak jest. Kto postawi ten fix i nie zacznie nowej gry, też ryzykuje sam i pretensje może miec tylko do siebie - OSTRZEGAŁEM !

 

Życzę przyjemnej gry,

Mistrz Jenot

 

 

 

 

Dołączona grafika

Prawidłowa kolejność instalacji:

1. Stalker - Zew Prypeci PL

2. patch 1.6.0.2 PL

3. Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition

4. Fix 11.05.12

5. Texture Pack (dla tych co mają mocne komputery) - opcjonalnie

5. polonizacja

6. Mini Fix SGM 2.2 Jenot PL (FINAL) 18.08.12

7. ewentualne dodatki (poniżej) - opcjonalnie

 

Odinstalowanie:

Całkowicie usunąć folder "gamedata" z katalogu z grą.

 

LINKI DO POBRANIA:

 

1. SGM 2.2 Enot Edition:

Pobierz z naszego serwera

Link na Yandexa: https://yadi.sk/d/yNfAsDvjdtNDq

2. Fix 11.05.12:

Pobierz z naszego serwera

3. Texture Pack:

http://narod.ru/disk...re Pack.7z.html - PLIK NA ZEWNĘTRZNYM SERWERZE

http://depositfiles....lders/Y2EYU278F - BRAK PLIKU

4. Polonizacja:

Pobierz z naszego serwera

Mini Fix SGM 2.2 Jenot PL (FINAL) 18.08.12:

Pobierz z naszego serwera

 

Autorzy polonizacji moda (czyli Yurek i Kobal) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.

 

Dodatki do SGM 2.2 Jenot:

Dla tych, którym nie działa HUD kombinezonów od Baka !

Co prawda jestem w 90% przekonany, że wine ponoszą stare sterowniki do karty graficznej, ale postanowiłem zrobić poprawkę, żeby mieć w końcu spokój.

Poprawka przywraca oryginalny HUD kombinezonów.

 

Komu nie podoba się "ascetyczny" HUD gry w tej modyfikacji, dodałem jeszcze HUD od kolegi YaD ze slotami szybkiego dostępu. Screeny w folderze HUDa.

 

Komy nie podoba się NVG dołączony do paczki tekstur, w folderze " inny noktowizor" jest pierwotny model.

 

UWAGA !!!

Sprawdzono kompatybilność polonizacji TYLKO z poniższymi dodatkami (muzyka do MP3 playera jest na stałe zintegrowana z polonizacją). Instalowanie innych niż poniższe dodatków grozi destabilizacją gry i moda !!

Jakiekolwiek inne dodatki instalujecie NA WŁASNE ryzyko !!

 

link do dodatków zaadaptowanych do polonizacji:

- dodatki do SGM 2.2 Jenot: Pobierz z naszego serwera

- NanoCell Inventory: Pobierz z naszego serwera

- AtmosFear 3.0 for CoP: http://www.moddb.com...sfear-3-for-cop

- adaptacja AF3 for SGM_Albor 2.2 (PL): http://www.mediafire.com/download/mtqh3j8wbk4a4uj/AF3+for+SGM_Albor+2.2.rar

 

 

WAŻNE INFO NA KONIEC !!

Broń była robiona pod FOV 67.5, pobieramy FOV Switcher 1.7, instalujemy, uruchamiamy i wybieramy liczbę 54, wiekszej nie wybierać, bo będą przerwy miedzy rękami a skrajem ekranu.

FOV Switcher 1.7: Pobierz z naszego serwera

 

Post Edytowany przez @Allen - 27.07.2014

  • Dodatnia 15

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co to jest to ostatnie bo zupełnie nie kumam.

Kilka porad które ułatwią rozgrywkę i nie pozwolą na wydawanie niepotrzebnie trudnej do zdobycia kasy:

- Nie kupujcie nic u Żwawego sprzedaje normalne przedmioty warta zachodu jest u niego tylko snajperka, choć i ją zdobędziemy w jednym z questów.

- Tabela skuteczność amunicji autorstwa Cromm crusac

Dołączona grafika

- Arty sprzedajemy u Brody najlepiej jak będzie ich poszukiwał ale już jak mamy jakiś ulepszony to u Hermana najlepsze ceny, za broń najwięcej daje handlarz Monolitu

- Jest pewien mocno chiterski sposób na narzędzia dla mechaników nie tracimy żadnej kasy za wskazanie miejsca tylko musimy mieć 40 000 na obrót. A jak to zrobić, nic prostszego. Zapisujemy grę, idziemy do Sowy prosimy o pokazanie położenia narzędzi, on nam na pda wrzuca namiar, patrzymy gdzie to robimy screeenshota, i wczytujemy sejw sprzed rozmowy. Wtedy mamy zdjęcie z miejscem schowania narzędzi kasa nam nie znika.

- Jeżeli chcecie kupić Egzo to na początek najlepsze jest egzo Świtu, a potem Wojskowych na inne nie wydajemy kasy nie ma po co te są lepsze.

- W niektórych modach żeby dojść do Prypeci wystarczyło egzo jako kombinezon z obiegiem zamkniętym tu nie działa trzeba mieć Seve.

- Odwiedzajcie co jakiś czas pogłębiarkę na Zatonie w pomieszczeniu gdzie był art dla Brodacza w jakiś sposób spawnuje się tam Seva.

Edytowane przez LordDino
  • Dodatnia 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Shoker Weapon Mod polecam ten mod w 100%, sam teraz go mam w swym w modzie i te bronie co są dodane w/w dodatku to je też mam robota na 6+ :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Yurek i Kobal WIELKIE dzięki. Mam tylko nadzieję, że Wasza wersja będzie stabilniejsza niż oryginał! Skończę 2.2 to zacznę testować Waszą! Pozdrawiam!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak bo w modzie nie pokazuje ilości ammo, gorących klawiszy, i takiej mini mapki. A z innej beczki to mod nawet na tych dodanych texturach ma paskudną grafike( gram na maksymalnych), chyba lepiej wrzucić textury od Cromma.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten HUD działa bez zarzutu, bo pogrywam trochę w tą wersję... Gram na monitorze 16:9. Dopiero co skończyłem klasyczny SGM 2.2 i jak dla mnie to trochę za wcześnie by grać znowu w SGM. Aczkolwiek wersja Jenota jest znacznie trudniejsza od klasycznej i bardziej hardcorowa na "Mistrzu" ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@ sedoro

To jest odwieczny problem "Dynamicznych wiadomości". Tego nie da się naprawić w sposób taki, żeby w innym przypadku nie było błędu językowego gdzie indziej. To zdanie wyświetlane na ekranie, silnik moda składa z pięciu elementów, no i nie zawsze złoży to poprawnie.

Tak więc ten błąd będzie się jeszcze dłuuugo ciągnął za polonizacjami.... ;)

Ale dzięki za zgłoszenie. Ta wersja polonizacji to na razie BETA, więc jak najbardziej trzeba szukać błędów do poprawienia :D

A tak w ogóle, to ładne rzeczy sobie zespawnowałeś ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pobrałem moda w postaci jednego pliku z narod.ru i problem. 7-zip pokazuje 1429 błedów. Mam pytanie czy ktoś miał problem przy ściągnięciu z tego linka czy też to tylko mój problem. Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja ściągnąłem z narod.ru i nie miałem błędów. Spróbuj jeszce raz, jak znowu będzie błąd to drugie źródło lub spróbuj inną przeglądarką.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ściągam jeszcze raz zobaczymy z jakim rezultatem. Dzięki za informacje. Druga próba I poszło

Edytowane przez apophis

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno:

Dołączona grafika

W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć.

Spojler jakby ktoś nie mógł go znaleźć:

Dołączona grafika

Edytowane przez sedoro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ten artefakt spawnuje się raz w anomalii przy Tartaku, a innym razem na Bagnach. Tak samo narzędzia dla Nowikowa też nie zawsze są w tym samym miejscu.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem zrobić to zadanie trzy razy i zawsze miałem na bagnach. Myśle, że ta wersja moda tak ma, bo w poradniku do SGM 2.2 w tym zadaniu artefakt można znaleźć na drodze, nic więcej nie pisze.

Edytowane przez sedoro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność