Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zainstalowałem sobie tego moda, jestem w Kordonie i jest pierwszy problem. Mam pytanie do weteranów, dostałem zlecenie od Handlarza z posterunku wojskowego na znalezienie artefaktu. Pewnie on spawnuje się w dowolnym miejscu, problem w tym że byłem we wszelkich miejscach gdzie mógłby się pojawić i nic. Gdzie wy go znaleźliście ? EDIT: Ah, poczytałem posty i już wiem mniej więcej w jakich miejscach może być ;) tak więc problem rozwiązany.

Edytowane przez Agrael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ LordDino - dzięks - działa. A tak na marginesie - ta pułapka z udżwigiem... a może by tak w artefacts.ltx podłubać... wybrać sobie atefakt, który się już znalazło i ma w plecaku, i zmienić (dołożyć) parametr/y "additional_inventory_weight", "additional_inventory_weight2"... Można wtedy po staremu 2 tony na pace wozić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że SGM 2.2 to jest już orgazm. Ale to, to jest już coś przekraczającego ludzkie pojmowanie. Skala tej wersji z polonizacją, dodaną kompatybilnością dla Atmosfear i Absolute nature to już jest coś co z Zewu Prypeci robi jedną z najlepszych gier w historii. :nuke: :whistling: :nuke: Mam tylko jedno pytanie czy Absolute Nature w wersji dla SGM2.2 działa bezproblemowo w SGM Jenot Ed. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnośnie funkcjonowania emisji w SGMie 2.2. Mam zainstalowanego Atmosfear 3 z patchem adaptującym do SGM i z moich obserwacji wynika, że w Kordonie a także innych dodanych lokacjach niewystępujących w wersji vanilla CoP nie ma emisji. Dla celów testowych ustawiłem w panelu Atmosfear aby emisje następowały co 6-12h i spędziłem kilka dni to na bagnach, to w kordonie - nic się nie działo. W nowych strefach dostawałem także komunikaty o radioaktywnym i/lub toksycznym deszczu jednak bez, żadnego oddziaływania na postać - dopiero w Zatonie toksyczny opad zaczął działać. Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emisje i inne wydarzenia nie wystąpią na nowo dodanych levelach bo nie mają one zdefiniowanych kryjówek. Z tego samego powodu toksyczne opady również nie działają poprawnie. Dostajemy tylko info o nich ale nie powodują one żadnych szkód. @Straszny: AN3 Lite SGM działa bez zarzutu. Prawdę mówiąc to zaistalowałem sobie AN3 Lite SGM a na to ręcznie wrzuciłem AN3 full ale bez plików level.ai i all.spawna i działa elegancko. Nawet nie zauważyłem, żeby NPCe czy mutanty przełaziły przez nowo dodane drzewa i krzaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tutaj łatkę http://www.gsc-game....=18&offset=-120 umożliwiającą emisje w nowych lokacjach, niestety z moich testów wynika, że patch nie jest kompaktybilny z wersją Jenota. Być może te pliki okażą się dla kogoś pomocne.

PS. W jakich plikach znajdują się skrypty dotyczące emisji w określonych miejscach i kryjówek? Być może znajdę chwilę by spróbować połączyć tego addona z podstawową wersją Jenota.

Edytowane przez Colego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety space_restrictory kryjówek muszą być dopisane w all.spawnie. Swojego czasu poprawiłem adaptację AF3 do Jenota. Dodałem m.in. kryjówki tak, że emisje psi sztormy i fallouty występują na wszystkich lokacjach. Niestety nie wszystko działa jak należy. Np nie wszyscy NPCe chowają się do kryjówek podczas emisji. Ale też podczas niej nie giną :) Nie wiem co SGM miesza w skryptach ale nie udało mi się tego przywrócić. Muszę wreszcie pozbierać wszystkie pliki do kupy i wrzucić to gdzieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie pierwszy raz instalując SGM 2.2 Jenota miałem podczas jednego z początkowych zadań emisję, która przebiegała w najlepsze pomijając zupełny brak kryjówek i reakcji ze strony okolicznych stalkerów, którym ogólnie rzecz biorąc, emisja zwisała dorodnym kalafiorem ;)

Edytowane przez Colego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pomóżcie, bo chyba zaraz mnie coś trafi. Za chiny ludowe nie mogę pobrać polonizacji, próbowałem już 3 razy Operą i raz IE, i za każdym razem pobrało część i dalej wyskakuje błąd, albo bez niczego przerywa download, wznowienie jest niemożliwe. Straciłem już prawie 2 GB forumowego transferu i pewnie z 1GB mojego w Orange Freedom Pro, a niestety za internet trochę płacę i nie chcę go marnować... Proszę o pomoc

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyłem zaporę i ochronę, ale nie pomaga. Z 6GB forumowego limitu zostało mi niecałe 2,4, a polonizacja nadal nie pobrana :sad: Jutro spróbuję ściągnąć u kumpla. No i u niego pobrało się bez problemu :huh: Za ile odnowi mi się transfer na forum?

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie pierwszy raz instalując SGM 2.2 Jenota miałem podczas jednego z początkowych zadań emisję, która przebiegała w najlepsze pomijając zupełny brak kryjówek i reakcji ze strony okolicznych stalkerów, którym ogólnie rzecz biorąc, emisja zwisała dorodnym kalafiorem ;)

Mam to samo, jestem na Kordonie. Tylko, że ja podczas tej emisji ginę, nigdzie nie mogę się ukryć, co uniemożliwia dalszą grę. Jak wcześniej z żadnymi modami nie miałem problemów, tak z tym idzie mi jak po grudzie :/

Rozwiązanie okazało się proste. Wystarczy przespać emisję :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do bardziej doświadczonych Kolegów, co zrobić aby wrogowie nie wykrywali mnie przez mury, ściany etc. ? Skradam się pod mur, nie ma opcji żeby mnie widzieli czy słyszeli a tu nagle seria z kałacha po drugiej stronie muru i wszyscy oponenci na mnie wylatują. Da się coś na to poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.