tom3kb Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 No ale tym to samych cieni nie rozjaśnisz tylko wszystko co jest na ekranie. I np będziesz miał "siwy" obraz jak za mgłą. Można tym się poratować, sam czasem robiłem sobie noktowizor dla ubogich w niektórych modach albo na ciemnych lokacjach. Ale to raczej krótkotrwałe rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 No okej, ale nie przesadzajmy. Ja z musu jeszcze gram na ciut zwiększonej jasności i zmniejszonym kontraście i żyję. Obrazu zamglonego nie zanotowałem. Jak się to robi z wyczuciem, to nie ma problemu. Poza tym to Stalker, nie zamknięta na cztery spusty forteca Puryści mogą poprawić sobie wszystko ręcznie. r2_sun_near_border, r2_ls_depth_scale, 2_sun_depth_far_bias, r2_sun_depth_far_scale, r2_sun_depth_near_bias, r2_sun_depth_near_scale i pewnie parę innych które też wpływają na wyświetlanie cieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Wyskoczył mi problem. Otóż menu ekwipunku od początku nie wyświetlało się poprawnie. Nie sprawiało to problemu do czasu zdobycia SWD, który jest dłuższy od dotychczas używanej broni. Próba włożenia tego SWD do slotu powoduje wylot z takim logiem - FATAL ERROR [error]Expression : 0 [error]Function : CUICellContainer::FindFreeCell [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp [error]Line : 508 [error]Description : there are no free room to place item Tak wygląda menu ekwipunku na rozdzielczości - 1920x1080 Na rozdzielczości - 1024x768 jest ok i menu wygląda tak - Czy można coś zrobić, by na rozdzielczości - 1920x1080 menu dobrze się wyświetlało i można by było używać SWD? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Wg. mnie, to w modzie brakuje plików dla monitorów z szerokim ekranem. Dopóki ktoś ich nie dorzuci, przyjdzie Ci grać na na tej rozdzielczości dającej prawidłowy HUD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 PODBICIE. @smox Czy grając w tego moda używałeś min przeciwpiechotnych? Jak je się ustawia, aby zadziałały. Użyłem ich jako pułapek na najemników z zadania fantoma, ale oni przeszli po nich bez poderwania się. Na pytanie mogą odpowiedzieć wszyscy, którzy się na modowej saperce znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 30 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 @kondotier, pewnie nie używałem min, bo takiego problemu nie kojarzę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Pomalutku, ale do przodu. Jestem już na Jantarze. Była wyżej dyskusja o "jasno-ciemnej" stronie moda. I przyznaję rację @smox, że tu jest mocne przegięcie. Na poniższym zrzucie jest południe. A jak wygląda? Jak o północy. Ale jak jest słoneczko, to coś jednak widać. Bywają urokliwe wieczory. Jest jeżdżący bez poślizgów transport. Klimatyczne sceny. I sceny zabawne. Tak jakby przebrali miarę w ilości opróżnionych butelek.. Nie wszędzie da się wejść. Powinność po konkursie mody. A skały głową nawet połamaniec nie przebije Kto dawno grał w podstawkę, albo nie grał bo nie miał, powinien zagrać w tego moda, bo jednak trochę się od niej różni. Wersję v.1.0005 tyle że rosyjską, łatwo uzyskać z repacków Komy. Nadaje się. Tyle tylko że kat pol w tekstowych plikach tłumaczenia, trzeba uzupełnić o brakujące z naszej podstawki. Moje zrzuty wyglądają "poprawnie", bo zastosowałem super latarkę, która eliminuje "wieczną ciemność". Z nią można grać. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 30 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 W dniu 7.05.2019 o 21:01, smox napisał: Czy można coś zrobić, by na rozdzielczości - 1920x1080 menu dobrze się wyświetlało i można by było używać SWD? Proszę o pomoc. Da się, trzeba cały plik edytować na plecak na panoramiczne monitory, kiedyś tylko 4x3 było w "modzie", teraz mało kto się w to bawi, więc zostaje granie na max 1280x1024 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 No i dobrnąłem do końca tej przeróbki. Mimo że to klasyczny scenariusz z CCz, to zmiany wyposażenia, uzbrojenia, dodana możliwość snu ( śpiwór ), możliwość naprawy broni u mechaników lub samodzielnie i dodana wojna frakcji, która czasem zmienia scenariusz, bo zginął któryś kwestowy, czyni mod ciekawym. Są nowi NPCe z CzN i inni. Ale MSZ, końcówka moda nie do końca przemyślana. Bo albo robimy zadanie na Spełniacz Życzeń, filmik z któregoś z zakończeń i napisy końcowe, albo Sterownia Monolitu, bieganie po teleportach i w finale wolna gra. Tylko po co? Ja bym uniemożliwił wejście do Spełniacza za pierwszy razem, rozwiązał tajemnicę Monolitu i teleportował gracza przed Spełniacz. I tu niech wybiera. Rozwiązania z podstawki, albo wraca do Strefy, z możliwością powrotu do Spełniacza. A teraz zostajemy z niedosytem nie skończonego moda. Trochę problematycznie było w Prypeci, bo nałożone na siebie efekty kontrolerów, burerów i np. wybuch granatu, powodowały bezlogowe wyloty. Wczytanie zapisu bezproblemowe. A tu parę zrzutów z końcówki gry. Tak widzimy przy antenach na Radarze. A tu finalny dach na CEA2. Abym moda zapamiętał, tuż przed skokiem w teleport, dopadła mnie emisja. A schować się nie ma gdzie. Skok w teleport nie ratuje, bo lądujemy tylko na ziemi, a emisja trwa. Ratunek w jakimś kontenerze i na całe szczęście zapas apteczek. Zachęcam do zapoznania się z tym modem, bo wart tego, a idzie w zapomnienie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnyRoman Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Witam, mam problem z karabinami ciężkimi typu m60 i m134 nie mogę założyć tych broni i ich użyć jak, próbuje założyć którąś z tych broni to automatycznie gra zdejmuje z okienka na broń, co mam zrobić żeby te spluwy użyć normalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Żeby móc używać tych broni potrzebujesz egzoszkieletu, inaczej z nich nie postrzelasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.