Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki Allen, teraz pobieram.

;)

Jeszcze jakiś link do solucji po rosyjsku i będzie dobrze.

 

;)

Znalazłem cos takiego : http://superstalkker.ucoz.ru/forum/40-112-1, pomyśle jak to kopsnąć na forum.

I skombinowałem solucję, jak zwykle niezwykle jest przetłumaczona przeze mnie czyli trochę slangu itd/itp, starałem się zachować styl autora solucji z rus strony podanej mi na forum.

 

;)

 

 

 

 

1 – U handlarza o ksywce żaba weź zadanie na odniesienie wódki trepom z posterunku, oddajesz je Szewcence – w dyżurce i wracasz do żaby.

Żaba wysyła cie do budynków na prawo za wiaduktem po odbiór przesyłki, tam rogaty nawija, że ma w głębokim poważaniu żabę i masz za niego odnieść żabie przesyłkę.

 

Na lewo od bunkra w anomaliach jest kolejne zadanie – kotlet, oprócz niego weź sobie krew i apteczki ze skrzynek.

 

2 - Odnieś kotlet żabie i idziesz do podstacji naprawczej ukatrupić knajaków(złodziej/bandyta) to zadanie od wilka,

Kolejny kwest od czingiza ochroniarza żaby – znakleźść unikalna broń, na elewatorze na lewo przed wiaduktem, czyngiz kopsa nagrodę za ten „heroiczny” wyczyn ;).

 

3 - Iwaszin – trep płk. na posterunku kopsa zadanie znaleźść dokument, tam gdzie rozwaliłeś knajaków, lerzy na trtepie jednym z zabitych tamże.

Nowa misja od iwaszyna szukać dokumentów striełoka – w podziemiach agrosromu. po drodze wysypicho i parę spraw, drobnych hangar – zapiski(tam były u autora solucji) patrz obrazki i dalej na agrosrom.

 

4 – Aghrosrom – główne wejście zamknięte anomaliami (jakby co to możesz włączyc koda na goda ;) ) wg. zapisu z dokumenu z hangaru na wysypie jest drugie wejście do podziemii na terenie ale tu tez lipa i jest trzecie wejście – klatka schodowz z wystajacą rurą koło bazy trepów, dokumenty zbieramy wg. fotek i wychodzimy tez patrz fotkę.

 

5 – Z zapisków patrzysz/czytasz coby znaleźść stalkera kartografa , że o niego trzeba popytać u informatora w barze

 

W barze po zawijce z informatorem i haraczu 15000 rubli za info o kartografie idziesz na składy lekko trepowskie, kartograf ma swoja meline zaraz koło meliny najemników – foto, po rozmowie masz szukac dla niego artefakt kompas.

Znowu do baru i info 2 tałzeny(2000)  coby się poinformować u Sacharoza – on kopsa nam kompas tj. namiar, czyli wg. autora koło wrót na fabryce fabryce hangarze, kompas koło kibli leży – foto.

 

6 – Idziesz do sacharoza, gadka szmatka i nowe zadanie – iśc do Iwaszyna na kordon.

Iwaszyn jak zwykle niezwykle każe nam szukac kolejnego dokumentu na 1-ym kompleksie w agrosromie, ale to trep więc jak mu kopsniesz dokument to znowu na agrosrom i nowy dokument ale w podziemiach.

Idziesz na jantar do sacharoza odebrac kompas gdyż sacharoz nawija, że skonczył nad nim prace i możesz go zabrać – kwest w/w dot.  kartografa – idziesz na składy trepowskie.

 

7 – Kartograf ma nową misję – czyli schron na radarze, samotność długodystansowca, informator w barze, czyngiz na kordonie i dopiero na radar, prę rzeczy można znależść – patrz foto po mapce radaru, potem furtka na radarze kod 19052008 a za nia pismo.

 

Z zapiski/ó wynika, że teraz masz drałować do Lęborki X-18, coby łatwo nie było klucz u barmana – łaba kopsa klucz poprzez barmana ale barman gnida chce ogniowy żar – jak myslisz gdzie tego pełno ? ;)

 

Jak już skończysz z w/w hienami to do ciemnej doliny do Lęborki X- 18 – patrz fotki

8 – Laborka X – 18 w pakamerze-szatni w jednej z szafek dokument, patrz skriny gdzie szukac dokumentów… ;).

 

9 – dokumentów skrzynce w x- 18 dokument XX312b potem dalej w laborce dokument XX317c – tamże wieść o jantarze i do sacharoza pora iść.

 

sacharow po rozmowie wysyła nas do X – 16 znaleźść „źródło” zielonego światła idziesz idziesz stronę światła „letko” zielonego ;), potem zabierasz artefakt i do Sacharoza.

 

10 – oddajemy sacharowowi artefakt, dostajemy stery na X – 16 i idziemy do tejże Lęborki, wejście na skrinszocie pokazane.

1-y dokument(cały czas patrz na fotki) Rozkaz No 563, potem drugi dokument i kolejny.

 

po wzięciu ostatniego z w/w dokumentów dostajesz zadanie aby się udac spacerkiem do Lęborki X – 10 na radar i tam szukac dalszych dokumentów, aby znaleźć wejście za tałzena (1000) kopsa nam informator info o brodjiadze który wie co i jak z wejściem do X – 10 oraz zadanko kolejne czyli kolejne dokumenty.

 

11 -  brodjaga na trepowskich składach w bazie wolności (foto), po rozmowie z nim daje nam koordynaty na wejście do X – 10, po wzięciu dokumentów dostajemy info od barmana coby zajść do niego, wejście/wyjście z X – 1- w tym samym miejscu.

 

12 – W barze barman mówi, że chce na widzieć bagienny doktorek, idziemy do niego, po rozmowie oddajemy mu dokumenty znalezione w laborce.

daje nam nowe zadanie – znaleźć dokumenty w Prypeci i daje namiary na nie, dokument w hotelu na drugim pietrze(u nas pierwsze).

Zaberasz dokument i do doktorka do baru, rozmowa i doktorek mówi, że pora b i przynosisz doktorowi pda striełokays udał się do sarkofagu po nowe dokumenty oraz kopsa zadanie: schron striełoka – czyli klasyk znajdujesz pda i z powrotem do doktorka.

W nagrodę schowek striełoka jest twój, ale nie ma łatwo to nie pączki u babci czy makaron u ciotki, schowek jest w bazie knajaków/bandytów bandytów ciemnej dolinie.

 

Schowek twój i z powrotem do doktorka, zadanie zaliczone teraz można czasz 1, pojawia się zadanie : spotkac się z grupa stalkierów, ich tam nie ma i zadanie się zalicza z automatu po wejściu do sarkofagu – patrz foto wejścia, udajesz się do centrum kultu ( ;) ) monolitu.

 

13 – na tej lokacji w centrum leżą potrzebne nam dokumenty, zabierasz i z powrotem do doktorka oj boli( taka bajka kiedyś była ;) ).

 

Doktorek zabiera dokumenty i daje Nowe zadanko:

 

14 - pogadać z trepami na kordonie o tajnym laboratorium w zonie – idziesz do „tajemniczego Don Pedro po sam pas” czyli Iwaszyna, rozmowa, nowe wieści i znów do doktorka.

 

Rozmowa z doktorkiem i daje nam koordynaty na czaes 2, przejście przez centrum monolitu w sarkofagu i nczaes 2 mamy wejście do X – 0 (foto ).

 

leziemy/błakamy się po laborce X – 0 aż spotykamy ekologa, gadka szmatka, trochę info i łon zamienia się we wroga, ukatrupić go masz i w nagrodę wideło końcowe.

Od autora polucji – Pozdrawiam was wy przeszliście grę J.

 

a – miejsce odniesienia skrzynki z wódą

b – stąd zabierasz przesyłkę dla żaby

c – tutaj kotlet

d – dokument na kordonie u knajaków

e – schowek dla czyngiza

f – na dole plt. 3 - dokument dla iwaszyna

g – dowiedzieć się co się stało z oddzialem trepów + dokument

h – tutaj info o striełoku

i – wejście do podziemi agrosromu

J – dusza

k – sacharoz – kompas

l – schron na radarze

ł – schowek na jantarze

m – serce radaru i inne tam artefakty…

n – bunkier przejście

o – kolejny schowek/dokument

p – znajdź powinnościowca na wysypichu

r – wejście na czaes 2 do X – 0

s - ekolog

 

Plik do pobrania/przeczytania itd na

 

http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=608.0

 

 

p.s. coś pokaszaniłem z obrazkami więc się posiłkujcie z rus strony ;)

 

Strony rus: 14 - 9, 5 - 8, 4 - 1 - tak sobie ustawcie i gra.

http://www.stalkerun...php?topic=608.0

 

Dorzuciłem fotki/skriny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Gram sobie w tego moda i w Dolinie Mroku nawet w dzień nie ma "nieba" tylko czarna tekstura. Czy tak ma być bo to "Dolina Mroku"?

Jeśli wszystko jest ok to nawet fajny pomysł. ;)

 

@edit

to chyba jakiś bug jednak, 9 rano czarne niebo, 21h normalne jak o wschodzie słońca.

Właśnie skończyłem tego moda (ścieżka wojskowych). Ogólnie wrażenia pozytywne, fajne questy, ładny graficznie, nie ma tu za dużo walki. Z minusów to trochę cienka końcówka, Praktycznie pusta Prypeć i elektrownia. No i finał też niespecjalny ;)

 

Moje pytanko brzmi czy w ścieżce najemników wszystkie zadania są inne, czy niektóre są identyczne jak u wojskowych? Czy długość tej "ścieżki" jest podobna jak wojskowych. Zastanawiam się, czy od razu jechać drugi raz tego moda czy lepiej przejść coś innego, A do niego wrócić za jakiś czas, Jeśli wszystkie zadania są inne to nie powinienem się znudzić,

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pacjent1972 przypiął/eła ten temat
  • 4 miesiące temu...

Mam pytanie zainstalowałem wszystko tak jak powinienem ale przy pierwszej misji wywala mnie bez loga na pulpit przy jakiejkolwiek próbie konwersacji z dowódcą któremu miałem przynieść wódkę do Żaby. Czy ktoś potrafi rozwiązać ten problem bo przez to nie mogę ruszyć dalej w fabułę a widzę że wszystkim to działa. 

 

Z góry dzięki:smile_gruzovik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z problemami technicznymi to :Egzodaw, gatzek, Junx, może komputer masz slaby i powinieneś obniżyć wartości dot grafiki w opcjach?

Jkakby co to masz moda i patch:

Mod: http://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_hroniki_zony_put_messera-64115/

https://dfiles.eu/files/0bkkvrcyx

Patch: http://www.unibytes.com/GtnGvW70aKULqw-Us4P3UgBB

https://yadi.sk/d/hDEQogWtr3R7C

Przechodzenie moda z obrazkami:

http://stalker-worlds.ru/load/stalker/10005-prohozhdenie-moda-hroniki-zony-istoriya-messera.html

http://superstalkker.ucoz.ru/forum/40-112-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

@kondotier tylko sobie zostaw zapis jak na Kordonie przy lokomotywie będziesz miał podnieść notatkę (miedzy głazami) bo od tamtego momentu masz wybór fabuły albo grasz dla wojskowych albo dla najemników. Na pewno w 1ym poście przeczytałeś, to możesz sobie pyknąć moda 2 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  Zapis mam, ale na razie gram dla wojska. Mało jest modów, w których to możemy. Ale dla zwyczajnej dociekliwości sprawdzę, jak zaczyna się gra dla najemników. Zawsze można zmienić typ rozgrywki.

A to kilka screenów z mojej gry. Potwierdza się, że z nawet takich staroci, przy dobrej karcie graficznej, można dostać ciekawą grafikę.

Tak nam dają określenie miejsca poszukiwań.

ss_administrator_03-29-19_18-18-07_(l01_escape).thumb.jpg.55bcfc22ae7d5f47e388d047289af44f.jpg

Spoiler

ss_administrator_03-29-19_17-09-20_(l01_escape).thumb.jpg.9c6ab469b65c1463a07b856d54877e61.jpgss_administrator_03-29-19_17-10-03_(l01_escape).thumb.jpg.9dafa124be5de64fdcbbca25c61e80ee.jpgss_administrator_03-29-19_17-23-37_(l01_escape).thumb.jpg.d91136ff0b1f5869210497ce060d4e13.jpgss_administrator_03-29-19_17-25-46_(l01_escape).thumb.jpg.08aebcb42f05fadb90da17aa95bd6591.jpg

ss_administrator_03-29-19_17-49-09_(l01_escape).thumb.jpg.f344cf9994c9bee34cb8e7538b23cf3e.jpgss_administrator_03-29-19_17-52-53_(l01_escape).thumb.jpg.95284306598fd2307138001ebd8cd8d0.jpgss_administrator_03-29-19_19-40-38_(l01_escape).thumb.jpg.0580b067e71c4a401b49a764c047d1ef.jpgss_administrator_03-29-19_19-55-21_(l02_garbage).thumb.jpg.00c1c0d0eac2ad7a01810947c015489d.jpg

 

A ten screen to mała zagadka. Co to za "kwiat" i gdzie go można znaleźć?

ss_administrator_03-29-19_20-49-26_(l01_escape).thumb.jpg.a951b7639c1bc69e278c5ad7b788104b.jpg

Jak na razie gra mi się przyjemnie. Trochę mi brakuje HUDa, pokazującego rodzaj amunicji w broni i rodzaju ognia. Trochę pomogłem GG w wytrzymałości i dodałem tą "super latarkę". Muszę przyznać, że zaskoczyła mnie jej przydatność. Z powodzeniem zastępuje noktowizor, na który jeszcze nie natrafiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE z konieczności, samotnej gry.

@tom3kb  Tak na próbę oddałem dokumenty Cyganowi i zrobiła się scenariuszowa dziura. Na Kordonie brak zadań, zakaz wstępu na strażnicę bo rozwalą. Pozostawało w ciemno iść na Wysypisko i dalej.

Wróciłem do gry dla wojska.

Mam zadanie znaleźć papiery na Agro, nie w INB, a w zakładzie. Samodzielne łażenie nic nie dało. Jedyny gameplaj z tej wersji moda to stream Shkreka, ale on też nic nie znalazł i stream zakończył. Jeśli grałeś w tę wersję, to podpowiedz gdzie ten papier leży.

Pytanie jest kierowane również do tych, co ten papier znaleźli. Nie jest to notatka ze schowka Striełoka.

Wg opisu zmian, mają być miejsca do spania. Trzy lokacje i ani jedno się nie trafiło.

DODANO:

Znalazłem. Była to sprawa spawnu. Pojawiły się po restarcie moda. Kto chce ten czyta gdzie są.

Spoiler

W tej wersji są w ciężarówce, stojącej na lewo od wejścia przy pasażu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Nie, nie mam. Ja z reguły gram w mody jak je pan bóg stworzył, nie modyfikuje pod siebie. W tego też grałem w "czystego" to takich poprawek  nie mam.

No i dla pewności graj przynajmniej na dynamicznym oświetleniu bo już w paru tych starszych modach miałem tak, że na statyce jak grałem na drewnianym kompie nie było widać niektórych questowych przedmiotów. I czasami człowiek latał jak głupi bo część była, część nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  Gram na pełnym dynamicznym. Jest na tyle zoptymalizowany, że nie ma wylotów, ani przycinek.

Piszesz, ze od wielu lat masz przerwę. To czy masz tę ostateczną wersję? Bo jak próbowałem na gameplayach znaleźć rozwiązanie, to w żadnym nie było Cygana. Brali papiery z elektrowozu i gnali się rozliczyć.

Już bez problemu znalazłem papiery w podziemiach Agropromu. Schowane  do "nieintuicyjnego" odnalezienia. Niepotrzebnie usunięto wrogich NPCów z lokacji. Biega się bez akcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy poważy wylot, przy próbie wejścia z baru na dzicz. Mam tam zadania do wykonania.

Log.

Expression    : SG
Function      : CRender::model_CreateParticles
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R2\r2.cpp
Line          : 330
Description   : Particle effect or group doesn't exist
Arguments     : _ecp\anomaly_campfire_idle

Czy to błąd krytyczny? Jak rozwiązać?

DODANO: Znalazłem skuteczne rozwiązanie ze story moda. W gamedata\config\misc usunąć plik zone_kampfire.ltx . Ma pozostać tylko zone_campfire.ltx

Jakiś patch dodał ten zone_campfire.ltx, ale nie usunął zone_kampfire.ltx

Tę informację trzeba dodać do #1, bo wyleci każdy.

Jestem już na Dziczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W labie na Jantarze, co krok mam wylot z takim logiem. Do labu wszedłem z zadaniem.

Expression    : I != levels().end()
Function      : GameGraph::CHeader::level
File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line          : 171
Description   : there is no specified level in the game graph : 73

Zamiast końcowej cyfry 73 pojawia się też 51.

W poradach z #1 nie ma nic na ten temat. Na rus forum znalazłem pytanie pacjent1972 o ten błąd, ale pozostało bez odpowiedzi. Przeszedłem nawet na oświetlenie statyczne, ale to nic nie dało. Zmniejszyłem to co się dało zmniejszyć. Chciałem zmienić switch_distance, ale w modzie nie ma pliku alife.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawienie pliku alife.ltx i zmniejszenie switch_distance do 50, pozwoliło na prawie bezproblemowe przejście przez lab. Tylko raz ratowałem się Menadżerem. Tak że jak komuś grającemu taka sytuacja się przydarzy, to ma już rozwiązanie. 

No i kilka screenów z działań na Jantarze.

Czasem trzeba było wleźć w raczej mało zwiedzane miejsca, aby ratować swoje 4 litery.

ss_administrator_04-01-19_14-03-49_(l08_yantar).thumb.jpg.9a4fa0d0d5b1e80a2a1d133a5fe526cc.jpgss_administrator_04-01-19_18-43-14_(l08_yantar).thumb.jpg.c67fe7a9a2b4f427b07b559c58070281.jpg

Noce na Jantarze bywały bardzo ciemne. Ratunek w mega latarce ( jest wstawiona na forum ).

ss_administrator_04-01-19_18-03-55_(l08_yantar).thumb.jpg.e4edee8580cdc719235c4e244509b68e.jpgss_administrator_04-01-19_18-27-38_(l08_yantar).thumb.jpg.a3645cdf5eb8854ca0b41d530e8ecc7d.jpg

A widoczność dla GG taka jak widać, co nie przeszkadzało zombiakom.

ss_administrator_04-01-19_18-39-20_(l08_yantar).thumb.jpg.6177c61787f03f99d2f61ecf368347bd.jpgss_administrator_04-01-19_18-40-03_(l08_yantar).thumb.jpg.5f6f053ea4f5bbcd8f224f08401e591f.jpg

Zwolennicy ostrej gry, mają pole do popisu. ( Proszę tylko bez politycznych skojarzeń :tappingfoot:).

Schowek Striełoka na Jantarze. Patrzy ten, co sam nie znajdzie.

Spoiler

ss_administrator_04-01-19_18-48-53_(l08_yantar).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.