Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas uruchomiania wywala do pulpitu z takim błędem:

FATAL ERROR [error]Expression    : no_assert[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById[error]File		  : e:stalkersourcestrunkxr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line		  : 112[error]Description   : item not found, id[error]Arguments	 : escape_trader

Czy jest na to jakaś rada?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się uruchomić, moda wypakowałem Winrarem a nie 7Zip, myślę, że to był powód, mam prośbę, chcę zwiększyć udźwig lecz nigdzie nie mogę znaleźć pliku actor na bank go nie ma a nawet na dwa banki, czy w takiej sytuacji można podnieść nośność?  czy to jest celowe działanie twórców moda aby nic nie zmieniać.

Jestem w barze i pod koniec emisji wylot z takim logiem, co to jest?

FATAL ERROR [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line		  : 155[error]Description   : any vertex in patrol path [ld_per_bar_visitors_1_walk] in inaccessible for object [per_stalker_0010] 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej drugiej metody nie umiem, uczciwie powiem, że nie za bardzo wiem o co w niej chodzi, dziękuję za grzeczność i zainteresowanie.

Już myślałem, że problem z udźwigiem rozwiązany, niestety pokazuje mi zwiększony udźwig lecz jak przekroczę 50 kg to nie mogę się ruszyć. Zmieniłem w pliku system wartości i okazuję się, że to nie wystarcza. Standardowo zawsze zmieniałem w pliku system i actor z tym, że tego drugiego pliku nie ma w grze i nie wiem co począć.

Edytowane przez bolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

actor będzie schowany. Dlatego ktoś kiedyś się pomęczył, zmienił go i wstawił jako patch. Ten link na rus forum jest nieaktywny?

Nie pamiętam już, ale zobacz, czy nie ma tam jeszcze pliku inwentory. Tam gdzie system. Czasem w nim jest wstawiona opcja udźwigu.

 

Pogadaj z qwert-em na PW. Tłumaczył go, to i może ma patch na udźwig.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo; nie jestem w stu procentach pewny (nie mam jeszcze co dźwigać) , ale myślę , że MOD ciągnie wiele ustawień z podstawki . Po wrzuceniu pliku "actor.ltx" z podstawki do MODa , gra  odpala i zmiany są widoczne w inwentarzu . Niedługo sam się przekonam . Pobierz spróbuj .  actor.rar . Na nowo wprowadź swoje ustawienia .

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co zrobić żeby mapa w pda pokazywała prawdziwe moje położenie, a nie że jestem np.na drodze, a w pda na mapce pokazuje że jestem gdzieś nie wiem 200 metrów od tej drogi.Dobry mod, ale za dużo wylotów np.z przejściem z lokacji na lokacje.

Edytowane przez bonio78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mapą to faktycznie trochę irytujące . Przyzwyczailiśmy się , że ostatnie modyfikacje są dopracowane , niektóre wręcz bezwylotowe . Ten MOD nie należy do najświeższych więc pozostaje przywyknąć do tego , że od czasu do czasu zobaczymy pulpit .Nic odkrywczego , ale tak po prostu jest .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Mod niedopracowany i raczej marna szansa na dokończenie. Dobre rzeczy: wczytuje się szybko, interesujące mapy. Marne: bardzo liniowa fabuła, mało zadań pobocznych, mało zasiedlone mapy, fatalne błędy. Zakończyłem na odnalezieniu PDA na wysypisku po błędzie:

FATAL ERROR [error]Expression   : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function   : CPatrolPathManager::select_point [error]File   : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line   : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [per_cauko_walk] in inaccessible for object [per_stalker_0046]

 

Zdecydowanie nie polecam, ale wybór należy do was stalkerzy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Do modyfikacji pojawiło się kilka poprawek i patchy, oto ich opis i linki. Wszystkie zostaną dodane do #1 postu tematu.

1. Fix korygujący zasięg przy przejściu na Agro. Instalacja skopiować zawartość archiwum do folderu w drodze gamedata\levels\ld_l03_agroprom

Link: http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2F6syfJOFf8EmpY

 

 Uwaga!!! Jeżeli u kogoś występują wyloty w czasie emisji, pojawiła się opcja usuwania emisji, w tym celu należy:
1. Wykonać kopię zapasową trzech plików z nazwami plików, które znajdują się w archiwum moda.
2. Skopiować folder gamedata do folderu z grą zgadzając się na podmianę plików.
3. Jeżeli przestaną uruchamiać się zapisy, zacznijcie nową grę LUB przywróćcie kopię zapasową i spróbujcie wrzucić do skrypu tylko plik vars.
4. Jeśli wszystko to co jest opisane w trzecim punkcie nie pomogło rozwiązać problemu emisji to należy rozpocząć nową grę bez emisji lub grać dalej z wylotami.
Autor:Newman

Link: http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2FgI3E7fGx8IdhU

 

Jeżeli macie wylot na Agropromie zza tekstur z takim logiem:
Autor: sine

FATAL ERROR[error]
Expression : fatal error[error]
Function : CRender::texture_load[error]
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'terrain\terrain_agroprom_lm'


To wstawcie ten fix, skopiujcie pobrany plik w folder: gamedata\textures\terrain\

Link:http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2FIAYiElaE8IiV2

 

Jeżeli na Wysypisku macie wylot z takim logiem:
Autor: BeeRsek

Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
Function : CPatrolPathManager::select_point
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
Line : 155
Description : any vertex in patrol path [ld_greh_most_walker2_1_walk] in inaccessible for object [gar_stalker_0015]

Wstawcie fixa. Uwaga! Nowa gra wymagana! Stabilność przy kontynuacji nie sprawdzona.

Link:http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2Fa5xjpi5D8IiYM

 

Oficjalny patch:
Oficjalny patcz od Autora moda: Sine & BeeRsek
1) Fiks AI-siatki na Agropromie od BeeRsek.
2) Fiks wylotów ai_vertex i im podobnych.
3) Fiks kwestów gałęzi Sajko.
4) Fiksy ikonek stalkerów.
Niezbędna nowa gra. Inne fiksy nie są potrzebne. 
 

Link: http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2FGJA5CR_ejgEVJ


Udanego przechodzenia!

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.