Skocz do zawartości

Powrót Szramy cz.1...relacje z gry.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie macierzystej moda, Dimak (autor) zapowiada kumulatywny patch nr 3 w którym będzie zaimplementowana nowa pogoda, bez gwałtownych zmian - ma to zmniejszyć do minimum na słabszych komputerach wyloty bez loga. (na stronie były zgłaszane takie przypadki).

Z Prypeci trafiamy na Jupiter. Tu czeka nas oprócz nawalanki z Wiedźmami i Specnazem starcie ze zdrajcą (kto to wyniknie z gry). Trzeba uważnie czytać wiadomości od współtowarzyszy a dopiero potem rzucać się do akcji (w modzie kiedy ktoś staje się wrogi, na celowniku podświetla się na czerwono ale na minimapie jest niewidoczny - to będzie ważne). Na wykonanie kluczowego zadania na Jupiterze będzie 5 minut z timerem na ekranie (prawy górny róg). W nagrodę kolejna wycieczka helikopterem do Wilczego Legowiska.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff.. nie ma jak dom. Pomysł jest przedni, ale muszę najpierw ukończyć mod. ps.: Mam prawie z każdego zadania, ale nie wiem czy niektóre podpowiedzi nie załatwiły by sprawy od ręki. Korzystając z Rus stron, mając ogromne braki językowe, męczyłem się po x razy z niejednym, i myślę - to plus. Dlatego mod jest świetny, a pomimo niewykonania jakiegoś zadania da grać się dalej (NS - tak nie było)

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na... http://ap-pro.ru/forum/35-2796-82 ...post 1217 znalazłem ciekawostkę.

Archiwum zamieniające model AK Strieloka na unikalne AK z LWToD od GeeP85...http://pl.rghost.net/39121845 ...Może ktoś to wykorzysta.

//

Panowie w kolejnej części będą zawarte najlepsze wymyślone przez userów zadania. Zapowiada się ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magazyny Wojskowe. Przejście otwiera się w Barze po rozmowie z Tango w Wilczym legowisku. Tu spotkamy Rafaela (bynajmniej nie tego malarza ale też przysporzy nam emocji). Są dwa sposoby by zdobyć broń dla niego. Pierwszy u Fieni (bardziej niebezpieczny) i drugi u Kiepa na Barierze. Wykonując część dla Fieni walczymy z hordami pijawek, kotów i wilkami gigantami, idąc na Barierę - kopiemy się z częściowo niewidzialnym Monolitem. Jeżeli ktoś lubi zginąć na mapie z 10 razy to proponuję odwiedzić domek na wodzie za polem minowym (w kilku modach był tam gość z fleszką). Doznania ekstremalne murowane. Ja od Kiepa nie dostałem miotacza ognia (wynikło to z tego, że nie do końca go zrozumiałem). Więc odwiedziłem wioseczkę z wieżą ciśnień. Po wykonaniu głównego questa na pomoc Rafaelowi, dostajemy zadanie na anty-zombian. Teraz droga prowadzi ponownie na Kordon do Sacharowa....

Dołączona grafika Dołączona grafika

Alternatywa - albo wioska albo Monolit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i apiać na Magazynach. Mamy lekarstwo i szukamy Sknery. Czytamy komunikaty (wszystkie). Myślałem,że ominę niektóre miejsca, ale trzeba dużo stzrelać. Nie czytając SMS-ów pobiegamy po zonie by znaleźć Sknerę. Później pogadajmy z Łukaszem. Wykonywanie questów w tym modzie się opłaca. Dla tych co chcą oszczędzić nogi:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Radzę zerkać w razie wylotów do przetłumaczonego spoilera dołączonego przez @Czernobyla10. Pomaga. Jeszcze jedno: quest ze Sknerą można zaliczyć tylko w konkretnym czasie. Miłej zabawy. Teraz włączyło się kilka przjść między lokacjami co sugeruje ,że coś należy zrobić. Jeszcze jedno: kedy widać prostopadłe błyskawice to zaraz będzie atak pijawek.

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Barze przyjdzie nam bronić Woronina. Opłacalna sprawa

Dołączona grafika

Przy okazji rozwiązujemy sprawę WDW i dzięki temu otrzymujemy trzecią część kodu do skrytki Siemieckiego. Finalizując ten quest odwiedzamy Sidora w Wilczym Legowisku. Wyknując dla niego zadanie, stajemy się zombi. Od tej chwili wszyscy do nas walą, więc jak najszybciej musimy spotkć się z Sacharowem w Wiosce Kotów. Tak wygląda to co oglądamy będąc zombi:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Za jednym zamachem możemy zdobyć ostatnią cyfrę do schowka, korzystając ze wskazówki Tanga (trzeba dokładnie czytać dialogi, przychodzące informacje, i zakładki w PDA - często rozwiązanie pojawia się w nim, po rozmowie z jakąś postacią). Nie chcąc psuć zabawy, na tym poprzestanę. Kiedy szedłem do schowka, przypadkiem znalazłem nieszczęsny "klondik". A oto i on i zawartość schowka. Gra warta świeczki:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Kod należy ułożyć samemu z dostępnych cyfr. Przednia zabawa. O jednej sprawie zpomniałem. Nie możemy zabrać, jednego z przedmiotów. Wcześniej słyszeliśmy przecież legendę o tych, którzy umierali po zabraniu "go" ( w toku gry słyszymy tę opowieść od jednego z bohaterów). Po otwarciu schowka uaktywnia się przejście Radar -Magazyny Wojskowe, nie trzeba dymać przez Jantar (ja nie zwróciłem uwagi).

A dalej do Przedsionka. Żeby tam się dostać, trzeba chwilę pomyśleć. Rzucanie się na siatkę ogrodzeniową nic nie da, a przejście tam jest (screen poniżej). Kiedy już jesteśmy na miejscu, dobrze jest mieć AK z granatnikiem. Jest BTR i helikoptery do strącenia (jeszcze nie widziałem wcześniej żeby z AK strącić opancerzony helikopter ale w tym modzie podziałało na Agropromie i tu). W jaskini spotykamy Bagiennego Doktora i Kreta. Potrzebna będzie cierpliwość. Fanty przed wizytą w jaskini można ukryć w wiosce, ale i można zabrać. Po wykonaniu questu będą w skrzyni na górnym poziomie jaskini razem z prezentami. Po załatwieniu "sprawy" ze Strzałami - na Kordon.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Oczywiście drogę do jaskini pokonujemy helikopterem (co byśmy się zbytnio nie zmęczyli)

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eskortujemy Kreta i Bagiennego Doktora do Wioski Kotów (pomimo,że Doktor to postć kwestowa, to można go zabić). Na miejscu, po rozmowie udajemy się na Magazyny Wojskowe.Mamy znaleźć miejsce pochówku Kła i z którego miejsca został zastrzelony.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Pomimo tego, że mamy w PDA aby iśc do doktora, pamiętamy, że kazał nam przynieść ciało z X-16 (w ewipunku musimy mieć 80,5 kg luzu) . Wracamy do Wsi.

Dołączona grafika Dołączona grafika

Teraz wycieczka na Bagna. Tu na początek drobna potyczka przy dźwiękach skocznego marsza i szrża helikopterem, nie do końca udana...

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dalej niestety na piechotę. Mutanty, przeźroczyste zombi -standard. W bazie też huczne powitanie, tylko chleba i soli brakowało. Wybijamy kolesi i romawiamy z Lebiediewiem. Finał:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Zabieramy dokumenty i szukamy na Bagnie małej wysepki z dwoma suchymu drzewami - tam jest schowek Striełoka. I powrót

Na zachętę, pierwszy to zwykły schowek, drugi to Striełoka:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Mod niesamowity.

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cichy a Ty pozbieraj swoje doświadczenia i zrób z tego poradnik mówię ci dasz radę widać po tych wpisach powyżej, a pewnie pomożesz wielu.

Tak niezła myśl...@cichy powinieneś zrobić poradnik taki w stylu post 116..fotki tylko tam gdzie niezbędne i w spoilerze. Z drugiej strony to sam temat dzięki @cichemu to jeden wielki poradnik dla moda.. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po powrocie do Wioski Kotów rozmawiamy z Bagiennym Doktorem, dowiadujemy się o niejasnościach w sprawie absolutów, następnie z Sacharowem - odajemy mu zdjęcie otrzymane od Lebiediewa. Wyjaśnia się kto jest szefem. W międzyczsie Przychodzi sms od WDW. Idziemy do Wilczego Legowiska. Po rozmowie rozpoczyna się freeplay. Komunikat od Autora moda wyświetli się na czerwono - patrz screeny. Zalecane jest wzięcie pewnych konkretnych rodzai broni (amunicja do nich będzie dostępna na kolejnych lokacjach) i obowiązkowo pozycjonera (w znajdywanych podpowiedziach są współrzędne kolejnych przejść). Portal na Zaton pojawi się tam gdzie odnaleźliśmy drugi schowek WDW z absolutami w momencie kiedy staniemy w nim.(kto wcześniej znalazł, będzie wiedzieć - czytamy informacje). No i jesteśmy na Zatonie. Do X-8 od razu nas nie przerzuci. Wylądujemy na Arce - nawalanka do kwadratu. Ze 30 Wiedźm, świetnie uzbrojonych i masa mutantów (kolega @Metek będzie miał frajdę - będą ogniste pijawki). Czytamy dane ze znalezionej na Arce wskazówki i szukamy przejścia. Lądujemy w X-8. Kod do drzwi to oczywiście rok i mamy go w PDA (gdzieś na pewno). Wejście jest hardcorowe....

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika

Skadowsk niestety pusty...

Po maskrze w X-8 lądujemy na Jupiterze. Zbieramy amunicję i na końcu dopiero dokument. Wszystko leży w miejscu pojawienia się na lokacji (dokument dopiero na końcu, bo kiedy go bierzemy znów stajemy się zombi). Czytamy koordynaty kolejnego dokumentu. Mamy 2 wyjścia albo szybko wiać, choć nie łatwo albo walczyć ze stadem różnych różności. W momencie podniesienia 2 dokumentu, przestajemy być zombi i pojawia się portal do podziemi. Oczywiście po drodze walimy do wszystkigo co się rusza (jak Autor obiecał - prawdziwy hardcore). Wchodzimy do podziemi i w długą. Drzwi otwieramy strzelając do nich. Przegalopowałem Tunel, bo żeby wszystko ubić musiałbym mieć wago amunicji. Wychodzimy w Prypeci. Kolejna przejażdżka helikopterem. Latamy nad dachami do momentu kiedy będzie to właściwy dach (helikopter się zatrzyma). Przeszukujemy budynek (w jednym z modów były porozrzucane tam kartki) i znajdujemy namiary na przejście do Baru. Po pojawieniu się u Sidora łatwo dojdziemy z kim trzeba rozmawiać.(Autor dał nam do wyboru czerwoną czcionką: albo rozmowa z tą osobą albo freeplay) Rozmawiamy, oglądamy filmik jak Striełok jeździ BTR-em po monstrach...

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

Freeplay nie wymagał myślenia tylko wielkiej ilości amunicji i apteczek lub szybkich nóg. Jakby nie patrzeć конец первой части buuu...

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cichy

Gratulacje! Czyli jednak byłeś szybszy niż my :-)

Czy mógłbyś na PW podać mi linki do tego dodatku SCREAM i patchy do niego? Interesują mnie linki, z których Ty brałeś ten dodatek. Bo wiemy, że ta wersja działa na 100%. Chciałbym zrobić adaptację do polonizacji, by wypuścić polonizację moda wraz z dodatkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tu nic wielkiego nie zrobiłem, tylko i wyłącznie bawiłem się świetnie ( i mam zamiar to powtórzyć w Naszym języku). Dimakowi -autorowi tego cacka należy się Uznanie, i naszym Tłumaczom.Tekstu jest tam masa - więc i praca tytaniczna. To tak jakby książkę przygodową przetłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądać do PDA aby zdobywać informacje

Chciałbym zwrócić waszą uwagę na ten fragment poradnika. Warto korzystać z PDA. W zakładce "Dziennik" - "Historia" są zapisy rozmów, wiadomości i SMS-ów.

Druga sprawa: Na Wysypisku radzę szybko uwinąć się z odszukaniem nadajnika. Wtedy Dimak pobiegnie do Zajezdni i pomoże zlikwidować bandytów. Likwidacja bandytów jest o tyle korzystna, że zostają przy życiu dwaj handlarze, no i zdobywamy niezłą broń.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawotkę można potraktowć opis kodów do drzwi. W X-18: jezioro , Newski, pies - rycerz, po wpisaniu w wyszukiwarce jezioro i Newski faktycznie wyrzuciło: bitwa na jeziorze Pejpus pod dowódstem Aleksandra Newskiego, i mamy kod. Grugi to bitwa na Kulikowym polu. Kontekst z historią Rosji. Tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczynam więc pewnie macie to już za sobą w większości...zaraz po wzięciu zadania od Sidora i wychodzeniu z Wioski Kotów pojawia się SMS o Bandycie widzianym w pobliżu,warto go poszukać bo można się uzbroić.Z nożem będzie trudno go pokonać ale ja po paru próbach załatwiłem go.

http://wrzucacz.pl/file/9591343556078/ss_pacjent_07-29-12_11-53-26_l01_escape.jpg

http://wrzucacz.pl/file/7651343556093/ss_pacjent_07-29-12_11-53-42_l01_escape.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.