Skocz do zawartości

Droga do Prypeci v1.0.0.1


Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier

2 minuty temu, kondotier napisał:

:018:  Mam rozumieć, że fiks jest już wklejony do moda? Bo w Twojej paczce go nie ma.

Jest jest :)

image.png.5a901bbaced8d08e0cfeb823dd72c833.png

Powinno to tak wyglądać. Ten Way in Pripyat.exe to instalator moda. Po nim trzeba wrzucić fixa który znajduję się obok.

 

4 minuty temu, kondotier napisał:

I jak długo możesz moda trzymać na swoim hostingu i czy warto odnośnik do niego dawać do #1 ?

Mogę go trzymać nieskończoność czasu więc jeżeli chcecie to możecie go do wstawki dorzucić. 
 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem, popróbowałem zainstalować. Ale po kilkukrotnych próbach zrezygnowałem. Instalator ( jak pamiętam z tamtych czasów, wszystkie to robiły ) uparcie pcha moda do program files. Nawet ręczna zmiana ścieżki, wybór nowego katalogu kończyło się tym samym.

A ja już jestem zbyt leniwym, aby męczyć się z zainstalowaniem go "po mojemu". Możliwe, że brak mojej obecności w rozmowach o modzie, to efekt takiej jego instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W końcu udało mi się moda uruchomić. Zainstalowałem go w pustym katalogu poza podstawką, a dopiero później przekopiowałem. Ale wersja którą dostałem, jest z bardzo siermiężnym hudem podczas gry.

ss_fred_10-29-22_18-09-05_(escape).jpg

Na filmikach jest on całkiem przyzwoity. Czy ktoś ma fiksa z bogatszym HUDem, który będzie pasował do tego moda?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po edycji. Jak konwersacja żwawo, to i zwykły stalker w edycji odpowie/dopowie.

Spoiler

z konfigu moda, nawet nie trzeba db-sów rozpakowywać:

<static_cur_ammo x="-25" y="-25" width="-25" height="-25">
            <text complex_mode="0" font="graffiti19" color="ui_7" align="c" vert_align="c"></text>
        </static_cur_ammo>

        <static_fmj_ammo x="-25" y="-25" width="-25" height="-25">
            <text align="c" complex_mode="0" font="letterica16" color="ui_7"></text>
        </static_fmj_ammo>

        <static_ap_ammo x="-25" y="-25" width="-25" height="-25">
            <text align="c" complex_mode="0" font="letterica16" r="238" g="155" b="23" a="0"></text>
        </static_ap_ammo>

        <static_grenade x="-25" y="-25" width="-25" height="-5">
            <text align="c" complex_mode="0" font="letterica16" color="ui_7" vert_align="c"></text>
        </static_grenade>


        <static_wpn_icon x="-25" y="-25" width="-25" height="-25" align="c" alignment="c" stretch="1"/>

        <static_fire_mode x="0" y="0" width="0" height="-5">
            <text font="letterica16" color="ui_7" align="c" vert_align="c"/>
        </static_fire_mode>
    </hud_states

Tak jakby dokładnie to - co trzeba?

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, ten dodatek daje przyjemniejszy HUD, ale wprowadza też zmiany teksturowe. Dlatego, choć można go postawić na już prowadzoną grę - opis w jego instalacji jest błędny - lepiej od razu i nie mieć przeskoku w wyglądzie, tak niektórych enpeców, jak i np. celowników optycznych. Teraz HUD u mnie wygląda tak:

ss_fred_11-01-22_21-25-05_(yantar).jpg

@Pancerniak  :018: .

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Mnie interesowała przede wszystkim sprawa HUDu. Ze zmian jakie zauważyłem bez ich szukania, to trochę inny ubiór kilku kwestowych enpeców i wygląd celowników PSO w inwentarzu. Zniknął np. taki oznaczony dwoma czerwonymi paskami i teraz ma tylko jeden szeroki. Myślałem, że mi zjadło ten z wychwytem celu, ale nie. Inne chyba też są widoki ich siatki celowniczej, bardziej klasyczne. Od zmiany HUDu pograłem już na trzech lokacjach i nie sprawia kłopotu.

Ktoś, kto będzie grał bez zaglądania w dyskusję o modzie, może nie wiedzieć, że na każdej lokacji poczynając od Kordonu jest sporo nie zaznaczonych schowków, do samodzielnego znalezienia. A warto ich poszukać, bo ustawiają nas w grze. Schowki z podstawki są martwe, więc plecaki po nowych możemy wykorzystać na swoje. Daję filmiki ze schowkami na Kordonie, Jantarze i MW.

https://www.youtube.com/watch?v=tsZpUtBVkzI

https://www.youtube.com/watch?v=PlSaCsqhxcs

https://www.youtube.com/watch?v=c6ANoPaLCCg

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A'propos "samego" hud-a do tej wersji 'podstawowej' - czyli dla @kondotier - poprzednich tekstur - to proponuję do wyboru taką opcję HUD:

7.thumb.jpg.0187675b2e5eebd652dee7676b6eff69.jpg 

A dlaczego na środku mini-mapki jest "1"? Bo to my, GG - jesteśmy Numer 1 (jeden), lol. No, tak zrobiłem. W sumie - chyba 'może być' (jak na 5 minut roboty).

maingame_16.xmlzone_map.xml

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin I w porządku, bo ten addon zmieniający HUD, zmienia też inne rzeczy, np. latarkę na gorszą.

Ale jak dasz radę, to jeszcze pokombinuj z celownikiem. Trzeba tę mini kropeczkę prawie niewidoczną powiększyć, albo dać inny, będący widoczny nawet na jasnym tle. Szukałem pliku z nim w teksturowych, ale w gamedacie\tekstures\ui go nie ma.

A tak ogólnie o niespodziankach w modzie. W koszarach na MW, pokazuje mi tylko jednego "sportowca", akurat tego nie rozmownego, także nie mogę zrobić zadania z nimi. Drugi nie mógł zginąć, bo nawet trupa nie ma. I druga niespodzianka, to brak w tunelach pod Prypecią tego pierwszego enpeca Kiry z PDA na los przyjaciela i artem Oaza. Znalazłem chyba jego M60, ale trupa brak. Zadanie zostanie wisieć. Chyba że przy drugim przejściu do Prypeci nastąpi cud.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Wiesz, ja to tak naprawdę nie gram w to, tylko miażdżę 'Potrzask', a ten hud to zrobiłem tak bardziej dla śmiechu. No, ale też i "motywująco" do malutkiego moddinżku - można sobie samemu takie pierdoły zmieniać w relatywnie prosty sposób. Jak ktoś lubi puzzle - to oszaleje ze szczęścia z 'kalibracją'. Celownika to trzeba szukać w system.ltx, a jak 'bardziej' to, niestety, w dll'ce - a konkretnie w xrGame.dll. Potestuj podmiankę (na inny, ale 'kompatybilny'), albo pogrzeb w system z 'krosem' To tak w mega-skrócie. A już najprościej to jest tu, na tę 'czystą' wersję, wrzucić jakiś hud do CoP z netu, jest tego dość sporo, albo sobie zrobić 'pod wkus' i o. Nie ma czego wałować chyba tutaj raczej, zwłaszcza, że ten addon Chriotmao to mi wygłada na zmieniający 'na plus'. Kwestia gustu, wiadomo.

PS. sam nie wiem czy z moim poczuciem humoru jest wszystko ok., no zaryzykuję:

porada dotycząca gry - zagraj jeszcze raz od początku.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mod ukończony. Przy drugim wypadzie do Prypeci, znalazłem trupa sportowca. Jak się znalazł za ogrodzeniem koszar, tylko twórcy moda mogą odpowiedzieć. A Kiry jak za pierwszym razem, tak i za drugim, w tunelach Prypeci nie było. Ale bez zaliczenia tego zadania moda dało się skończyć bez problemu. Kto jest w stanie grać w oryginale, to zachęcam do spotkania z modem. A może znajdzie się ktoś z tłumaczy, który poświeci mu uwagę. Nareszcie scenariusz nie oklepany, inne zestawienie lokacji i przemieszczania się pomiędzy nimi. Trudność moda na "stalkerze" wypośrodkowana.

A tu zrzuty z finalnych działań:

                                     To nasza ekipa.                                                                I cel naszych działań.

ss_fred_11-03-22_14-33-24_(digger_stash).jpg   ss_fred_11-03-22_15-35-31_(stancia_2).jpg

      Droga do sarkofagu, tym razem bez monolitu.                               I ostatnia scena w modzie. Oddajemy artefakt i czytamy zakończenie.

ss_fred_11-03-22_15-33-06_(stancia_2).jpg   ss_fred_11-03-22_15-50-50_(stancia_2).jpg

A w spojlerze kilka z gry.

Spoiler

ss_fred_10-30-22_17-53-20_(agroprom_underground).jpg

ss_fred_10-31-22_23-41-15_(military).jpg

ss_fred_11-01-22_21-25-05_(yantar).jpg

ss_fred_11-03-22_11-08-20_(military).jpg

Ale strzelamy nie tylko do mutantów.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.