Skocz do zawartości

SGM 2.2 wersja Jenot Edition PL dyskusja ogólna/problemy


LordDino

Rekomendowane odpowiedzi

Co wy gadacie, mi gość bez szemrania nalicza procenty. Tylko chyba trzeba zawsze "być" od 2000 do 2045 bo inaczej skrypt nie zaskoczy. Jeśli to nie pomoże, to zostaje na nowo ściągnąć i podmienić gamedata. "być" - nie spać i ew. znajdować się w lokacji bankiera. No i nie ma innego na stacji? U niego spróbuj.

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy gadacie, mi gość bez szemrania nalicza procenty. Tylko chyba trzeba zawsze "być" od 2000 do 2045 bo inaczej skrypt nie zaskoczy.

Jeśli to nie pomoże, to zostaje na nowo ściągnąć i podmienić gamedata.

Mówimy głupoty żeby ciebie zdenerwować. U nas to nie działa jak ktoś tu pisze to chyba oznacza, że próbował. Grałem w tego moda różne wersje z dobre 8 razy i raczej się orientuje co i jak działa. I jak mówię, że na wersji 2.2 mi nie działa to tak jest, na wcześniejszych działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakończyliśmy betatesty polonizacji SGM 2.2 Jenot Edition :woot:

Wersja FINAL PL jest już na serwerze, czekamy tylko aż Portals przerzuci ją do Pobieralni i zalinkuje w temacie ;)

Sposób na zwiększenie udźwigu Diegtiarowa w modzie SGM 2.2 Jenot Edition macie podany w temacie:

http://stalkerteam.pl/topic/4243-rady-i-porady-yurka-do-roznych-modow-stalkera/#entry47722

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Chodzi o misję dla Bandytów w Zatonie, żeby zlikwidować Szakala. Po rozmowie z Szakalem dał mi broń i kasę, lecz gdy wchodzę na piętro u Bandytów, quest automatycznie zostaje anulowany i Bandyci stają się wrodzy. Da się to jakoś obejść? I czy w ogóle jest jakiś sposób, żeby zaliczyć to zadanie i nie zrazić do siebie grupy Najemników z Podstacji? I może na koniec jeszcze jedno pytanie. Istnieje może władca zony (spawner) dla SGM 2.2? (tak, wiem, że jest wbudowany spawner w samym modzie)

Edytowane przez hpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest ten kwest skonstruowany - jak grasz na dwa fronty, to zrobisz sobie wrogów z Bandytów i już. Szakal musi zginąć. Z najemnikami i tak nie jest Ci po drodze. Bandyci mają szereg ciekawych kwestów do zrobienia. A najemnicy, którzy dają Ci zadania (na Jupiterze) i tak będą do Ciebie neutralni (no chyba, że zaatakujesz ich bazę na Jupiterze ;) ) Co do spawnera, to nic mi nie wiadomo, bo z niego nie korzystam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź. Zawsze sądziłem, że te grupy Najemników (Jupiter + Podstacja) są ze sobą połączone i dlatego nigdy nie robiłem questów dla Bandytów w Zatonie. A co w takim razie z grupami w Tartaku i w okolicach misji z pijawkami? Mogę ich ot tak wyciąć w pień i potem spokojnie gadać z tymi w jupiterze? I jeszcze jedna sprawa, zadanie dla grupy z Podstacji z Naukowcami. Jakie są konsekwencje jeśli zgłoszę się do Wolności w tym zadaniu? (w dalszej grze zamierzam się sprzymierzyć z Powinnością)

Edytowane przez hpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wybrać jak się zgłosisz do Powinności to z tego co pamiętam usuwasz oddział Wolności. Czy usuwasz w obu przypadkach? Nie pamiętam dokładnie. Można sprawdzić robiąc zapis przed decyzją i najpierw tu i zobaczyć co i jak, a potem na odwrót.Najemników spokojnie możesz kosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SGM działa mi płynnie z dodatkową paczką tekstur, ale chciałbym dodać do tego jeszcze AtmosFear. Wiem na pewno, że mój komp nie da rady takiej kompilacji, więc chciałbym spytać, czy da się coś przerzucić ręcznie z AF tak, by nie obciążyć zbytnio sprzętu i uzyskać efekty pogodowe. Podobno najbardziej obciążające są tekstury nieba, ich mógłbym nie mieć. Czy w ogóle istnieje możliwość selektywnego wrzucania składników AF tak, by całość potem działała, a nie sypała bugami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SGM działa mi płynnie z dodatkową paczką tekstur, ale chciałbym dodać do tego jeszcze AtmosFear. Wiem na pewno, że mój komp nie da rady takiej kompilacji, więc chciałbym spytać, czy da się coś przerzucić ręcznie z AF tak, by nie obciążyć zbytnio sprzętu i uzyskać efekty pogodowe. Podobno najbardziej obciążające są tekstury nieba, ich mógłbym nie mieć.

No niestety, bez tekstur AF3 nie będzie działał poprawnie i nie ma sensu używanie go bez nich. Mógłbyś spróbować AF3 z niższą jakością tekstur (do wyboru przy instalacji).

Możesz również obniżyć jakość tekstur w opcjach. Nie wpłynie to co prawda na jakość tych z AF3 ale za to cała reszta zajmie mniej RAMu.

Czy w ogóle istnieje możliwość selektywnego wrzucania składników AF tak, by całość potem działała, a nie sypała bugami?

AF3 jest całością i wycinanie z niego poszczególnych elementów jest bardzo trudne jako, że skrypty i konfigi różnych jego części wykorzystują się nawzajem.
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, tak zrobiłem. Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie znaleźć Szapokłak? Obszedłem cały Kordon i nigdzie go nie ma.

Witam.

Ja go znalazłem w miejscu które na zrzucie ekranu od @Kobala jest obok znacznika GG. Jest tam duża grupa kamiennych bloków

wraz z anomaliami. Mnie się udało go tam znaleźć i tam również znalazłem pierwszy artefakt na Kordonie (chyba Kamienny Kwiat).

Do Szapokłaka nie ppotrzeba detektora ale to juz pewnie wiesz.

Pozdrawiam.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim. Cromm, jednak sobie odpuszczę. Teraz gram na wersji Jenot + tekstury wysokiej jakości i jest ok, grafika Kordonu powoduje opad szczęki, a gra świateł i cieni, to mistrzostwo :) . Nawet jak próbowałem bez tekstur, ale za to z AF3 w lżejszej wersji, to o dziwo mod działał płynnie, ale po chwili były wyloty z powodu braku ramu i to nawet po zmniejszeniu detali.

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko o misję dla Świtu, w której trzeba uzupełnić 5 schowków. Wkładam przedmioty z listy, tak jak napisane, ale niestety nie zalicza napełnienia plecaków. Wrzucam: 1x Sig 550, 30 sztuk amunicji do niego, pancerz Świtu, detektor wieles, apteczkę, bandaż i radioprotektor. Próbowałem też z Abakanem i niestety to samo. Jakieś rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dalej lipa. Co do hełmów, to jakie powinny być? Próbowałem z taktycznym i sferą, nie zaskoczyło. Próbowałem inne apteczki, bandaże, też nic. Zdaje mi się, że grając w którąś z wczesniejszych wersji moda też miałem z tym problem, ale za cholerę nie pamiętam jak go rozwiązałem. Jeśli ktoś robił ten quest w wersji 2.2 to niech napisze co i ile czego wrzucał do tych schowków.Bo trochę utknąłem przez to zadanie. I jeszcze jedna sprawa, w lokalizacji Agroprom oprócz zbadania 2 śmigłowców i zabicia bandy Specnazu jest jeszcze coś do roboty? Bo narazie żadnych zadań tam nie widzę.

Edytowane przez hpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.