Yurek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Ten post został doceniony przez Agrael! Yurek otrzymał(a) 10 punktów. Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 30.01.2011 r. Autorzy: Irbis, Real Wolf Autorzy spolszczenia: @Yurek, @trurl3, @kobal Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin) OPIS: Spoiler Czy po przeczytaniu książek opartych o uniwersum S.T.A.L.K.E.R.-a kiedykolwiek pragnąłeś doświadczyć wszelkich niebezpieczeństw na własnej skórze związanych ze Strefą Wykluczenia? Jeśli nawiedza Cię takie pragnienie, ten mod jest dla Ciebie. Pamiętaj, że każdy krok może być Twoim ostatnim. Dopełnienie do Lost World Troops of Doom pojawiło się w grudniu 2011 roku. Na nieoficjalny patch 3.5.5 przyszło nam czekać do końca czerwca 2012. Dodanych zostało około 15 nowych zadań. a cała akcja rozgrywa się we freeplay'u, aby dostarczyć graczom maksimum wolności i wyboru. Główne zmiany: Detektory anomalii: Dla detektora wydzielono osobny slot - każdy detektor ma swój własny HUD i parametry wykrywania anomalii. Urządzenia działają na baterie, które wymagają okresowej wymiany. Modyfikacja sprzętu: Każdy technik może dokonać ulepszeń broni oraz kombinezonów, ale pod warunkiem, że należymy do jego ugrupowania. Znaczniki w PDA: Od teraz gracz może umieszczać znaczniki na mapie w PDA, a także nadać im własną nazwę. Znaczniki przejść między lokacjami zostały usunięte. Psucie się żywności: Żywność z czasem się psuję, więc należy okresowo sprawdzać jej przydatność do spożycia. Zamawianie sprzętu: Gracz może zamówić u handlarzy specjalny sprzęt. Każdy handlarz ma swój określony czas realizacji zlecenia. Promieniowanie: Aby zmierzyć poziom napromieniowania organizmu potrzebny będzie dozymetr. Medykamenty: Podczas przyjmowania medykamentów i jedzenia nie można używać broni. Odzyskiwanie zdrowia odbywa się stopniowo. Artefakty: Dodano nowe artefakty. Nie będziemy już wiedzieli czy mają one właściwości pozytywne, czy negatywne. Egzoszkielet: Egzoszkielet wymaga okresowej wymiany baterii. Zużycie energii będzie zależało od wykorzystania jego funkcji. Ładowanie broni: Aby załadować broń naboje lub granaty muszą być umieszczone na pasie. Sieć: Możliwość uzyskania cennych informacji z kanału ogólnego w PDA. Grafika: Poprawa oprawy wizualnej bez poświęcenia wydajności. Dodano nowe tekstury i efekty pogodowe. Lokacje: Dodano 15 nowych lokacji. Ponadto w Patchu 3.5.3, 3.5.4 oraz 3.5.5 wyeliminowano wiele błędów i niedociągnięć: Poprawiono liczne modele NPC oraz ich wygląd. Pojawiły się nowe modele wielu broni oraz dodano nowe. Poprawiono błędy gramatyczne i składniowe w dialogach, opisach i nazwach. Wyeliminowano wiele błędów powodujących wyloty. Dodano opisy lokacji, których wcześniej brakowało. SCREENY: Spoiler VIDEO: Spoiler Przegląd moda od AP-PRO INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0006. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z Troops of Doom 3.0 Fixed, Dynamic Patch LWTOD 2.0, Patch 3.5.5 i opcjonalnie mapą przejść (PL) należy umieścić w głównym katalogu gry, ze zgodą na nadpisanie plików. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Lost World Troops of Doom 3.0 Fixed: MEGA - [KLIK] Dynamic patch LWTOD 2.0: MEGA - [KLIK] Patch 3.5.5: MEGA - [KLIK] LWTOD Patch 3.5.5 Fix: MEGA - [KLIK] Yandex - [KLIK] Mapy przejść w wersji PL: Yandex - [KLIK] Patch 3.5.5 jest w wersji PL - zawiera rozpakowany Patch 3.5.5 z nałożonym spolszczeniem. Dodatkowo w pakiecie znalazły się adaptowane siatki celowników dla monitorów szerokokątnych i spolszczone mapy przejść między lokacjami. Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Lost World 3.6.7: Spolszczenie nie zostało dostosowane do tej wersji moda. Spoiler Patch 3.6.7 to kolejna próba wyeliminowania błędów oraz przeróżnych niedoróbek. Krótka lista zmian: Nowa nazwa dokumentów dla Irbisa. Zastąpiono modele niektórych broni. Naprawa dźwięków wystrzału. Poprawiono modele handlarzy. Przywrócono stare modele Zombie oraz Kontrolera. Zmieniono pewne dialogi. Poprawiono zużywanie się broni. Nowe menu główne. Patch 3.6.7: Yandex - [KLIK] Fix do Patcha 3.6.7: Yandex - [KLIK] Patch 3.6.7 + Fix: Yandex - [KLIK] Dodatek graficzny SWTC 2.1: Yandex - [KLIK] Nowa pogoda: Yandex - [KLIK] Nowa trawa: Yandex - [KLIK] Źródło: 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Mamy kolejną odsłonę moda w wersji PL. Pogratulować. To mod w który chętnie zagram bo dokładnie rok temu w tym czasie pojawiła się wersja testowa do 1.9 i musiałem przerwać testy. Później jakoś nie było okazji, ale teraz jest motywacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Dobrze by było napisać w opisie na jakiego Stalkera jest ten mod, bo są zapewne tacy, co jeszcze nie sa zorientowani w całym temacie. Cieszy mnie fakt, że chłopaki zrobili kawał dobrej roboty i chylę czoła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Yurek jesteś niesamowity! Wielkie dzięki i gratuluję kapitalnej roboty, jesteś wielki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Jakiej wielkości jest spolszczenie moda bo jest dwa razy kompresowana? // Lolex jak zawsze niecierpliwy. Poczekaj a wieczorem lub jutro pobierzesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Kiedy Portals wrzuci do pobieralni spolszczenie ???. Zapewne jak będzie, na odległość telepatycznie, tego nie zrobi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 @ metek58 No już bardziej wyraźnie tego nie da się zrobić.... ;) Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R. - SoC Wymagana wersja patcha: 1.0006 A Portals obiecał dziś wrzucić plik do Pobieralni :D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Wrzuci tylko napisał na sb że są jakieś problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 (edytowane) @Yurek, sorki, ale jak pisałem tamtego posta, to tej informacji nie było. Było tylko "Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R." Ja nie specjalnie, bo np. wiem, ale świeży nabytek lub zaglądający tu od czasu do czasu, mogli by nie wiedzieć. Chyba, że "deja vu" mnie już ogarnęło, to wybaczcie mi. // Ja pobrałem w ciągu 11 minut, kapitalnie szło. Nie zauważyłem problemów. Po pobraniu ma 432 MB, tyle ma u mnie. Nie wiem tylko, czy wszystkie 3 linki z "1. LW-TOD 3.0 fixed:" trzeba też obowiązkowo pobrać, czy jeden z nich. Edytowane 30 Czerwca 2012 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @ lolex Po pierwsze polonizacja jest zrobiona pod polską wersję STALKERA, a nie rosyjską - proszę zainstalować stosowna wersję, a potem dopiero zgłaszać błędy :wallbash: Po drugie, czy zauważyłeś w poście listę komaptybilnych dodatków ?! Pewnie nie, a skoro jej nie ma, to wszelkie dodatki są z założenia niekomaptybilne i mogą powodować problemy. Żadnych dodatków nie będę adaptował, bo ten mod ich po prostu nie potrzebuje. Jest akurat taki, jaki powinien być! Mod zainstalowany w podany przeze mnie sposób (bez żadnych dodatków!) na wersji PL na pewno nie będzie robił takich problemów. @ metek58 Linki podane do pobrania wersji 3.0 fixed są alternatywne, chociaż polecam ten pierwszy (z torrenta), bo to jego używałem jako podstawki podczas polonizowania. Pozostałe dwa linki dodałem z dopisku do posta dotyczącego poprzedniej wersji moda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Mi pobrało w 8 min 30 sek. Teraz nawet gra sie nie uruchamia : Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus Plik jest na serwerze wiec ładnie pobiera, mi zassało w niecałe 1,5 minuty :) ''ui_st_mm_mp.xml'' plik ten odpowiada za teksty w trybie MP, co ty grasz na modzie w mp ? U mnie jest na razie cacy, mod+patch+pl+siatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Mam pytanie, jak łatwym sposobem zainstalować Stalkera (bez deinstalacji obecnej), w pożądanej wersji, bo mam oryginalną wersję, ale zdegradowaną do 10004. Po włożeniu płyty, każe grać, bo widzi zainstalowaną już wersję. Odinstalowanie wersji 10004, nie jest mi na rękę, bo mam tam mody pod nią. Jak to @Yurek rozwiązałeś u siebie, bo tu @lolexa objechałeś, a być może miał tak jak ja i próbował inną furtką to zrobić. Ja też próbowałem, ale poległem. Co takiego trzeba zrobić, by mieć na kompie dwie wersje PL w oryginale, tu mówię o Cień Czarnobyla PL, ale to może dotyczyć pozostałych części Stalkera. Proszę o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Instalujesz / patc***esz stalkera do wersji 1.006. Potem zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.006. Ściągasz sobie poprawkę z uppgradem do 1.004 http://pobieralnia.s...fo&file_id=104. W poprawce masz folder bin z wersji 1.004 i plik gamedata.dbr zawierający poprawki w gamedacie. Chcąc grać w mody na 1.004 stosujesz odpowiedni folder bin i plik gamedata.dbr. Chcąc grać w mody na 1.006 usuwasz plik gamedata.dbr. Zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.004 a bin1.006 na bin. Z powrotem masz wersję 1.006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ciekawe czy jest jakiś limit na ilość osób w załodze? Mam już 9 stalkerów, tylu znalazłem dotychczas i śmigamy razem, są bardzo pomocni, szczególnie na mutanty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Towarzyski z ciebie gość :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @ lolex Właśnie sprawdziłem u siebie - najpierw spadłem z wysoka (ale tak żeby przeżyć ;)), a potem dałem w siebie postrzelać. Żaden BugTrap mnie nie zaatakował ;) @ metek58 Jeżeli przed degradacją patcha (bo rozumiem, że zainstalowałeś patch 1.0006) zrobiłeś sobie kopię folderu "bin" z wersji 1.0006, to sprawa jest prosta. Chowasz sobie do jakiegoś folderu plik degradacyjny "gamedata.dbr", zamieniasz nazwę aktualnie używanego folderu "bin" na "bin_1.0004", a nazwę backupu wersji 1.0006 na "bin". I w ten sposób masz przywrócona wersję 1.0006 SHoC :D Jeżeli potem będziesz potrzebował wersji 1.0004 robisz dokładnie odwrotnie ;) Jeżeli nie masz backupu, to raczej czeka Cię reinstall polskiej wersji SHoC :sweat: (dlatego zawsze powtarzamy żeby robić backupy kiedy się tylko da). Moimi folderami "bin" nie mogę poratować, bo gram na wersji ENG SHoC, którą sobie spolonizowałem. Tak więc na pewno będzie niezgodność plików w w/w folderze między wersjami językowymi. Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem. Ja tej metody używam do "żonglowania" pomiędzy modami, które potrzebują różnego upatchowania STALKERA. Działa na 100% i nie zajmuje więcej niż 2-3 minuty roboty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 ''Twój towarzysz Matwiej zginął po raz kolejny!'' :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) Uruchomiłem po zastosowaniu tego manewru (@kobal wcześniej też o tym wspominał) i hula jak moja dziewczyna, gdy ją poznałem lata temu. Żadnych zgrzytów i wylotów nie zanotowałem. Super robota. @kobal i @Yurek, dzięki za rady, były trafione. Chcę dodać, że robiłem kopię w/w plików i miałem sporo roboty mniej. Czy jest może opcja na minimapkę, bo nie mam, a bez niej, to mi nervosolu braknie w try miga. Edytowane 30 Czerwca 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @Malakas rozgryzł to w tym temacie. Działa... http://stalkerteam.p...any-na-ekranie/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Tak, przypomniałeś mi, dzięki. Zrobiłem sobie minimapkę. Sądziłem, że w ogóle jej nie ma w modzie. Kto lubi grać bez mapki, to ma taką możliwość, dobrze by dodać dla nerwowych tą mapkę. U mnie na normalnym monitorze mam tak: <minimap> <level_frame x="37" y="50" width="145" height="136"/> <background x="7" y="6" width="212" height="212"> stretch = "1"> <texture>ui_hud_map</texture> Może @Yurek dodacie opcje na minimapkę i celownik obok porad w temacie moda. Ktoś zechce, niech ma, forum chyba stoi otworem na różne kaprysy graczy, nie? :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Minimapę udało mi się zrobić, ale krzyżyka na celowniku ni chu chu. Czy ktoś to potrafi zrobić, bo wpisanie odpowiednich cyfr do pliku "system" nic nie dało. W user też patrzyłem, jest na "on". Po kilku manewrach i daniu innego "cursora" w textures\ui otrzymałem tylko kółko, ale to już nie sama kropka. Podpieram się screenem i daję link: http://www.imagebam....6166b6199425943 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Co ten błąd oznacza: FATAL ERROR [error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor) [error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp [error]Line : 64 [error]Description : failed to get start game callback Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @ jurek48 Wg kolegów z rosyjskiego forum, taki błąd powstaje przy starcie nowej gry, a przyczyną jest nie skopiowanie folderu "bin" moda do głównego folderu gry. Uwaga !! Folder "bin" z polskiej wersji patcha 3.5.5 to za mało !! Musi być przede wszystkim ten folder "bin", który mamy po rozpakowaniu moda LWTOD 3.0 fixed. I jeszcze jedno - folder "bin" nie może znajdować się wewnątrz folderu "gamedata" !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Czy instalujemy wszystko co się znajduje w tych folderach? EDIT Yurek (30.06.12) Wszystko :excl: W końcu po coś to dodali do moda, co nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Jasne Yurek.Wyskoczyły mi dwa błędy,ale je skasowałem i gra ruszyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.