Skocz do zawartości

Prypeć


stasork

Rekomendowane odpowiedzi

Znów błąd. Pojawił się jak 2 raz wesłałem do Prypeci. Po 5-10 sek. gra wychodzi na pulpit.

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
Identyczny błąd pojawia się kiedy wychodzą z Magazynów Wojskowych (ale tam wystarczy wczytać autosave). W Prypeci błąd pojawiam się po wczytaniu lokalizacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stasork, jeżeli masz możliwość wejść do Prypeci z innej lokacji to spróbuj tego sposobu. Nie wiem jak daleko jesteś w grze ale doradzam wejście z ATP, nie ma go zaznaczonego na mapie ale powinieneś szybko odnaleźć przeglądając PDA. Jeżeli wejście z innej lokacji nie pomoże to spróbuj wgrać patch od malakasa ale musisz chyba napisać do niego na PM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w logu błędu

Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\grystasiu\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
Taka linijka nie pokazuje się w innych błędach, nawet związanym z

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
Wyjście do pulpitu następuje dopiero 5-10 sek od wejścia. Przez ten czas znajduję się w lokalizacji, więc przejście przez inną lokalizację nie pomoże. Poza tym nie mam jeszcze innych przejść na Prypeć otwartych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam jeszcze odblokowanego przejścia z x-10 - czarnobyl

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Po wielu próbach pojawił się inny błąd!!

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [pri_wave2_wsniper_2_walk] in inaccessible for object [mil_freedom_barier_respawn_137166]

Pojawił się kiedy przeszedłem na Prypeć w czasie Zwarcia! Czy ktoś może wie co należy zrobić?

I może komuś to pomoże, ale do tego momentu doprowadziły 2 czynniki. Zwarcie i godzina (przeszedłem o godzinie 0:27; przy innych próbach przejścia w zwarciu błąd się nie zmieniał. cały czas był "Too many lmap-textures...")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stasork coś dla Ciebie mam... Można wykorzystać kod:..odszukaj plik.... =========================================================================== function actor_binder:net_spawn(data) =========================================================================== zaraz na górze pod wpisem dodajemy..... local se_obj = alife (): object ("sarc_niz_zomb_1") if se_obj then alife (): release (se_obj, true) end =================================================================== w miejsce ("sarc_niz_zomb_1") należy wstawić element jaki mamy w logu błędu...u ciebie...mil_freedom_barier_respawn_137166...zapisujemy zmiany. Po tej czynności wczytujemy zawsze zapis z poprzedniej lokacji , przed tą która powoduje błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd ten pojawia się jak przechodzą do Prypeci w czasie zwarcia o godzinie 0:27. Przy innych godzinach to nie działa. Po skorzystaniu z tej "sztuczki" błąd się nadal pojawia. Ale zauważyłem że pojawia się w miarę losowo z błędem "Too many lmap-textures..." W nocy zauważyłem że mogę przebiec z miejsca startowego z Prypeci do wyjścia z tej lokalizacji. Jak nie mam laga. Ale na Radarze natychmiast ginę. Obwieszę się artefaktami i zobaczę co się stanie. Przed użycie zrobiłem kopię gamedata. EDIT Przeniosłem zapisane gry na inny komputer (mocniejszy ale nie wyświetlają się ikonki w ekwipunku). Przeszedłem, poczekałem kilka chwil i mogę grać dalej. Przejście przy zwarciu nic nie pomogło. I tak po zwarciu dostaje komunikat o błędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.