Skocz do zawartości

Fabularna kontynuacja Czystego Nieba


Rekomendowane odpowiedzi

88bd55b056dc8ab0a33aa99e7a617459.png

Nazwa: Сюжетное продолжение Чистого Неба 1.9.3.8b
Autor: tankist
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 29.06.2012r.
Autor spolszczenia:


OPIS:

Spoiler

Mod dopełnia oryginalną fabularną linię.

Zmiany:

  • Realistyczna broń
  • Transport
  • 3 nowe lokacje
  • Na niektórych lokacjach często pada deszcz
  • Nowa fabuła: mod łączy wydarzenia z 2011 i 2012 roku.
  • 1 - nowe poboczne zadanie.
  • Adaptowano Light Scopes 1.0 COP
  • Dodano poprawkę od Sky4CE, która poprawia niektóre błędy na kartach AMD.
  • Poprawiono brak tracerów od kul na DX10, wstawiono niektóre poprawki z ZP.
  • W większości przypadków wycięto egzoszkielety.
  • Dodano możliwość rozniesienia bazy bandytów, renegatów, wolności.
  • Jeśli się powiedzie, wojsko może wyczyścić Kordon i Wysypisko.
  • Wolność i Powinność ma zmienione kluczowe cele.
  • Naturalnie występuje freeplay.
  • Twórca źle przykleił część tekstur z AN3.
  • Zrobiono spawn anomalii na lokacjach.
  • Zaangażowano lokację CEA.

 

Podziękowania dla *Shoker* i Vano_Santuri, i innych.

SCREENY:

Spoiler

23686766.jpg69180122.jpg62025760.jpgs1200.jpgstalker-chistoe-nebo-prodolzhenie-2012rusrepack3.jpg1467045750_stalker-chistoe-nebo-syuzhetnoe-prodolzhenie2.jpg73517509.jpga7bed2e01696.jpg

VIDEO:

Spoiler

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

ŹRÓDŁO:

amk-team.ru

stalkermod.ru

ap-pro.ru

chernobyl-soul.com 

stalker-world.ru

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy mod, dodaje 3 nowe lokacje, nie wiesz jakie? Bo na jednym ze scrennów wydaje mi się, że widzę Prypeć. Czyżby pozostałe to Jupiter i Zaton? Niestety znów po rosyjsku, jak ktoś grał już to może uchylić rąbka tajemnicy jak tam z wymaganiami czy zżera zdecydowanie czy odrobinkę więcej zasobów niż czysty CoP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod startuje bez żadnych zgrzytów czy długich logów. Tak jak sam CS. Nowe lokacje to Prypeć i wschodnia Prypeć, wygląda że CEA (wstyd się przyznać ale nie pamiętam czy w podstawce była CEA, chyba nie...) Aby w grze mieć polskie i rosyjskie znaki, zastosowałem sposób znaleziony na Naszym forum (nie pamiętam autora ale chwała Mu) Stworzyłem plik localization.ltx z następującą zawartością:

[string_table]

language = pol

font_prefix = ;_cent ;_west

i wkleiłem go tu: C:Program FilesDeep SilverS.T.A.L.K.E.R. - Clear Skygamedataconfigs. Działa jak widać na załączonym obrazku (hi hi).

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ten z pierwszego posta +fix 1.8.2. Teraz zasysam 1.8.4. Działało bardzo płynnie. Długo nie grałem bo coś innego przykuło moją uwagę ( inny mod?). Jak zapuszczę świeżaka to napiszę.

Czysta wersja 1.8.4 śmiga aż miło. Płynnie, bez zwolnień na doczytywanie - maksymalne detale + dynamika. Po dodaniu patcha 1.8.5 nie widać ekwipunku który trzymamy w dłoniach (karabin,detektor), więc wróciłem do czystego moda. Instalacja klasyczna: kopia rus z przemianowaniem na pol, tworzymy własny localization.ltx:


[string_table]
language	    = pol
font_prefix	 = ;_west ;_cent

i wklejamy: C:Program FilesDeep SilverS.T.A.L.K.E.R. - Clear Skygamedataconfigs. Edycja fsgame.ltx.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika

Prezentuje się pięknie, co więcej - trzeba pograć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyjaśnia sprawę, bo jak miałem ten 1.8.5 to też broń i detektor nie były widoczne i myślałem, że coś źle jest u mnie. Też chodzi pięknie i choć grałem w CS, to wciągnąć może grafika, a na dodatek dołożone zadania i inne rzeczy. Rozważam ze @smoxem polonizację tego moda, bo chyba są zwolennicy i jest wart tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten patch 1.8.5 wziąłem ze strony http://www.amk-team....showtopic=12479 użytkownicy avasta nie wejdą na stronę, antywirus wyświetla ostrzeżenie przed koniem trojańskim.

Ale w nim są błędy, które powodują zanik wyświetlania broni, czy detektora. A co ten patch faktycznie miałby zmienić? Może trzeba komuś kumatemu to rozpatrzyć, porównać pliki i jeśli wnosi konkretne zmiany, to jeśli da się, wyciągnąć z 1.8.4 i wrzucić do 1.8.5 i gdy zadziała, zrobić nieoficjalny patch 1.8.5 made in Stalker Team.pl. Czy jest taka możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ten patch jest jeszcze cały czas poprawiany, więc na obecną chwile można go nie instalować.

Jeśli rozwojowy, to należałoby umieścić w temacie, obok tego patcha info, że jest poprawiany i nie należy go teraz instalować. To powinno rozjaśnić sprawę dla tych, co pobrali i mają niewidoczną broń, lub jakieś inne hece.

Chodzi o post 10.

Wysłałem @Portalsowi link do polonizacji tego moda, razem ze @smoxem dokładamy jeszcze jeden spolonizowany mod, do kociołka w naszej pobieralni. Życzymy chętnym miłej i ciekawej gry.

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja pobrałem moda stąd - http://narod.ru/disk...y_1.8.4.7z.html , patch nie jest potrzebny.

Instalacja jest prosta.

1. Stalker CS z patchem 1.5.10

2. Wypakować moda i gamedatę wstawić do gry

2. Wypakować spolszczenie i wstawić do gry.

Na początku gry nie widać broni. Wystarczy jednak zapisać i wczytać grę i jest ok.

//

dodano do 1 postu..malakas

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisaliście na temat patcha 1.8.5.7....jest to poprawka umożliwiająca stały spawn postaci w bazach...nie wpływa na fabułę moda. Jeżeli instalować to obowiązkowo na patch 1.8.4.7

Patch do pobrania tutaj...http://www.amk-team....pic=12479&st=20.

//

@smox i @metek58 dzięki za kolejny spolszczony mod dla forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze spolszczeniem na pewno nie jest konfliktowy, ale jeżeli np. robi problemy w plikach all. spawn których dotyczy, to będzie i tak cały mod do wyrzucenia bez względu na język. O samym patchu nie szukałem info...jeżeli ktoś wie gdzie jest dyskusja na jego temat to zapodajcie jakiś link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.