czernobyl10 Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Nazwa: Сюжетное продолжение Чистого Неба 1.9.3.8b Autor: tankist Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 Data premiery: 29.06.2012r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Mod dopełnia oryginalną fabularną linię. Zmiany: Realistyczna broń Transport 3 nowe lokacje Na niektórych lokacjach często pada deszcz Nowa fabuła: mod łączy wydarzenia z 2011 i 2012 roku. 1 - nowe poboczne zadanie. Adaptowano Light Scopes 1.0 COP Dodano poprawkę od Sky4CE, która poprawia niektóre błędy na kartach AMD. Poprawiono brak tracerów od kul na DX10, wstawiono niektóre poprawki z ZP. W większości przypadków wycięto egzoszkielety. Dodano możliwość rozniesienia bazy bandytów, renegatów, wolności. Jeśli się powiedzie, wojsko może wyczyścić Kordon i Wysypisko. Wolność i Powinność ma zmienione kluczowe cele. Naturalnie występuje freeplay. Twórca źle przykleił część tekstur z AN3. Zrobiono spawn anomalii na lokacjach. Zaangażowano lokację CEA. Podziękowania dla *Shoker* i Vano_Santuri, i innych. SCREENY: Spoiler VIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex: [KLIK] ŹRÓDŁO: amk-team.ru stalkermod.ru ap-pro.ru chernobyl-soul.com stalker-world.ru 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ciekawy mod, dodaje 3 nowe lokacje, nie wiesz jakie? Bo na jednym ze scrennów wydaje mi się, że widzę Prypeć. Czyżby pozostałe to Jupiter i Zaton? Niestety znów po rosyjsku, jak ktoś grał już to może uchylić rąbka tajemnicy jak tam z wymaganiami czy zżera zdecydowanie czy odrobinkę więcej zasobów niż czysty CoP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Radioaktywny ten mod ma dodane tekstury z AN3 więc jego wymagania będą trochę wyższe. Mod jest świeży. Nie wiem jakie to lokacje ale postaram się wygrzebać informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Mod startuje bez żadnych zgrzytów czy długich logów. Tak jak sam CS. Nowe lokacje to Prypeć i wschodnia Prypeć, wygląda że CEA (wstyd się przyznać ale nie pamiętam czy w podstawce była CEA, chyba nie...) Aby w grze mieć polskie i rosyjskie znaki, zastosowałem sposób znaleziony na Naszym forum (nie pamiętam autora ale chwała Mu) Stworzyłem plik localization.ltx z następującą zawartością: [string_table] language = pol font_prefix = ;_cent ;_west i wkleiłem go tu: C:Program FilesDeep SilverS.T.A.L.K.E.R. - Clear Skygamedataconfigs. Działa jak widać na załączonym obrazku (hi hi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 @cichy: W podstawce był poziom CEA, niestety grało się na nim tylko 5-7 minut :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Chodziło mi o CEA w CS a nie w Cieniu. A odliczanie pomiętam.... Poległem z 200 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radioaktywny Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 (edytowane) Ja też mówię o CS a nie SoC cichy! W CS'ie na terenie Elektrowni trzeba było wykonać quest kończący grę - zabij Strieloka... Edytowane 2 Lipca 2012 przez Radioaktywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 (edytowane) No to będę miał okazję odświerzyć pamięć. Faktycznie, ganianie za Striełokiem. Aż zajrzałem do poradnika. Dobrze mi się pokolebało Edytowane 2 Lipca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Nowy link do fixa http://narod.ru/disk...o_1.8.2.7z.html // Nowy fix http://narod.ru/disk...o_1.8.5.7z.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Mam pytanie. Czy pracuje ktoś nad spolszczeniem? Bo rosyjskiego nie ogarniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Nowy fix http://narod.ru/disk...o_1.8.5.7z.html Czy wystarczy, jak zaciągnę ten patch, czy poprzednie też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Teraz na stronie macierzystej http://ap-pro.ru/forum/37-2940-1 jest odośnik do 1.8.4 (622 MB) http://narod.ru/disk/56084830001.73168305a9c5470ca84d0ec13ba1497d/story_more_cleralsky_1.8.4.7z.html i nie jest to jasne z tym 1.8.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Dzięki @cichy. A na jakim uruchomiłeś i jakie wrażenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Ten z pierwszego posta +fix 1.8.2. Teraz zasysam 1.8.4. Działało bardzo płynnie. Długo nie grałem bo coś innego przykuło moją uwagę ( inny mod?). Jak zapuszczę świeżaka to napiszę. Czysta wersja 1.8.4 śmiga aż miło. Płynnie, bez zwolnień na doczytywanie - maksymalne detale + dynamika. Po dodaniu patcha 1.8.5 nie widać ekwipunku który trzymamy w dłoniach (karabin,detektor), więc wróciłem do czystego moda. Instalacja klasyczna: kopia rus z przemianowaniem na pol, tworzymy własny localization.ltx: [string_table] language = pol font_prefix = ;_west ;_cent i wklejamy: C:Program FilesDeep SilverS.T.A.L.K.E.R. - Clear Skygamedataconfigs. Edycja fsgame.ltx. Prezentuje się pięknie, co więcej - trzeba pograć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 To wyjaśnia sprawę, bo jak miałem ten 1.8.5 to też broń i detektor nie były widoczne i myślałem, że coś źle jest u mnie. Też chodzi pięknie i choć grałem w CS, to wciągnąć może grafika, a na dodatek dołożone zadania i inne rzeczy. Rozważam ze @smoxem polonizację tego moda, bo chyba są zwolennicy i jest wart tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Rozważam ze @smoxem polonizację tego moda, bo chyba są zwolennicy i jest wart tego. To świetnie ! Ten mod jest jednym z nielicznych do CS i bardzoby się przydało zrobić jego spolszczenie.Życzę wam powodzenia i trzymam za was kciuki. :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ten patch 1.8.5 wziąłem ze strony http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=12479 użytkownicy avasta nie wejdą na stronę, antywirus wyświetla ostrzeżenie przed koniem trojańskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ten patch 1.8.5 wziąłem ze strony http://www.amk-team....showtopic=12479 użytkownicy avasta nie wejdą na stronę, antywirus wyświetla ostrzeżenie przed koniem trojańskim. Ale w nim są błędy, które powodują zanik wyświetlania broni, czy detektora. A co ten patch faktycznie miałby zmienić? Może trzeba komuś kumatemu to rozpatrzyć, porównać pliki i jeśli wnosi konkretne zmiany, to jeśli da się, wyciągnąć z 1.8.4 i wrzucić do 1.8.5 i gdy zadziała, zrobić nieoficjalny patch 1.8.5 made in Stalker Team.pl. Czy jest taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 @Ten patch jest jeszcze cały czas poprawiany, więc na obecną chwile można go nie instalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) @Ten patch jest jeszcze cały czas poprawiany, więc na obecną chwile można go nie instalować. Jeśli rozwojowy, to należałoby umieścić w temacie, obok tego patcha info, że jest poprawiany i nie należy go teraz instalować. To powinno rozjaśnić sprawę dla tych, co pobrali i mają niewidoczną broń, lub jakieś inne hece. Chodzi o post 10. Wysłałem @Portalsowi link do polonizacji tego moda, razem ze @smoxem dokładamy jeszcze jeden spolonizowany mod, do kociołka w naszej pobieralni. Życzymy chętnym miłej i ciekawej gry. Edytowane 3 Września 2012 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Może ktoś napisać dokładną instrukcję z aktualnymi linkami, ten patch z 1 posta offline. Jaką wersję moda i patcha trzeba pobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Ja pobrałem moda stąd - http://narod.ru/disk...y_1.8.4.7z.html , patch nie jest potrzebny. Instalacja jest prosta. 1. Stalker CS z patchem 1.5.10 2. Wypakować moda i gamedatę wstawić do gry 2. Wypakować spolszczenie i wstawić do gry. Na początku gry nie widać broni. Wystarczy jednak zapisać i wczytać grę i jest ok. // dodano do 1 postu..malakas 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Pisaliście na temat patcha 1.8.5.7....jest to poprawka umożliwiająca stały spawn postaci w bazach...nie wpływa na fabułę moda. Jeżeli instalować to obowiązkowo na patch 1.8.4.7 Patch do pobrania tutaj...http://www.amk-team....pic=12479&st=20. // @smox i @metek58 dzięki za kolejny spolszczony mod dla forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 (edytowane) Dzięki @malakas za nakierowanie. Czyli ten patch 1.8.5.7 jest niekonfliktowy? Bo po pobraniu tego 1.8.5.7 pisał @cichy w poście 13, że coś kaszanił. @malakas, czy teraz on jest dobry? Edytowane 24 Sierpnia 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Ze spolszczeniem na pewno nie jest konfliktowy, ale jeżeli np. robi problemy w plikach all. spawn których dotyczy, to będzie i tak cały mod do wyrzucenia bez względu na język. O samym patchu nie szukałem info...jeżeli ktoś wie gdzie jest dyskusja na jego temat to zapodajcie jakiś link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.