jalkavaki Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Będąc w środku, gdy już znalazłem dokumenty, zaraz po respawnie najemników wywalało bez loga. Zacząłem całe laboratorium przechodzić od nowa i teraz wywala z dziwnymi logami jak na ten przykład: FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 96 stack trace: O co chodzi? Nadmienię, że wyrzuca w ogóle w losowych momentach, czasem też bez loga. Druga sprawa, że teraz nie mogę znaleźć tych nieszczęsnych dokumentów dla Swibłowa (jednostkę centralną mam). Ktoś spotkał się z podobnym problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Ten twój wylot jest, można powiedzieć, standardem w X10 i to począwszy od TŚ1, przez TŚ2, po update final. "There is no specified level in the game graph" to błąd złego spawnu. Po prostu jaki ś burer, tuszkan, czy co tam Zona dała, spawnuje się w jakiejś ścianie i tyle. Swego czasu walczyłem z tymi wylotami, które nagminnie mnie spotykały, najczęściej przy opróżnianiu plecaka z receptą w hali z kontenerami. Jedynym rozwiązaniem, choć trochę uciążliwym, było zapisywanie gry co 10 kroków. W ten sposób jakoś w końcu udawało mi się załatwić wszystkie sprawy w labie i z niego wyjść. O dziwo, podczas kolejnej wizyty w labie, już problemów nigdy nie miałem. Odnośnie dokumentów dla Swibłowa, w update final wprowadzono pewną losowość w pojawianiu się przedmiotów questowych. Po prostu w plikach jest wpisanych kilka współrzędnych i to gra decyduje gdzie rzeczone dokumenty się pojawią. Jak zauważyłem, przedmioty pojawiają się w miejscach znanych z poprzednich wersji moda, choć dodano też kilka nowych. We wcześniejszych wersjach gry, dokumenty spawnowały się w pomieszczeniu z cysternami, zaraz przed halą z wyłącznikiem lub w samej hali z wyłącznikiem mózgozwęglacza, ale może i teraz są gdzieś indziej. http://kobal.stalkerteam.pl/Tajne%20Tropy/012.jpg http://kobal.stalkerteam.pl/TS2/032.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalkavaki Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Wystarczyło wgrać autosave z wejścia do X10, wyjść z laboratorium i wyjść jeszcze raz. Nie było już później problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.