Skocz do zawartości

Powrót Szramy cz.1 - prace nad tłumaczeniem.


smox

Rekomendowane odpowiedzi

Jest ok, @malakas, tylko mądrzy kończą mądrze. :biggrin: Mam zagadnienie, nie wiem skąd i gdzie mogę poznać życzenia wypowiadane przy Monolicie. Jak by ktoś mnie pokierował, będę mu dziękował. Już znalazłem, mam te wypowiedziane 7 życzeń, szkoda, że przy tym Monolicie nie padło 8 życzenie: "Chcę ukończenia Stalker 2." :sad:

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku gry, w budynku na Kordonie gdzie jest przejście na Wysypisko zaczynają się spawnować. Pisałem w głównym temacie o tym, żeby nie uciekać przez przejście na drugą lokację od nich, bo kiedy będziemy wracać one tam będą czekać. Taktyka walki z nimi to strzały z dystansu, najlepiej z Camo. Kiedy mają się pojawić, wygląda to jak skupisko błyskawic lub ognia, jak już dopadną to marne szanse na przeżycie.

Dołączona grafika

Tu widać z prawej strony scrina kulę ognia - materializuje się.

Dołączona grafika Dołączona grafika

Tak też. Ma się wrażenie jakby przenosiły się z innego "wymiaru" - takie skojarzenie s filmów sf. Tu była pojedyńcza sztuka, ale zazwyczaj jest kilka, trzeba odbiec i strzelać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy, w Twoim poście nie znajduję odpowiedzi na moje pytanie. Sądzę, że jeszcze nie spotkałeś takiej, o jaką mi chodzi. Jak gdzieś na nią natrafisz, a jest nietypowa i być może questowa, to daj znać, nazwę tej "dymiącej" pijawki, w języku rosyjskim podałem w poście nr 56. Dzięki i za to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram od 17.06 po 1-2h dzienie, ale weź pod uwagę, że kiepsko u mnie z językiem. (no były dni po 3-4...)

Spotkałem ją znowu kiedy przyszedłem otworzyć skrytkę na radarze

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Kłęby dymu i ognia w czsie pojawienia się gada. Ogień bucha z niej samej. Nie potrfię lepiej opisać. Szybko się dzieje cała sprawa.

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy - sądzę, że to ta. A czy pokazuje się jej nazwa, gdy namierzy ją się krzyżykiem lub można zajrzeć w nią, jak np. przy pobieraniu części ciała, bo wtedy powinno wyskoczyć, że to дымящий кровосос. Jeśli wszystkie mają taką samą nazwę, to nie jest to questowa pijawka, jak sądziłem.

@malakas, niekoniecznie wszędzie muszą się nazywać postacie, czy stwory, jak w innych modach. Być może się okaże, że ta pijawka będzie ognistą lub dymną, to by dało się ustalić nawet bez pomocy cichego, czy kogo innego. W tekście pojawiła się wzmianka o niej i w miarę możliwości, chciałem rozpoznać jej dziwną moc. Czy to takie dziwne? :woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale @cichy kumasz, o co mi chodzi? Jak np. podchodzisz bliżej do jakiegoś stalkera i mamy go na celowniku, to wyświetla się jego nazwisko lub ksywka. Czy na tej pijawce nie da się tego zrobić? Na żywej lub martwej? Nie ma możliwości zajrzeć do niej po część ciała (nie musi jej mieć)? Jak nic się nie da, to praktycznie nazwę już ma, ale poczekam na wynik Twojego rozpoznania lub sekcji jej zwłok. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje tylko jeden sposób na podejście blisko do tej pijawki (żywej). Musiałbyś w pliku gamedata/konfig/alife (jeżeli takowy tam jest) zmienić w tym pliku na samym dole wartość switch_distance na 0. Po tym ustawieniu, możesz do niej (inie tylko) na metr i nie powinna Cię "czuć". Łatwo wtedy , zachodząc z tyłu, najedziesz na nią kółeczkiem/celownikiem i powinno pokazać się, co to za zwierz. :biggrin: To ostatnia próba dotycząca tej cholernej pijawki (nie daje mi to spokoju, że nie wiem czy to ta). Ktoś powie - Ale się uczepił! Gdyby Kopernik (daleko mi do niego) się nie uczepił swojego tematu, nadal by słońce krążyło wokół nas! :thumbsup:

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje tylko jeden sposób na podejście blisko do tej pijawki (żywej). Musiałbyś w pliku gamedata/konfig/alife (jeżeli takowy tam jest) zmienić w tym pliku na samym dole wartość switch_distance na 0. Po tym ustawieniu, możesz do niej (inie tylko) na metr i nie powinna Cię "czuć". Łatwo wtedy , zachodząc z tyłu, najedziesz na nią kółeczkiem/celownikiem i powinno pokazać się, co to za zwierz. :biggrin: To ostatnia próba dotycząca tej cholernej pijawki (nie daje mi to spokoju, że nie wiem czy to ta). Ktoś powie - Ale się uczepił! Gdyby Kopernik (daleko mi do niego) się nie uczepił swojego tematu, nadal by słońce krążyło wokół nas! :thumbsup:

Niestety nie ma sekcji switch_distance. Załączam plik alife.ltx. Może coś innego trzeba zmienić. Nie chcę sam kombinować. Jeżeli się da to dobrze, jak nie to trudno. I tak będzie świetnie.

http://www.sendspace...48e7053ad2156e0

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy, nawet nie wrzuciłeś tego switch_distance w wyszukiwanie wyrazów w pliku. :devil:

Znalazłem w tym Twoim, co go dałeś na link:


iteration count
    switch_distance    = 150		   ; metres
    switch_factor    = 0.1		  
    start_time	 = 6:30:00
    start_date	 = 05.05.2013
    autosave_interval   = 01:05:00

Te 150 metrów zrób na 0 i wypróbuj, po zakończeniu całej akcji, możesz spokojnie wrócić do poprzedniego ustawienia, lub jak masz problemy z ciągłym napadaniem jednych na drugich, co nieraz szkodzi zadaniom, wpisz 100 albo 75 metrów, przeciwne strony nie będą się z tak daleka "czuli". :thumbsup: Trochę jak "pocziterujesz", to włos nikomu z głowy nie spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.