Skocz do zawartości

Martwe miasto - Can't open section 'taynik_mg"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Sola, Sola, Sola i kolejny klaps dla gracza. Jestem w Martwym Mieście i kończę właśnie misję z Normanem. W momencie kiedy kończę z nim dialog i mam iść pogadać wg jego instrukcji z Omdlałym, gra wywala do pulpitu z komunikatem fatal error / CInifile: :r_section /.../ Line: 342/... / Can't open section 'taynik_mg" Być może jest to błąd o jakim pisze bodajże Kobal w temacie Błąd w Martwym Mieście ale mnie akurat dzisiaj pomimo szczerych chęci klikanie w opcję pokaż, nie otwiera tego tematu i nie pokazuje czy to właśnie ten błąd i potrzebne mi rozwiązanie czy też coś innego. W każdym bądź razie po raz kolejny proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu za co z góry dziękuję. Pozdrawiam Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacekrowinski... Skopiuj wszystko od miejsca fatal error i wklej na forum w klucz

Chodzi o uszkodzony element gry, lub jego brak.

Schemat akcji ....

5. Idziemy do Czarnego Przysiółka, usuwamy wrogów i znajdujemy w pobliżu wsi, przy namiocie, kontrolera o imieniu Norman.

6. Rozmawiamy z nim, dowiadujemy się, jak można wydostać się z miasta, otrzymujemy mapę z zaznaczonym schowkiem i innymi znacznikami.

7. Kontaktujemy się z bandyta Omdlałym, który wyznacza miejsce spotkania - u podnóża Czarnego Chutoru, koło ZIŁ-a. Podchodzimy do ciężarówki, czekamy aż bandyta podejdzie i rozmawiamy. On zgadza się pomóc i daje chip, który pozwoli przeniknąć do zewnętrznego obszaru ochrony.

8. Idziemy do domu, pokazanego na mapie. oglądamy jak rozstrzeliwują stalkerów. Po chwili od strony pomnika pojawia się cel w zielonym kombinezonie naukowym. Likwidujemy go.

9. Biegniemy do przejścia na ATP

//

Podaj link do tematu który się nie otwiera.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link do nie otwierającego się tematu Błąd w Martwym Mieście by Korn06 - http://stalkerteam.p...ch-rozwiazania/

Oraz - wg schematu, jestem w pkt. 6 - i kończąc ta rozmowę i klikając na ostatni (chyba) dialog wywala mnie z errorem jak w temacie -

Expression: fatal error
Function: CInifile::r_section
File: E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp
Line: 342
Description: <no expression>
Arguments: Can't open section 'taynik_mg"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd w temacie z linka tyczył się kompasu w HUD...niestety nie pomoże. To tutaj to plik uszkodzony, lub jego brak. To dziwny błąd bo w sieci nic nie znalazłem na jego temat...można spróbować standardowych rzeczy np. twardy zapis przed rozmową i załadować...uruchomić grę ponownie itd. Może ktoś inny zna rozwiązanie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc używam tylko twardych save więc ten wariant nie wchodzi już w rachubę :-( Połażę po lokacji i spróbuję wejść w jakieś standardowe interakcje z otoczeniem - postrzelać do mutantów, chłopaków z OD czy powalczyć z polem siłowym. Może coś pomoże. Albo wariant zacznij grę od poprzedniego save. Jak pomoże, dam znać. Jak nie, będę się przypominał o pomoc. Dzięki i pozdrawiam Testy przebiegły niestety niepomyślnie. Pstrykanie się z otoczeniem czy wczytywanie poprzednich save i robienie misji z Normanem nie pomagają. Na końcu rozmowy z nim dalej to samo, wywałka i ten sam bug - Can't open section 'taynik_mg' :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kobal, bingo ! Wielkie dzięki stalkerom za kolejną pomoc. Po wrzuceniu plików do gamedaty od razu sukces. Okazało się, że w rozmowie z Normanem była jeszcze jedna linijka gadki a potem odpaliło się w PDA nowe zadanie i co ważniejsze nie było wywału do pulpitu. Teraz jestem już na ATP po odwiedzinach Martwego Miasta i wszystko idzie w dobrym kierunku. Oby już do końca. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.