Skocz do zawartości

MYSTERY 2.0


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Zainstalowałem sobie Stalkera, później patch 1.5.10 i spolszczenie lektora. z godzinę w googlu szukałem MYSTERY Mod (tu). Znalazłem, pobrałem, folder gamedata wrzucam do folderu z grą na C:/. Nie da się odpalić przez ikonke z pulpitu i w notatniku do patcha było że grę należy odpalić przez setup. Jeszcze przed instalacją moda działało a kiedy jest z modem to się zawiesza po intrach producentów (GSC itd.). W pliku fsgame zmieniłem liniki (nie miałem lepszego pomysłu)
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\
na:
$game_data$ = true| false| $fs_root$| gamedata\
To nic nie dało gra zawiesza się w tym samym momencie. Można zrobić tylko reset.
пожалуйста, помогите!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez Zmian. Zmieniając skrót setup daje mi instalacje (w podstawce odpalałem przez setup). Zmieniając ten zwykły skrót (screen) jest to samo co wcześniej, przemijając intro producentów zawiesza się na amen a czekając do jego końca... zawiesza się na końcu. Wszystko też odpalam przez admina, jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie. Jak sobie odpuszcze Mystery to chyba polece na Complete Mod.

 

cs.png

Edytowane przez Izeld
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Izeld napisał:

W pliku fsgame zmieniłem liniki (nie miałem lepszego pomysłu)
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\
na:
$game_data$ = true| false| $fs_root$| gamedata\
To nic nie dało gra zawiesza się w tym samym momencie.

Masz zmienić na:

$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Szukałem dobrego moda graficznego do CS i przypomniał mi się Mystery. Mile się zaskoczyłem - jest nowa wersja. 
Mod z góry miał być graficzny i przyznam że wygląda.. Nieziemsko, autorzy się postarali. 
Niestety wszystko jest po angielsku. Zadań nowych brak - tak więc czysta podstawka. Dla tych którzy dobrze znają CS język nie powinien stanowić problemu. 
Pozwoliłem sobie także edytować pierwszy post - zachęcam do gry ;)
Parę screenów - póki co.. dopiero zacząłem przygodę. 
ss_daniel_02-18-16_14-30-27_(marsh).thumss_daniel_02-18-16_14-23-53_(marsh).thum

ss_daniel_02-18-16_14-29-45_(marsh).thum
Jak widać w bazie CS można natknąć się na oswojone Chimery ;)

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak sobie pogrywam w tego moda ( głównie ze względu na grafikę bo jest przepiękna ) i zauważyłem że jest wiele nowości. 
Na przykład w wiosce kotów możemy natknąć się na pendrive z jakąś informacją. Ale jaką ? tego nie wiem.. kiepski jestem z angielskiego. 
Są też nowe zadania. Wcześniej pisałem że Niema.. jednak się pomyliłem. U Sidora wykonałem jakiegoś kwesta który polegał na przyniesieniu mu z bazy stalkerów klucz który miał Walerian. 
Musimy też zapłacić 6k Rubli Sidorowi ( przypuszczam że za jakieś informacje - tak przynajmniej wywnioskowałem z rozmowy ) 

 

ss_daniel_03-02-16_16-15-14_(escape).jpg

ss_daniel_03-02-16_16-14-47_(escape).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć, że są nowe zadania w tym modzie, ja w niego pograłem tylko trochę na Bagnach żeby zobaczyć grafikę.

Co do tego PDA to niezły bełkot ;) "maszynowe tłumaczenie" z google translator chyba, to są wspominki jakiegoś nowicjusza z pobytu na kordonie jak przyszedł do Zony. Nic co by sugerowało, że to jakiś item questowy. Dla pewności nie sprzedawaj, może ktoś da jakieś zadanie na odnalezienie kolegi :)

 

Już nie pamietam ale pewnie cała ta wersja english jest nie najwyższych lotów. Nieraz w takie wersje gra się wcale nie łatwiej niż po rosyjsku :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bazie Czystego Nieba także można znaleźć PDA. Jest w nim opisane chyba to jak czysto-niebowcom udało się oswoić mutanty. A konkretnie chimery które uwieczniłem na screenie. 
Aktualnie jestem w D. Mroku ale Sidorowicz daje kwesta który polega na szukaniu jakiś PDA, Notatek. Co ciekawe.. wątek ten ma ciąg dalszy ale z racji tego że z angielskiego jestem bardziej niż kiepski.. darowałem sobie to poboczne zadanie i pędzę z główną fabułą do przodu. Ciekawi mnie co będzie Dalej. Liczę na jakieś kolejne nowe zadania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.07.2012 o 17:17, Junx napisał:

Mod nie dodaje nowych przedmiotów i nie poprawia Al NPC, być może zmienia wygląd moda tylko i poprawia błędy z podstawki.

Nie wiem skąd w modzie z #1 postu tematu nowe zadania skoro ten mod zmieniał tylko wygląd. Wersji moda jest kilka i jeśli są tu nowe zadania to nie jest wersja wstawiona przez @Junx-a. Trzeba uporządkować ten temat bo laik Stalkera łatwo się zagubi.

Wersje moda: 

MYSTERY CLEAR SKY МОД СТАЛКЕР ЧИСТОЕ НЕБО 2012 1,51GB

MYSTERY 2 - FuLL Realism Edition 1,08GB

СБОРКА OGSM 1.8 С MYSTERY 2.0 1,23GB

Jest jeszcze ta wersja do której link jest w #1 poście tematu: Yoctosfera , Mystery and AtmosFear 2.0 merge - CS 1,15GB

A to strona gdzie mod się znajduje:  http://www.moddb.com/mods/mystery

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pobrałem wersję moda " Yoctosfera " która zawiera także AtmosFear. Czyli z linka na 1 stronie. 
Dawna wersja moda zmieniała jedynie grafikę. Aktualnie ingeruje lekko w zadania, bowiem dodaje parę nowych aczkolwiek mało znaczących kwestów + wiele '' nowości " typu PDA na które możemy się natknąć na różnych lokacjach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGSM 1.8 + Mystery 2.0 (Adaptacja)

Autor: XAMELEON201

Dla Stalker Czyste Niebo 1.5.10.

Od autora:

Z OGSM 1.8 i Mystery 2.0 nic nie jest wycięte!

Od X_A_M_E_L_E_O_N"a Na drugi dzień zauważyłem na jednym z forów, że użytkownicy zadają pytania.. "A czy adaptacja Mystery 2.0 CS do OGSM?" (Lub na odwrót, OGSM do Mystery 2.0 CS)
I jeden z nich napisał "Dostosowanie ich nie jest możliwe.. nie są one kompatybilne". Bzdury! ) Przedstawiam OGSM 1.8 + Mystery 2.0!

Proszę o wybaczenie za niedogodności z występowaniem błędu podczas uruchamiania gry.

Opis OGSM z naszego forum z wstawki @Agrael-a:

Spoiler

 

Opis Mystery z naszego forum z wstawki @Junx-a:

Spoiler

Opis: 

- Mod wyglądem przypomina MISERY, lecz jest to wersja do Czystego nieba.

- Zmieniona została kolorystyka moda na bardziej, ponurą i mroczniejszą

- Unikalny AF3 znany nam z Zew Prypeci

- Nowe dźwięki otoczenia, mutantów itd.

- Mod zawiera AtmosFear 2.0

- Wiele nowych zauważalnych zmian ( lekko zmienione PDA, HUD itp. ) 

I wiele innych zmian.

Opis błędu i fix do niego:


Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) 
Function : CUIXmlInit::InitStatic 
File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp 
Line : 171 
Description : XML node not found 
Argument 0 : ogsm_version 
Argument 1 : ui\ui_mm_main.xml 

Fix: http://ap-pro.ru/go?http://yadi.sk/d/BQnFI6a0FoLqu

Sceenshoty:

Spoiler

xrEngine_2012-05-26_01-08-54-17.jpg

xrEngine_2012-05-26_01-54-29-71.jpg

7216031860_5750f2d47e_b.jpg

7252887014_abac6e2cc6_b.jpg

Przy instalacji moda warto pobrać spolszczenie z naszego forum do OGSM 1.8 z tego tematu: 

 

Dzięki temu mamy większość tekstów mamy po polsku. 

 

Link do moda na Yandex: https://yadi.sk/d/JsOllTyNFjwoA

__________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Kolejna wersja moda Mystery.

Yoctosfera 2.0 +AtmosFear 2.0 +Mystery 2.0 Merge 

Strony z modem: 

http://www.indiedb.com/members/mr-hamfi/images/yoctosfera-20-atmosfear-20-mystery-20-merge

http://www.moddb.com/mods/mystery/downloads/yocosfera-mod-merge-aio-cs

Mod w języku angielskim i włoskim.

Link do moda na Mega: https://mega.nz/#!L4cFXQDY!Trnjv_Q7Nqaya3KxHrz6yKdail7MY6QMEpBxRlKw3AM

Linki do fixów: 

1. https://mega.nz/#!n9smSboa!3CYmOFbfRyAUOgvO_5PvtuE3Tpsb9telXA9xXl4Gvm0

2. http://www.mediafire.com/download/7b2d77bpbwy33ui/gamedatasam.zip

Testowałem wszystkie wersje Mystery, wszystkie uruchamiają się bez problemu. W tej wersji moda warto po zainstalowaniu zmienić:

Zmiana w fsgame.ltx na:  $game_data$    = true|     true|.

Zmiana w localization.ltx [gamedata/configs] na: [string_table]language = pol font_prefix = ;_cent ;_west.

Zmiana w gamedata/configs/text - kopia rus z przemianowaniem na pol.

I mamy troszkę wersji Pl, trochę eng i trochę ru. 

Miłej gry.:D

 

 

 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.