Skocz do zawartości

Błąd waunded_1_idle_0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Przy próbie wejścia do baru z dowolnej strony wywala mnie z takim logiem

[error]Exp[b][/b]ression    : motion_ID.valid()
[error]Function	  : CKinematicsAnimated::ID_Cycle
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daSkeletonAnimated.cpp
[error]Line		  : 136
[error]Description   : ! MODEL: can't find cycle:
[error]Arguments	 : waunded_1_idle_0

Próbowałem z emisją, odczekaniem itd...łaziłem już po innych lokacjach , wracałem i nic.

pomocy, pomocy, stalkerzy....

Na obcojęzycznych forach ten problem też był sygnalizowany ale nie doczytałem się recepty poza narzekaniami. :-

pozdrawiam

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce ci się wczytać jakiś model. Zapewne uszkodzony. Przeinstaluj wszystko jeszcze raz, zgodnie z instrukcją instalacji.

Przeinstalowałem zgodnie z instrukcją instalacji z tego forum, pliki równiez pobierane z tego forum - bez rezultatu.

Aha, zmniejszenie szczegółowości grafiki, oświetlenia również nic nie daje...z dodatków poza listą z instrukcji instalacji dodałem slot na 21 artów oraz spawnera

....

intryguje mnie, że grea szuka "waunded" a przecież jest angielskie słowo "wounded", może to jest trop???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu silnik nie może obrobić modelu. Spotkałem się z opisem tego błędu, gdzie gość zauważył że przy tym logu nie żył mu Barman. Właściwie okoliczności są takie same jak u ciebie. Ale Barman może umrzeć tylko jak się go zaleje zespawnowanym chłamem. Więc zrób rachunek sumienia. Może silnik nie może sobie poradzić z modelem Barmana, bo go nie umie znaleźć pod stertą zespawnowanych gratów.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmniejszenie szczegółowości grafiki, oświetlenia również nic nie daje

Nie daje i nie da...to błąd który występował w poprzednich wersjach przed patch 3.09....spróbuj zmniejszyć switch_ distance do wartości "0" i wejść do Baru..tam poszukasz winowajcy. Jeżeli spawnowałeś rzeczy i arty w Barze to wracaj do zapisów gdzie było tego względnie mało.

Jest chyba gdzieś na forum temat o tym błędzie. Jak poszukam to dodam link.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parametr jest tutaj.....gamedata/ config/ alife.ltx...switch_distance = X

Nie gwarantuję powodzenia, ale to tylko dla sprawdzenia..jeżeli wejdziesz do baru to szukaj Barmana. Potem sprawdź postacie kwestowe..może jest ktoś ranny.

Dziwne że wystąpił taki błąd, ale w NS nie trzeba się niczemu dziwić.. :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.