Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ale tyko bliźniaczy, bo już widzę różnice. A pytałem tylko o Bruzdę, bo po zapoznaniu się z niuansami moda i tak zacznę od początku. Tego już się nauczyłem, aby nie opierać się na podobieństwie "bliźniaka" :devil: :confused: . Ale jeszcze o instalacji. Plik który jest w tym "ru" jest o parę kilo większy od tego co mam w rus. Zamieniać, skoro mod chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze sprawdź to "narodnoje dopołnienije". Mnie się ściągnęło razem z modem, więc go dodałem i to może być przyczyną, jeśli dotyczy rosyjskiej podstawki.W zaleceniach instalacyjnych go nie wymieniono. No i jakbyś mógł, to podaj końcową liczbę plików w "rus". Mnie we właściwościach pokazuje, że jest ich 96. A to chyba trochę za dużo. Najwyżej postawię go od nowa, już mądrzejszy o dwie rzeczy. A "ru" na "rus" już w patchu zamieniłem, więc nie muszę pamiętać :yes: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekajcie jeszcze trochę na wersję PL, bo w wersji RUS już na Czarnobylu 4 (Wschodnia Bruzda) znalazłem 2 błędy, a właściwie braki, które blokowały dalszą rozgrywkę. Naprawiłem je i teraz jest OK. Obecnie jestem na Kordonie w wersji PL i sprawdzam dalej. Znalezione błędy: 1. Nie spawnowała się walizka z narzędziami do naprawy w okolicy koparki. 2. Nie spawnował się schowek mechanika-dezertera z kluczem do w/w walizki

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze sprawdź to "narodnoje dopołnienije".

Nie ma takiego folderu...jest natomiast folder..Dopełnienia a w nim...

1...Poprawka inwentarza dla monitorów 4/3.

2...Poprawka Tekstur No dump...poprawka dla grających na oświetleniu dynamicznym

//

W odrębnym fix do FullPatch jest to...

Skład i opis fiksa:

Śpiwór - - ur3icf, za S.T.A.L.K.E.R. Inside Wiki.

Spać można wszędzie i ile chcemy, tylko nie zapominamy karmić GG.

Uzupełnione dialogi na poszukiwanie śpiwora i rem. kompletu (wycior).

Fiks PNW bez latarni i Pakowacz nabojów - - 6 eLbly

Latarka i pnw pracują obecnie niezależnie od siebie i nie jest konieczne trzymanie latarki w ręce, powiększona odległość oświetlenia latarki.

Wycior - - Ins33

Zastąpiono ikonkę i opis (teraz to metalowa dyplomatka z uniwersalnym kompletem narzędzi).

Poprawki i tekstowy fiks v2. - - Game1953

Obecnie Stalkerzy kupują kaftany i broń (oprócz unikatowych), a także harmonie, gitary, maski przeciwgazowe i hełmy. Poprawiony wylot przy oglądaniu zwłok chimery.

Wstęp do moda - - Stalkersof

P.S.... Śpiwór i rem. komplet (wycior) przyjdzie odnaleźć na lokacji Czarnobyl- 4, podpowiedzi dadzą pewne postaci. Znaleźć tych Persów nie będzie trudno, ale by znaleźć przedmioty trzeba będzie się trochę "spocić".

//

Sprawa tytułu moda...na stronie wymienionej jako domowa mod ma tytuł...STALKER Dream Reader Dangerous Area...więc może być również DR - Strefa Śmierci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem moda, do niego patch full i ten nieoficjalny fix od graczy (w nim też jest ru i rus - nałożyłem tylko rus, ru zawiera 1 plik o mniejszej wadze niż ten w rus). Gra chodzi bez żadnych problemów. Latarki nie musimy trzymać w dłoni - to plus moim zdaniem.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

Dodam, że w katalogu pol mam 40 plików:

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, po tylu razach stawiania moda, nazwy mi się zlały i faktycznie połączyłem nazwę "Дополнения" z moda, z "Народный фикс для фин.патча v.2" z fixa. Przepraszam za nieścisłość.

A co do opisu fiksa, to informację o możliwości nabycia śpiwora, dostałem już na pierwszej lokacji, od stalkerki z baru.

Mod na razie chodzi bez problemów, zobaczę co dalej. Intrygująca jest tylko ta różnica w ilości plików text.

Ale po wypowiedzi Yurka, te kilka dni mnie nie zbawi i wtedy postawię mod od nowa. A teraz pobawię się nim w takim stanie jak jest. Chociaż ta mieszanka naszych znaków z cyrylicą trochę mi przeszkadza.

cichy - pisałem w trakcie gdy ty wstawiałeś swój post i go nie czytałem.

W rozpakowanym modzie mam tylko 36 plików, więc powinno mi pobrać 4 a nie tyle, co mam.

Z tym, że nie mam pol, a za radą malakasa uzupełniłem rus.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do opisu fiksa, to informację o możliwości nabycia śpiwora, dostałem już na pierwszej lokacji, od stalkerki z baru.

A jak nazywa się ta pierwsza lokacja ? opis to tłumaczenie pliku text dołączonego do patch.

//

@kondotier to dodawanie wszystkich plików [pol] bez zamiany lokalizacji i plików text to patent na każdego rosyjskiego moda i nie zdarzyło mi się by nie wypalił. Osobiście podpatrzyłem go od @kobal, ale ktoś jeszcze wspominał o nim . Zawsze potem co po polsku to nasze, a co ruskie to wiadomo cyrylica i nie ma krzaczków.

//

Wgrałem moda, do niego patch full i ten nieoficjalny fix od graczy (w nim też jest ru i rus

...właśnie to mnie dziwi i możliwe że jest to zrobione celowo...za kilka dni wszystkie wątpliwości znikną wraz ze spolszczeniem od @Yurek... :smile: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malakas - w spoilerze dałeś opis do fixa ( czytałem go wcześniej, jeszcze przed postawieniem moda ) . I tam na samym dole jest napisane, że spiwór dopiero na Czarnobyl-4.

Mnie o możliwości nabycia śpiwora u handlarza powiadomiła stalkerka "Dinka". Ta na screenie od cichego, w barze Wschodniej Bruzdy.

Ale co z tego, jak mój mod coś szwankuje, bo żadnych dialogów na zadania od nikogo nie otrzymuję. Handlarz w WB, handlował, a nie było innych kwestów.

Dotarłem już do wioski kotów, posyłają mnie do Handlarza na sprawdzenie "poczytalności", ale ten ze mną handluje, lecz nie mam opcji pogadania o prowierce. Zachodziłem do niego po kilka razy i nic.

Znalazłem wojskowe kamizelki ( dobrze że dwie ) ale ich w inwentarzu nie widać. Tylko napis x2. I po tym się zorientowałem. Jak założę, to na wyglądzie GG ją widać. Gdy zabrałem 1, myślałem, że to jakiś bug mi ją zjadł. Pojedynczą np. w skrzyni, nie mogłem namacać.

Jak nie dacie porady jak to wyprostować, trzeba chyba ściągać go na nowo. Bo instalację zrobiłem jak należy ( mod działa ), a widocznie czegoś brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekajcie jeszcze trochę na wersję PL, bo w wersji RUS już na Czarnobylu 4 (Wschodnia Bruzda)

Mnie o możliwości nabycia śpiwora u handlarza powiadomiła stalkerka "Dinka". Ta na screenie od cichego, w barze Wschodniej Bruzdy.

Pytałem o nazwę lokacji bo nie mam moda..ale z tego co widać Czarnoby 4 to chyba właśnie początkowa lokacja na której dostałeś info i wszystko się zgadza.

Śpiwór i rem. komplet (wycior) przyjdzie odnaleźć na lokacji Czarnobyl- 4, podpowiedzi dadzą pewne postaci. Znaleźć tych Persów nie będzie trudno, ale by znaleźć przedmioty trzeba będzie się trochę "spocić".

Tam nie ma napisane że dopiero na Czarnobyl 4...jest napisane że przyjdzie odnaleźć na CZ 4..może to sformułowanie Cię zmyliło. Ten Pers to pewnie panienka z którą gadałeś...(fajny Pers). :smile: . Dopiszemy... na początkowej lokacji... by nie było problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz apeluję - poczekajcie na wersję PL. Ze względu na sporą ilość niedoróbek potrzebna jest spora korekta moda, którą staram się zrobić. Co do "znikniętych" kamizelek wojskowych w plecaku - ewidentny błąd, który też znalazłem. Co do braku zadań od handlarza, to wydaje mi się, że tak ma być, bo nigdzie nie ma Pietruchy i jego ekipy, nie ma Żwawego, więc i tak nie dałoby się wykonać zadania, które w podstawce daje nam Sidor. Długo myślałem i wydaje mi się, że udało mi się wybrać odpowiedni plik "stable_dialogs_escape" (jeden z trzech do wyboru), który pozwala grać. Jak na razie jestem na etapie sprawdzania tego moda w wersji PL (minus jeden plik, nad którym nadal pracuję) i poprawiania co się da - bo brakuje też sporo opisów przedmiotów, broni itp. Zobaczę jak to będzie wygladało dalej i dam znać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malakas - nie trzeba zmieniać, bo to moje przeoczenie. Nie zwróciłem uwagi, że na mapie lokacja na której zaczynamy, nazywa się Czernobyl 4. ( Po rosyjsku piszą Czjernobyl, a nie Czarnobyl)

Pojeździłem po mapie i naliczyłem 25 lokacji naziemnych ( bo są jeszcze zaznaczone zejścia pod ziemię ) na lewym brzegu i 2. na prawym. Ich nazwy z małymi wyjątkami, są rożne od tych, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Jak Yurek tego nie pozmienia, starzy gracze będą sie musieli nauczyć nowych nazw.

Yurek - aby pozyskać śpiwór, mamy wskazówkę od stalkerki w barze, że handlarz powie nam gdzie.

A ten nie ma takich kwestów. W bazie śmigłowców, też nie trafiłem na osobę z opcjami na śpiwór. A przecież to ma się znaleźć na tej lokacji Czarnobyl-4.

Zaś handlarz na Priedbanku ( Kordonie ), ma nas tylko "odzombifikować" w oczach kotów, a tego nie robi.

Wynika to z rozmów ze wszystkimi we wsi. Czyli że, jest tu coś nie tak.

Podbicie tematu.

Jeszcze raz zacząłem od początku. Było łatwiej, bo jakby mod wynagradzał mi cierpliwość. Już w barze się dozbroiłem, bo wpadły tam psy i pozagryzały stalkerów. Ponieważ jedynym miejscem w którym poprzednio nie byłem, była jaskinia, to się tam pofatygowałem. Ale najpierw wszędzie szukałem " miejscowego handlarza "Mamarycza". Wg stalkerki Dinki, miał być w ziemiance, w opuszczonej wsi zajętej przez wolnych stalkerów. Ale tamten handlarz nie ma imienia, no i właściwych kwestów.

A wejście do jaskini dało w końcu rozwiązanie. Tam był śpiwór :biggrin: :thumbsup: . Czyli że, ten fix na śpiwór ma luki, bo dodał śpiwór, a nie dopisuje dialogu, choć powinien. Można spać kilka razy pod rząd.

I druga sprawa z Priedbanku. Tamten handlarz też powinien mieć jakiś kwest sprawdzający Artura, bo kwest z Dikobarem, stalkerem stojącym tam gdzie stał Wilk, wskazuje na potrzebę uwiarygodnienia nieszkodliwości wielokrotnego pasażera "gruzawika s`mierti". Po uwiarygodnieniu powinien gadać.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

1. Gra od zawsze nazywa się Cień CZARNOBYLA, więc Czarnobyl-4, a nie Czernobyl-4.

2. Dinka mówi ci, że masz iść w sprawie śpiwora do Mamarycza (jego ksywkę poznajesz z dialogu - nie ma jej nigdzie indziej). On radzi ci w rozmowie, by iść pogadać z dwójką stalkerów przy małej pieczarze. Ci z kolei mówią ci, że śpiwór znajdziesz w pieczarze i jak załatwisz zamiszkujące ją mutanty, to w nagrodę możesz go sobie wziąć - tu masz cały kwest. Nie pojawia się on w PDA, z resztą jak i inne na tej lokacji. Trzeba czytać uważnie dialogi i zapamiętać zadanie.

3. Nie tłumacz nazw własnych, bo wprowadzasz zamieszanie - twój Priedbank to PERYMETR (stary Kordon), a Dikobar to Jeżozwierz.

4. Twoja postać raczej na pewno nie ma na imię Artur (no chyba, że masz jakiś zbieg okoliczności) - z każdym rozpoczęciem nowej gry GG będzie się nazywał inaczej i w związku z tym wniosek może być tylko jeden: masz nieprawidłowy plik "stable_dialogs_escape", a twoja postać nie wymaga żadnego sprawdzania, bo nie jest i nie była nigdy pasażerem trupiarki! Poza trym nie wiem jak mieliby cię sprawdzić, skoro na ATP nie ma Żwawego, którego miałbyś odbić - nie ma też Pietruchy i jego grupy! Możesz to sobie sam sprawdzić.

5. Ten mod jest zupełnie inny, niż jakikolwiek w który dotychczas grałeś - zadania nie zawsze wpisują się na PDA, często są tylko przekazywane w dialogach, lub za pomocą porzuconych PDA lub innych przedmiotów (w pierwszym barze na lokacji Czarnobyl-4 można znaleźć ze trzy PDA z zadaniami do zrobienia). Tak więc trzeba robić notatki, lub screeny dialogów, bo przepadniesz z kretesem.

6. Zadania są całkiem inne, niż w innych modach: fabuły i kwestów w tym modzie praktycznie nie ma. Gracz może zarobić wykonując, tak zwane, pseudokwesty. Skonstruowane są one tak: otrzymujemy wskazówkę na jakąś rzecz, szukamy jej, i tak dalej idziemy po łańcuszku, poznając różne historie i tajemnice Zony, na koniec znajdujemy cenny schowek lub unikatowy przedmiot, który staje się osobliwą nagrodą za nasze starania.

Poniżej macie przetłumaczoną recenzję moda:

Globalna modyfikacja do "Cienia Czarnobyla" - "Dream Reader" pojawiła się rok temu i staje się coraz bardziej popularna z każdą nową jej wersją. Nic dziwnego, bo przecież klimatyczne mody tworzone z naciskiem na realizm są, jak dawniej, w znaczącej mniejszości. Koniec drugiego letniego miesiąca uradował fanów serii pojawieniem się kolejnego dodatku, który otrzymał nazwę "The Leper Area" (w wolnym tłumaczeniu "Skażony obszar"). To właśnie z nią zapoznacie się, przeczytawszy tą recenzję. Gra rozpoczyna się w niedużym tunelu pośrodku dużej i niebezpiecznej lokacji. Gracz posiada tylko dubeltówkę i pistolet, dlatego będzie musiał włożyć maksimum wysiłku w to, by przeżyć i kontynuować swoją przygodę. Wydostawszy się z tunelu, od razu znajdujemy się w niebezpieczeństwie, ponieważ nieopodal nas czai się stado głodnych psów.

Od samego początku gra wciąga swoim klimatem grozy i osamotnienia. Osiągane jest to dzięki mrocznym tonom muzyki, przypadkowym dźwiękom i poczuciu samotności pośród Zony. Obozów stalkerów jest teraz bardzo mało, a i tam spotkamy tylko 2-3 ludzi. A to dlatego, że głównymi "mieszkańcami" Zony są teraz mutanty. Mieszkają one wszędzie, mogą nawet przeprowadzać ataki na obozy. Mimo, że miejsc gdzie można spotkać stalkerów jest dość mało, to każde z nich jest na swój sposób unikatowe. Przykładowo, teraz nasza postać, przemierzając Zonę, może odwiedzić aż pięć różnych barów - każdy ze swoimi mieszkańcami, handlarzami i mechanikami. Graczy na pewno uradowało najbardziej pojawienie się nowych ugrupowań, ze swoim nowym wizerunkiem, odzywkami i bazami. A miłośnicy książkowej serii S.T.A.L.K.E.R. mogą teraz spotkać się z legendarnymi postaciami literackimi, którzy pojawili się jako zmiennicy tych postaci, które były w oryginalnym stalkerze.

Kręta ścieżka przygody głównego bohatera prowadzi przez najróżniejsze tereny. Odwiedzimy stare, dobre lokacje z Cienia czarnobyla, Czystego Nieba i Zewu Prypeci, a także kilka autorskich poziomów stworzonych przez grupę AMK. Wszystkie terytoria rozmieszczone są logicznie, zgodnie z przejściami, dlatego mapa wyszła dość obszerna, ale zupełnie prawdziwa. Na mapie jest też szereg poziomów, na które w tej wersji nie ma przejścia. Najwidoczniej, pojawią się one w niedalekiej przyszłości.

Handel w Zonie został istotnie zmieniony. Apteczki i naboje w sprzedaży pojawiają się nieczęsto i znaleźć je można tylko przeszukując zwłoki i wykonując różne zadania. A same zadania są całkiem inne, niż w innych grach: fabuły i kwestów w tym modzie praktycznie nie ma. Gracz może zarobić wykonując, tak zwane, pseudokwesty. Skonstruowane są one tak: otrzymujemy wskazówkę na jakąś rzecz, szukamy jej, i tak dalej idziemy po łańcuszku, poznając różne historie i tajemnice Zony, na koniec znajdujemy cenny schowek lub unikatowy przedmiot, który staje się osobliwą nagrodą za nasze starania. Trzeba podkreślić, że taki typ kwestów pojawia się po raz pierwszy.

Szata graficzna moda została poddana znacznym zmianom. Niestety wygląd zewnętrzny gry i grafika bynajmniej nie są unikatowe. Jeżeli w pierwszej wersji cała Zona była otulona mgłą - to było to czymś nowym i nadzwyczajnym. Za to obecny styl był już wykorzystany w szeregu innych modyfikacji (na przykład, w serii Lost World). Lecz mimo to, gra wygląda pięknie, a miejscami nawet czarująco.

Modyfikacja może uradować gracza mnóstwem drobnych innowacji. Na przykład, imię głównego bohatera jest teraz okreslane losowo na początku nowej gry, tak jak i u innych stalkerów. W ten sposób autor chciał podkreślić, że nasz bohater nie jest nikim szczególnym, a jest dokładnie taki sam jak inni ze swoimi problemami i troskami. W modzie dodano kilka nowych mutantów, a także kilka zmodyfikowanych już znanych wcześniej (na przykład, dzik, który jest teraz 3 razy większy od oryginalnego lub snork bez maski przeciwgazowej).

W plecaku gracza na początku gry znajdujemy kilka unikatowych rzeczy: zegarek z dozymetrem, zapalniczkę i latarkę. Teraz, by poznać dawkę napromieniowania, trzeba założyć zegarek, a latarka i zapalniczka zostały zrobione tak, że w celu ich użycia, trzeba je wziąć w rękę, co zwiększa trudność i dodaje realizmu grze (patch znosi konieczność trzymania latarki w rękach! - przyp. tłumacza). Dodano nowe modele broni i kombinezonów, nowe przedmioty... Gra jest pełna takich miłych szczegółów.

Ale za tymi wszystkimi plusami gry kryją się też istotne minusy. Słabą strona moda jest jego stabilność. Bezlogowe wyloty są "na porządku dziennym" i występują dość często, zwłaszcza na lokacji "Czarnobyl-4" . Wiele błędów gry zostało naprawione patchami, lecz mimo to gra pozostaje niestabilna. Do tego mod jest źle zoptymalizowany i z tego powodu może "przycinać" nawet na mocnym komputerze. A inne niedoróbki, jak na przykład błędy ortograficzne (w wersji RUS!! - przyp. tłumacza) psują dobre wrażenie o grze. Dodatkowo temu dodatkowi brakuje ciekawych dialogów. Przykładowo, można byłoby dodać książkowym postaciom opowieści o ich przygodach, którymi podzieliliby się z głównym bohaterem.

Reasumując mamy przed sobą unikatowy mod, ze swoją atmosferą, postaciami i kwestami, lecz przy tym wydaje się byćniedokończony. Autor powinien porządnie popracować nad kwestami, balansem gry, dialogami, dodać jeszcze więcej różnych zadań i dopiero potem przedstawić ostateczny produkt użytkownikom. Mimo to nowa wersja moda bije na głowę swoich poprzedników, dlatego zasługuje na wysoką ocenę i na waszą uwagę.

Ocena autora: 8.0

Autor - Dmitrij Sawin

AP Production, 2012 r.

tłumaczenie dla stalkerteam.pl - Yurek

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1. B/k.

Ad2. I tu się zaczyna problem, bo handlarz u mnie nie ma żadnych opcji dialogowych.

Tak samo nie mają ci dwaj stalkerzy przy jaskini. A skoro Dinka mówi o handlarzu Mamarycz, to dla logiki tak się powinien nazywać.

Ad3. Oryginalną pisownię nazw i ksywek zachowałem, bo przecież gramy na razie po rosyjsku. I spolszczone nazwy nie pokazałyby, o co lub kogo się rozchodzi.

Ad4. GG ma dwa imiona. Gra nazywa go kapitan Aleks, ale stalkerzy ze wsi na PERYMETRZE, mówia do GG "Artur". Z tym plikiem "stable_dialogs_escape", może być prawda, bo dogrywałem pliki z kat Pol, podesłanym mi przez korn06. Nie wiem co tam miał.

W spoilerze dałem treść rozmowy o trupiarce. Znak zapytania to brakujace litery.

Wa?ko Nie?miertelnyj.

Stoj, Artur! Sjejczas w łagijerie nikto s toboj goworit` nie staniet.

Aleks Kapitan

Poczjemu?

W.N.

Eto ż kakim nado idiotom byt`, cztoby s passażirom " gruowika smierti" trjepat`sja! Ty dokaż spjerwa, czto s taboj djeło imiet` możno.

A.K.

Czto sdjełat`, cztoby mnie powierili?

W.N.

Pust` tjebja Torgowiec prowierit, a my ponabludajem. Jesli ty normalnyj, za stwoł popustu nje hwatajeszsja i woobszczje s gołowoj drużisz`, to to obszczij jazyk wsjegda najdiom, nje pjerjeżiwaj.

A.K

Ładno, pust` budjet tak.

Ad6. Przecież nic o problemach z poruszaniem się w modzie nie pisałem, zebrałem PDA z baru, z trupa, jeden kupiłem i wiem, że mam sam szukać drogi. A zwracałem tylko uwagę na kwestie wprowadzające w błąd, po to aby jeśli są prawdziwe, usunąć je przed końcowa polonizacją.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

No to ewidentnie musisz poczekać z graniem aż skończę wersję PL. U mnie Mamarycz zagadał o śpiworze bez problemów.

Podczas dialogów w tym modzie zawsze trzeba pamiętać, żeby doprowadzić dialog do końca - wtedy dopiero gra daje infoporcje, które otwieraja opcje dialogowe u kolejnych NPCów. Wyjdziesz z takiego dialogu nie klikając na ostatnią kwestię dialogową i nie masz infrporcji, a co za tym idzie - nie ma dialogu.

Co do nazw - jak chcesz pisać zgodnie z wersja RUS to Priedbannik, a nie Priedbank i Dikobraz, a nie Dikobar ;)

Co do tego "Artura" - GG nie ma żadnych dwóch imion ! U mnie nazywa się Witia Sobek. Artur to pozostałość z moda Dream Reader, której autor moda nie pousuwał, czyli masz po prostu zły plik "stable_dialogs_escape". W prawidłowym nie ma żadnej gadki o "sprawdzaniu" i nikt cię nie nazwie "Naznaczonym" - bo nim po prostu nie jesteś.

W spoilerze dałeś po prsotu tekst dialogu, który był od zawsze w wersji podstawowej STALKERa - oprócz oczywiście tego Artura.

O trudnościach w poruszaniu też nie pisałem, a co do zadań i kwestów w tym modzie napisałem dosyć powyżej, więc nie ma sensu pisać tego ponownie.

A i jeszcze jedno - u mnie mod dotychczas chodzi bardzo stabilnie - nie miałem żadnego wylotu, o którym mowa w recenzji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że wyjaśniliśmy sprawę. Widocznie pliki dograne z kat "pol", coś pozmieniały. A co do literówek w nazwach, to przepraszam, pisałem z pamięci, więc mogłem poknocić. U mnie mod jest też bez wylotowy, za jednym wyjątkiem, kiedy emisja trafiła mi na koniec 9. godz snu.

FATAL ERROR[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function : CPatrolPathManager::select_point[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line : 155[error]Description : any vertex in patrol path [esc_lager_sleep5] in inaccessible for object [esc_lager6]stack trace:
I naprawdę, uwierz mi że, z Mamaryczem sobie pogadać nie mogłem, bo miał tylko opcję " na razie ", po której okno dialogowe znikało. Ale to nie jest istotne. Gram na tym rus wariancie tylko aby poznać zalety lub wg. mnie wady moda, które pozwolą mi na decyzje o granie na spolszczonym. Skoro u Ciebie w spolszczonym, nie ma takich nieścisłości, to i moich problemów nie będzie. Czekam na polonizację :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek, powiedz mi czy ten mod nie jest jakiś taki za trudny? :mellow: Ja wiem, że Ty to jesteś stary wyjadacz modów, i pewnie MISERY przeszedłeś tylko z nożem, ale ja po przeczytaniu Twojego opisu mam wątpliwości czy sobie poradzę. Chodzi mi przede wszystkim o to, że nie ma zaznaczonych questów w pda, przecież to idzie się pogubić, a jak już człowiek nie pogra ze 2-3 dni to wszystko zapomni i kupa :sad: zawsze zostaje robienie notatek, ale czy to nie odbiera przyjemności z grania? A jak z poziomem trudności? grałem ostatnio w Restoration Mod, i był dla mnie trudny.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest trudny na "masterze" i trzeba sporo szukać, ale to zupełnie inne podejście do tematy gry.

Jednym się spodoba, innym nie - jak zawsze ;)

To jest freeplayowy mod i tylko pod takim kątem trzeba na niego patrzeć. Zadań trzeba poszukać, bo są i to ciekawe :D

Ale powiem Wam, że ma ten mod klimacik - takie właśnie proste i surowe, stalkerskie życie w Zonie.

Na razie staram się poprawić znalezione błędy, które zostawili jego twórcy.

Poza tym mam już gotowy plan kwestów Jurka Poliaka, bo będą pewne zmiany w stosunku do tych, które dodałem do moda Osoznanie 8.5.

EDIT (16.01.13)

Prace nadal trwają. Idzie wolniej, bo muszę zagrać aż do momentu, w którym GG ma mieć możliwość spotkania Jurka Poliaka.

Przy okazji poprawiłem dwa błędy, które powodowały, że zadania "wisiały" w PDA i gra ich nie zaliczała oraz szereg innych, drobnych błędów.

Na obecnym etapie wszystko jak na razie chodzi, a wyloty tylko te z cyklu "out of memory".

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie...

Prace nad ukończeniem polonizacji dobiegają do szczęśliwego końca.

Dodatki Yurka przetestowane i wszystko działa jak należy, mnóstwo innych błędów, dużych i małych poprawione (dlatego to tyle czasu trwało ;)). Została mi jeszcze jedna lokacja do sprawdzenia - Martwe Miasto.

Teraz będzie można wreszcie spokojnie grać...

Polecam tego moda mimo, że fabuły w nim nie ma. Za to jest proste, stalkerskie życie, poszukiwania, niezły klimat, nowe artefakty, niezła grafa, nowe style walki mutantów i całe mnóstwo innych smaczków, które docenią wytrawni stalkerzy. No i oczywiście pięć kwestów Yurka do wykonania (dwa zupełnie nowe, pozostałe takie jak w modzie Osoznanie 8.5, ale zmienione miejsca spawnu i parę innych drobiazgów, które raczej się spodobają graczom).

Myślę, że już w przyszłym tygodniu będzie nowy mod do zagrania w języku polskim :D

Polonizację dedykuję Kobalowi, za jego długą i bardzo owocną współpracę ze mną podczas polonizacji szeregu modów. Tak przy okazji - będziecie mogli spotkać Kobala w Zonie podczas wykonywania kwestów dla Jurka Poliaka - sporo się nad tym elementem gry napracowałem...

Na podgrzanie atmosfery daję screena z pięknym zachodem słońca na Magazynach Wojskowych :D

Dołączona grafika

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.