Jump to content

Handlarze - pliki config


transadwens
 Share

Recommended Posts

Jak ominąć ograniczenie możliwości kupna broni itp u handlarzy? Kiedy grzebię w plikach supply, buy itp, handlarze sprzedają tylko niektóre rzeczy, jakie wpisałem na listę. Tak jakby mieli limit sprzedawania tylko 5 rodzajów broni i amunicji, a niektórzy w ogóle nie sprzedają broni. I jak zmodyfikować ceny, aby były trochę bardziej przystępne? Cieżko naprawić exo, którego cenę ustaliłem na 450.000 (żeby było realistycznie), kiedy za sprzedaż zniszczonego do połowy dostaję 4000, a broń skupują za pieniądze warte worek piasku. Które pliki odpowiadają za takie ograniczenia, których nie ma np. w Priboi Story?

Link to comment
Share on other sites

Grzebałem już tam, dodawałem do spisu dużo różnych przedmiotów, ale sprzedawał powiedzmy - z 30 wpisanych różnych broni, jedynie 5, losowo wybranych (chyba). Ten temat, który podałeś ogarnąłem, powpisywałem to co chciałem, ale tutaj chyba jest jakaś większa grzebanina, powiedziano mi, że niby są jakieś pliki, które "utrudniają" handlowanie. Szukałem ich, ale nie znalazłem nic takiego. Raz natknąłem się na linijkę w jakimś pliku, w której podana była wartość inv_weight = 1000 chyba dla Sidorowicza. Nie pamiętam jaki to był plik, szukałem ale nie znalazłem tego ponownie. Podejrzewam jednak, że to tam gdzieś powinny być linijki odpowiadające za ilość sprzedawanych przedmiotów czy coś takiego. Tak czy inaczej sposób z tamtego tematu chyba działa "częściowo" (chyba, że coś źle robię). I jeszcze. Który handlarz jaką ma nazwę w configach, bo ciężko to ogarnąć czasami :D

Edited by transadwens
Link to comment
Share on other sites

Możliwe, że co poniektóre bronie są wpisane jako "unique", tak jak się to robi z przedmiotami questowymi, i mimo ich dopisania handlarzowi i tak nie będzie ich w ofercie.Szukanie tego w plikach mija się z celem, to syzyfowa robota. Po prostu podstawa to przeszukać każdego trupa na pobojowisku i rozładować każdą broń. Jak tak będziesz robił, ręczę ci że nie zabraknie ci amunicji, broni, artefaktów i lekarstw. No chyba, że koniecznie musisz strzelać z czegoś dziwnego. A pancerzy i broni nie naprawia się u mechaników tylko się kupuje zestawy remontowe. w ten sposób naprawa twojego egzoszkieletu nie wyniesie cię więcej niż 6-7 tysięcy.

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nie ogarnąłem do końca wszystkiego, więc naprawy samodzielne to bardzo dobra wiadomość :D Chodzi mi o to, że skoro są różne nowe giwery, to warto by je chociaż wypróbować, a słyszałem, że często gęsto nie idzie na nie trafić przez całą grę. Po co w takim razie taka różnorodność skoro nie można tego wykorzystać? Ale powtarzam - nie ogarnąłem całości jeszcze, więc do końca nie wiem. A co do unique - u Muzykanta (Mozart) pojawią się wszystkie klamki, tylko po prostu jedynie 6-7 rodzajów. Ma jakiś limit ilości "slotów". Bo jak wpisywałem mu różne, to wszystkie się pojawiały jakie znalazłem w gamedata/config/weapons. Udało mi się dodać zestaw naprawczy (ten co używa Meduzy) i remkomplety 3 rodzajów. Zestaw naprawczy nie naprawia kombinezonów, tam gdzie powinien być przycisk "napraw kombinezon" pisze "made in China". Niby w pliku script dla zestawu naprawczego jest opcja naprawiania ubranek, ale w grze to nie działa. A z kolei remkompletów chyba się nie używa, bo chyba są to itemy questowe. Jak więc naprawić kombinezon, którego cenę ustawiłem powiedzmy na 250.000 RU?

Edited by transadwens
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity