dopyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zainstalowałem dziś patcha 1.5.10 aby zainstalować pewien mod i przy próbie uruchomienia gry od razu wywala do pulpitu. Log : Exp[b][/b]ression : I Function : CInifile::Load File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 221 Description : Can't find include file: Arguments : defines.ltx Da się to jakoś naprawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Plik powinien być w katalogu config. Zobacz czy jest. Jaki to mod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 (edytowane) Dzięki Cichy.Brakowało tego pliku ale po jego wrzuceniu występuje kolejny błąd :( Też chyba jakiś brakujący plik. Mod to "łowca węży " FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : hGame [error]Function : CEngineAPI::Initialize [error]File : E:priquelsourcesenginexrEngineEngineAPI.cpp [error]Line : 101 [error]Description : Game DLL raised exception during loading or there is no game DLL at all Edytowane 4 Sierpnia 2012 przez dopyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Nie miałem ani z wersją PL ani z finalną Rus żadnych problemów. Może coś ze sterownikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Czy to znaczy, że czysta gra się sypie na oryginalnym patchu..to trochę dziwne ... ..jeżeli instalowałeś mod to jaki i w jaki sposób szczegółowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 (edytowane) Już sobie poradziłem wina tylko i wyłącznie podstawki - mod nie miał nic wspólnego.Zainstalowałem patch z innego serwera i jest ok.Oprocz tego brakowało mi kilka małych pliczków z oryginalnej gry (mam wersje rozpakowaną bo zachciało mi się kiedyś grzebać w plikach i kilka z nich mi gdzieś uciekło i pochowało sie po dyskach :P) Teraz już wszystko działa ale żeby mod ruszył to musze spakować gre z powrotem.(albo reinstal) Edytowane 4 Sierpnia 2012 przez dopyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Najlepiej jest pobierać patche z gram.pl i instalować po kolei. Ja kiedyś pobrałem patch z jakiej innej strony, i był bug za bugiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Jednak za wcześnie się ucieszyłem znowu błąd tym razem przy próbie rozpoczęcia nowej gry.Mod już dodałem do gamedaty ale nawet menu główne sie nie zmieniło coś mam mocno pomieszane. FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp [error]Line : 180 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ...k.e.r. - clear skybingamedatascriptsutils.script:595: attempt to index local 't' (a number value) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Przeinstaluj Czyste Niebo, spatchuj i odpal czystą grę, bez moda. Jeśli się odpali a po dołożeniu moda będziesz miał wylot to problem tkwi w modyfikacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 @kobal dobrze mówi..najpierw podstawkę zrób porządnie i uruchom na chwilę. Mod już dodałem do gamedaty Sprawdź ile tam Masz tych gamedata...zawsze powinna być tylko jedna, jeżeli jest więcej modów to należy zmienić nazwę na inną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Gamedata jest jedna.Multiplayer normalnie działa.Problem raczej tkwi w podstawce bo tego pliku nie ma w modzie.Co do błędu to linie w tym pliku wyglądają tak : 584 ------------------------- çàïèñü/çàãðóçêà CTime --------------------------- 585 local CTime_0 586 587 if not editor() then 588 CTime_0 = game.CTime() 589 end 590 591 -- çàïèñü CTime â ïàêåò. åñëè t=nil, òî çàïèøåò îäèí íóëåâîé áàéò 592 function w_CTime( p, t ) 593 --set_save_marker(p, "save", false, "CTIME") 594 if t == nil then 595 p:w_u8(-1) 596 --set_save_marker(p, "save", true, "CTIME") 597 return 598 end Gdy usuwam linie od 595 do 598 wtedy log jest inny i podana jest linia 591.Wydaje mi sie że chodzi tu o problem z autozapisem tworzonym na początku gry. Chyba nie bedzie innego wyjścia tylko instalacja wszystkiego od nowa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Wywaliłeś user i miejsce gdzie zapisujesz gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 (edytowane) Wywaliłeś user i miejsce gdzie zapisujesz gry? Przy nowej grze(albo instalacji) to powinno sie i tak samo utworzyć więc nie ma nic do gadania.Z tym jak i bez tego jest dalej to samo. Edytowane 4 Sierpnia 2012 przez dopyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi