kecaw Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Postanowiłem się wybrać w to ustronne miejsce lecz obawiam się że po wizycie tam zepsuję sobie fabułę. Odpowiedź dlaczego jest prosta ponieważ mam tylko jedną cyferkę kodu. Wiem gdzie szukać trzech pozostałych ale omijam buga przechodząc od pewnego razu po raz drugi. Nie wiem jak się rozgrywka zakończy więc chciałbym zapytać czy mogę iść i wstukać kod który już znam? Nic się nie popsuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Z tego co wiem, to i tak to nie zadziała. Chyba musisz mieć wszystkie cyfry i jeszcze pogadać z gościem, który daje ostatnią z nich. Ale nic nie stoi mna przeszkodzie, żebyś spróbował :D Jakiego "buga" omijasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 By zamek zadziałał potrzebny jest dialog z Mądralą na Kordonie, który odda nam ostatnią z potrzebnych cyfr kodu... 4 cyfry znajdujemy z biegiem fabuły w kolejności... Bandyta Frajer, lub Pogrzebacz Bandyta w Exo... którego trzeba zabić podczas wycieczki z grupą Tango na Kordon Oleg Tango ... da cyfrę i podpowie, że kolejną ma któryś weteran Mądrala...ostatnia cyfra kodu i dialog o schowku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Schowek Siemieckiego może być otwarty tylko i wyłącznie kiedy w PDA będą się znajdować cztery cyfry. Będziemy je mieć po rozmowie z osobami które wymienił @Malakas. Znajduje się on na Radarze - ale tego też dowiadujemy się z dialogów i info pojawia się w PDA. U mnie żadnego buga nie miałem. Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecaw Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Gdzie mogę spotkać Frajera? Najwidoczniej gdzieś go przegapiłem :/ Co do buga to omijam takowy bug: Zrobiłem zadanie dla Sidorowicza z kontrolerami, wyleczyłem się i poszedłem na Przedsionek. By się dostać trzeba iść na Bar do tego bąbelka i tak też zrobiłem. Niestety po pojawieniu się w barze dostałem szybką wiadomość że mam buga i muszę wczytać ostatnio zapisaną grę... Próbowałem różnie i nic nie pomogło. Zrobiłem więc tak że zignorowałem ten błąd. Wróciłem z przedsionka i otrzymałem od doktora zadanie na ciało Ducha i tą egzę. Poszedłem na Wysypisko i tam otrzymuję fatal error taki jaki dostał Malakas. Save się psują a podczas przechodzenia na inne lokacje z Wysypiska (bo gra się nie wyłącza mimo buga, widzę go w konsoli) ładowanie poziomu zatrzymuje się na synchronizacji i stoi. Tego buga omijam bo założyłem że może źle mi się potoczyło na Wilczym Legowisku. Próbuję więc inną wersją i może zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Pogrzebacza lub/i Frajera spotykasz/znajdujesz przy pierwszej wizycie na Wysypisku w kweście na nadajnik. Zazwyczaj jeden z nich jest przy elektrowozie i "wali" do Ciebie z dobrej unikatowej broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Tłustym drukiem w poradniku jest informacja, że przechodząc z Baru do Kordonu należy zabrać egzo z bandyty ( Dimon Dłuto) i dostanie się część kodu do schowka Siemiatyckiego. No i że, ma przeżyć Mądrala. Trzykrotnie powtórzylem ten fragment gry, Mądrala za każdym razem przeżył, egzo wziąłem ( nareszcie można coś dźwignąć), ale o kodzie ani mru mru. Żadnej informacji na ekranie ani w historii. Jestem w wiosce, Mądrala dostał zaktywizowany GPS. Mam pytanie. Ciągnąć grę dalej, czy coś jest sknocone i trzeba powtórzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Wchodzisz w pda/dziennik/rozdział pamiętnik/fragment kodu powinny być cztery na końcu. Po rozmowie z Mądralą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mądrala ma przeżyć to poprawnie, ale rozmowa o schowku będzie dużo później. Samo "dostawanie" cyfr kodu jest bardzo rozciągnięte w czasie i fabule. ....o schowku już było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Noto chyba d...a chlup. Bo taki bandyta na Wysypisku mi się nie przytrafił. A zatłukłem ich sporo i każdego trupa obszukałem. Czy teraz powrót na wysypisko ( a nie wgrywanie sejwa i gra od nowa ) może naprawić to przeoczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mi też się Frajer lub Pogrzebacz nie przytrafili na pierwszej misji z odzyskaniem anteny. Pozostałe 3 cyferki mam. Czyli co ? Żeby sprawdzić, co jest w tym mitycznym schowku musiałbym zacząć nową grę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Nie czekając na podpowiedzi, wgrałem Wysypisko. Zamiast od razu gnać po nadajnik, zacząłem szukać kwestowych bandytów. Pierwszych 4., utłukłem przy Pchlim Targu, bo tam mi uciekli. Nic. Następnych przy tunelu. Wg Cichego tu powinni być, a nie było. Obleciałem już ze trzy razy całe wysypisko, bandytów natłukłem co niemiara, pod moją nieobecność w hangarze zginął handlarz Woroniec i reszta oprócz Kulinara. Była emisja, widziadła izombi, Dimon przeprowadził się do hangaru ( w czasie emisji ). A Frajera czy Pogrzebacza ani śladu. W dzienniku też pusto, mimo że, każdy trup, bandyta nie bandyta był obejżany, Tyle, że kasy nazbierałem sprzedając łupy z każdego obiegnięcia. Gdzie tych typków jeszcze szukać? Już prawie dobę gry jestem na Wysypisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zobacz na Agropromie. Ja trafiłem klienta za pierwszym razem obok wejścia do podziemi, a za drugim gdy wychodziłem, na przejściu Agro-Wysypisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Jaka jest kombinacja cyferek to 9999 (bez zer troche mniej) opcji ,czy jest podpowiedz w fabule moda a może data urodzenia któregoś z twórców ? :) Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez gucio46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zamiast od razu gnać po nadajnik, zacząłem szukać kwestowych bandytów. Powinieneś zacząć od rozmowy z Novikowem na parkingu po lewej i wybicia tam bandytów, potem tych pozostałych w głębi pola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Zastosowałem się do wszystkich rad. Trochę mi to zajęło czasu, a efektów nie dało. malakas - na składowisku samochodów ( bo to chyba nazywasz parkingiem - tam działał Bies ) mam tylko trzy trupy, ( 1 staker i 2. bandytów ) stalker nie nazywa się Nowikow. Obojętnie czy wszedłem zaraz z lasku, czy od drugiej strony. Atakują tylko trzy psy. Obóz bandytów za składowiskiem, też nie gości facetów o pożądanych nazwiskach. To samo przy bagnie, a później w prawo od zwałowiska z anteną. Ani trupy w hangarze, ani przy elektrowozie ich nie ma. Próbowałem, czy nie pojawią się przy drugim wejściu, gdy idziemy do Baru. Też nic. Za radą de Vries, wgrałem się na Agroprom. Tam przy wejściu do podziemi był bandzior Faja. I żaden inny. Przy wyściu z Agropromu też nikogo. Coś mam pecha do tego moda. Wszystkim hula, a mnie nie. Frycowe dla świeżaka :verymad: ? Skoro tak mi się to skomplikowało, to mam pytanie i prośbę. Pytanie: Czy nie zebranie wszystkich cyfr i nie znalezienie schowka Siemienieckiego, uniemożliwi dalszą grę ( przerwie fabułę ), czy tylko stracę trochę zabawy. Bo jeśli fabuła będzie zerwana, to szkoda brnąć dalej. Druga część pytania to, czy otwarcie schowka warunkuje posiadanie tych czterech cyferek w PDA. Bo jeśli nie to: Prośba o podanie tej od Pogrzebacza. Drugą już mam. A gdzie 3 i 4 tej szukać, wiem. Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Nie rezygnuj. Fabuła nie będzie zerwana.Patrz PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Jak pisze Cichy. Ja zaczynałem moda z pięć razy. Może po prostu idż według fabuły, a sami Ci się nawiną pod lufę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 @ kondotier Skoro wcięło Ci tego kolesia od tej cyfry kodu, spróbuj zrobić tak jak opisałem poniżej Otwórz notatnikiem plik: "task_manager.script" znajdujący się w folderze: gamedatascripts. W nim szukasz sekwencji kodu: function action_task_reward(actor, npc, p1, p2) get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2) end i dopisz jedną linijkę kodu, zmieniając go, by wygladał tak: function action_task_reward(actor, npc, p1, p2) get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2) db.actor:give_info_portion("kod_sem2") end Następnie po załadowaniu sejwa idź do dowolnej postaci NPC, która daje tzw kwesty cykliczne (Sidor, Barman, Woronin, Łukasz) i wykonaj dowolny kwest cykliczny, który ona zleca. W momencie wykonania kwestu (jak klikniesz na frazę "Wykonałem to zadanie" w dialogu) powinieneś otrzymać brakujący kod. Sprawdź w PDA i napisz czy zadziałało ;) Samo podanie przez kogoś Ci tej cyfry nic nie da, ponieważ gra sprawdza czy GG otrzymał odpowiednioą "infoporcję" - jak jej nie ma, to schowek i tak się nie otworzy, lub Mądrala nie będzie chciał na temat schowka z Tobą gadać. Ten myk co napisałem powyżej pozwala otrzymać tą infoporcję, a cyfra powinna pokazać się w PDA ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 (edytowane) Dokonałem zmiany w pliku. A nawet jak to nic nie da, skoro można grać bez znalezienia tego schowka, pogram jak długo się da. Wcześniej spróbuję wejśc na Wysypisko od sejwa w Kordonie. Może to coś zmieni. A co jest w tym schowku? Edytowane 1 Września 2012 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Gra warta świczki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 A nawet jak to nic nie da, skoro można grać bez znalezienia tego schowka, pogram jak długo się da. Schowek to zadanie poboczne i nie musisz go szukać. W modzie jest dobry sprzęt, a zawartość schowka psuje równowagę gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Screen cichego pochodzi z wersji RUS moda ;) W polskiej wersji moda nankombinezon znajdowany w schowku Siemieckiego ma zmieniony znacznie wygląd zewnętrzny. Parametry zostały bez zmian. Polecam popatrzeć po jego założeniu na GG z widoku TPP. Jest jazda ! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 No to mam dylemat, szukać nie szukać - oto jest pytanie . To zawartość dość kosmiczna. A dwa autorytety mają odrębne zdania :whistling: . Yurek - czy po zrobieniu kwestu, który pozwoli mi uzyskać brakująca liczbę, zostawić ten zmieniony plik i on nie będzie przeszkadzał w innych kwestach, czy wrócić do pierwotnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Jak zadziała, to możesz go zostawić. Dla gry nie ma znaczenia ile razy dana infoporcja została otrzymana. To system zero-jedynkowy, czyli albo coś jest, albo nie ma ;) Schowka Siemieckiego zdecydowanie zalecam szukać, ale nie jest on niezbędny do ukończenia moda. A tak przy okazji - wczoraj podczas gry znalazłem ten fragment kodu do schowka przy zwłokach bandyty Pogrzebacza, który znajdował się na Agropromie, przy wejściu do Podziemii Agropromu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.