Jump to content

Wyloty w Wilczym Legowisku


Recommended Posts

Jeżeli masz teksty po rosyjsku to błąd instalacji. Zachowaj zapisy i postaw jeszcze raz. Log błędu też by się przydał, ale jeżeli masz ruskie teksty to coś jest i tak pomieszane. Nie ma tego zbyt dużo... Podstawka 1.004 3. mod Powrót Szramy cz.1 (rozpakuj mod do oddzielnego folderu, następnie przenieś gamedata do głównego folderu gry) 4. Kumulowany patch 2 z Fixem 5. Jak grasz na "panoramie" to zainstaluj "Poprawka dla m. panoramicznych" 6. Podmień pliki bin gry na bin z archiwum moda...tam jest xrGame.dll 7. Polonizacja + ostatni patch nr 5 z poprawek bety // Jako dodatki polecam siatki celownicze do panoramy, o ile grasz na szerokim monitorze.

Link to comment
Share on other sites

PRZEPRASZAM z dialogami pomyliłem mody(CS rozszerzona fabuła), naprawdę sory. Pozostaje kwestia wylotów w WL, mniej więcej dochodzę do małego bagna(chyba tak to się zwie) i mam zawsze wylot. Wiem że log by się zdał, lecz ja znowu nie pamiętam gdzie on sie pojawia(nie wiem czemu ale ciągle zapominam o tej informacji), a nie mogę odlaeść info na forum o tym.:( PS. Jeśli się nie da inaczej postawie tego moda jak podałeś powyżej, ale to rozgrywka od początku, chyba że zapisy z dodatkiem SCREAM będą działały.

Edited by andrzej75
Link to comment
Share on other sites

Log błędu masz w tym katalogu: ...Windows XP - C:Documents and Settings All Users Moje dokumenty STALKER-SHOC ...Windows Vista/ 7 - C:Users Public Documents STALKER-SHOC Zapisy z dodatkiem Scream będą działały. Sprawdzałem. Jaki kwest wykonujesz przy wylocie?

Link to comment
Share on other sites

Zaraz po wejściu na WL i rozmowie na szukanie laptopa wywaliło mnie ze 2-3 razy, za kolejnym razem znalazłem laptopa w tym dużym(pierwszym bodajże bagnie), potem gra leciała bez bólu, dopiero jak wróciłem z dyskiem zaczęło się od nowa. Za dużym bagnem jest rozwidlenie, poszedłem w lewo(sprawdzic co konkretnie tam jest), zabiłem mutanty i wróciłem się w druga stronę, dochodząc do małego bagienka, za każdym razem mam wylot.

PS. Zaraz sprawdzę log błędu i go wkleję.

Sprawdziłem jest, pamiętam że tylko część tekstu z całości jest ważna, możesz powiedzieć od którego momentu mam ją wkleić?

//

wklej od Fatal error

Edited by malakas
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Witam mam problem chodzi o wylot do pulpitu jak wchodzę z baru do WL nie wpuści mnie, tylko za każdym razem wywala do pulpitu.

Próbowałem już wszystkiego co tu na forum pisze i dalej to samo pomóżcie.

//

Podaj log błędu...

...Windows XP - C:Documents and Settings All Users Moje dokumenty STALKER-SHOC

...Windows Vista/ 7 - C:Users Public Documents STALKER-SHOC

Link to comment
Share on other sites

Na ten problem:


FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression	   : assertion failed
[error]Function   : _VertexStream::Lock
[error]File			   : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daR_DStreams.cpp
[error]Line			   : 44
[error]Description   : (bytes_need<=mSize) && vl_Count

najprawdopodobniej najlepszym rozwiązaniem będzie wywalenie katalogu shaders i wstawienie tych:

http://stalkerteam.pl/topic/4559-inne-patche-do-powrotu-szramy-cz1/#entry49088

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No więc tak - ponieważ nie mam na razie normalnego neta (padł serwer a provider za oceanem) wziąłem się za testowanie Szramy pod kątem optymalizacji - czyli zaczynam już moda po raz szósty, dwa razy go ukończyłem. Postanowiłem pobawić się z problemem o którym pisze @andrzej75


FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression: assertion failed
[error]Function : _VertexStream::Lock
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daR_DStreams.cpp
[error]Line : 44
[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
czyli potrzeba przejścia na oświetlenie statyczne na niektórych lokacjach (z przykrością stwierdzam że podmiana shaderów na te od utak3ra nie do końca działa). - W efekcie stworzyłem piorunującą mieszankę shaderów z moda+SCREAM+shadersMAX_1.06+u3shaders - efekt jest taki że całe bagna jak na razie na full detalach na pełnym dynamiku przeszedłem bez jednego wypadu. Nie testowałem tego na gołym modzie (bez SCREAM) ale myślę że nie powinno być problemów.

Jeżeli ktoś ma ochotę przetestować to wejdźcie do katalogu gamedata i przesuńcie/przenieście folder shaders do jakiegoś nowego katalogu (każdy nowy katalog, w katalogu gry, który nie jest opisany z dodatkiem #include, nie jest przez grę "czytany", więc można utworzyć "nowy katalog" w folderze gamedata i do niego przenieść shaders), następnie ściągnijcie sobie to http://www.sendspace...9fd27eb9ca7045e i scalcie gamedaty. Dodatkowo w archiwum jest plik user.ltx z optymalnymi ustawieniami dla shaderów (mam nadzieję że wiecie gdzie go wkleić :thumbsup: ) - Jeżeli coś będzie nie tak to usuwacie katalog shaders z gamedaty i przywracacie stary. Nie doszedłem jeszcze do WL a ciekawi mnie jak się tam zachowają. Jak na razie udało mi się wyeliminować wyloty na bagnach, w prypeci i zatonie. Pozostało wilcze legowisko. Jeżeli uda się to dopracować to najprawdopodobniej będzie też działać na TŚ2 czy NS

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

A nie sprawdziłbyś przy okazji, dlaczego zestaw naprawczy mimo informacji o naprawieniu kombinezonu/pancerza/egzo, nie robi tego. Yurek mi odpowiedział, że mu się to nie udało naprawić. Podobne wyloty są też na Jantarze, przy teleportacji do bunkra. Doświadczyłem obu wylotów. WL weszło po ponownym wgraniu sava, a Jantar dopiero po zaniżeniu ustawień, jakie dałeś do swoich shaderów i wyłączeniu synchronizacji.

Link to comment
Share on other sites

Próbowałem coś zrobić z tym zestawem ale jedyne do czego mi się udało dojść, to żeby nie psuł kombinezonu (bo normalnie psuje) kiedy zdejmujesz hełm. Z tym Jantarem to nie wiem czemu miałeś wyloty, bo to jest oryginalna mapa i tam nigdy problemów nie było. Nie mogłem za pierwszym razem popchnąć fabuły dalej, bo po rozmowie z profesorkiem poszedłem na górkę z SVD Tigr i wybiłem wszystkich gospodarzy przy bunkrze (celownik ich wyłapał pomimo niewidzialnych nano). Wczytałem autosave z wejścia na mapę i poszło.

Link to comment
Share on other sites

To nie było u mnie wyjście przed orkiestrę i wybicie Gospodarzy. Za pierwszym wejściem do bunkra, pojawił się Sacharow ale też i chimera, która mnie uśmierciła, zanim zdążyłem się teleportować na zewnątrz. I wtedy zaczęły się wyloty. Ustały po wyłączeniu synchronizacji i zmniejszeniu ustawień tekstury. Może wybicie Gospodarzy zatrzymuje fabułę, ale wybicie zombich nie. Sugerując się wypowiedzią Sacharowa, pozabijałem ich. Teleportacja do bunkra i dalej, poszło bez problemów. A co do zestawu, dobrała się z Was dobra para, która powinna temu zaradzić. Co dwie głowy, to nie jedna.

Link to comment
Share on other sites

Już się nad tym głowili mocniejsi ode mnie (@yurek nie wiem w jakim stopniu masz opanowane skrypty, ja ledwo co) - niestety bez rezultatu. Coś jeszcze oprócz skryptu zestawu musi przeszkadzać ale gdzie i co :sad:. A na pewno coś jeszcze miesza, bo do wersji którą wrzuciłem na stalker.pl dodałem zestawy naprawcze z NGC i też nie naprawiają kombinezonów (a normalnie to robią), natomiast jak broń jest mniej zużyta niż kombinezon to nie działają wcale. Podobnie było w TŚ2 i też nie szło zaczaić gdzie tkwi przyczyna :verymad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.