kamil69 Opublikowano 7 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Problem dotyczący optymalizacji pogody. Szczegóły: 1. wydobyć z pliku gamedata.db1 folder znajdujący się w ”folder_z_wypakowaną_zawartośćiąconfigweathers” 2. wystarczy otworzyć notatnikiem lub innym programem do tekstu plik o nazwie ”env_ambient.ltx” 3. skasować dany efekt np.: ...effects = ae0_effect_0, ae0_effect_1, ae0_effect_2, ae0_effect_3,ae0_effect_8 ; <eff0,eff1..effN>... po skasowaniu będzie to wyglądać tak np.: ...effects = ; <eff0,eff1..effN>... , ja wykasowałem wszystkie, lista efektów znajduje się na końcu pliku wraz z opisem poczynając od ”ae0_effect_1” do ”ae0_effect_9” 4. po zapisaniu tworzymy folder o nazwie ”gamedata” i przekopiujemy folder config wraz z cała jego zawartością do utworzonego właśnie folderu, całość przenosimy do katalogu z grą np.: c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 5. cieszymy się o wiele większą płynnością gry 6. możemy edytować też inne ustawienia jak np.: wind_velocity,wind_direction, itp., w pliku ”weather_default.ltx” i innych, plik o nazwie ”environment.ltx” zawiera pliki które mają być włączone jako dodatkowe ustawienia, wystarczy dodać średnik by je wyłączyć. Ważne !!! nie wolno zakomentarzować ”#include ”env_ambient.ltx”” ponieważ tam znajdują się główne ustawienia efektów, dźwięków, itp. 7. nie ma sensu komentarzować ”#include ”flares.ltx”” i ”#include ”thunderbolt.ltx”” ponieważ można wyłączyć używając komendy r2_sun off w grze lub pliku user.ltx. 8. jeśli chcemy wyłączyć niepotrzebny dźwięk otwieramy ”env_ambient.ltx” i kasujemy wszędzie lub tam gdzie nam odpowiada np.: ambientrnd_outdoorrnd_wind_tree – to jest cały człon 9. najlepiej pokombinować samemu 10. lista efektów: ae0_effect_0 - fog_stormy ae0_effect_1 - fog_stormy_02 ae0_effect_2 - fog_tornado_01 ae0_effect_3 - fog_tornado_00 ae0_effect_4 - fog_foggy_00 ae0_effect_5 - vortex_01 ae0_effect_6 - fog_stormy_01 ae0_effect_7 - fog_stormy_02 ae0_effect_8 - fog_stormy_00 ae0_effect_9 - fog_stormy_01 Optymalizacja shadera: Najlepiej udać się pod adres: https://sites.google...imisation-guide Poniżej link do czystego folderu z plikami od pogody: http://www.mediafire.com/?2evjygn7kl27r7u Instrukcja napisana przez muras12146. email: przemo12146@gmail.com Edytowane 7 Września 2012 przez kamil69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.