kondotier Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) W nocy wyszedłem z podziemi Agropromu i dołączyłem do bitwy wojska z wiedźmami na drodze pomiędzy kompleksami zabudowań. Podarowałem życie dwu wiedźmom ( dałem apteczki przy egzekucji ) i wtedy pojawiły się chmary zombich. Zapełniły całą przestrzeń od zabudowań z wejsciem do podziemi, aż po szczyt wzgórza z innym wyjściem z podziemi. Piękny widok inpiękna walka, ale z wylotem na pulpit. Powtórka i wylot na pulpit.Trzecia powtórka, zombich nie było i gra poszła. Wszedłem na teren kompleksu z Nieukiem, zombi zabijam i przy zbieraniu łapek i cycków wylot. Poniżej zapisy z loga. 1 log ~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_linza40031:40031], parent[wpn_linza40031:40031], section[wpn_linza] stack trace: 001B:02939133 xrRender_R1.dll log z 3. wypadu ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_aa12_m140054:40054], parent[wpn_aa12_m140054:40054], section[wpn_aa12_m1] * Saving spawns... * Saving objects... * 20099 objects are successfully saved * Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav' * Saving spawns... * Saving objects... * 20099 objects are successfully saved * Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav' * Saving spawns... * Saving objects... * 20099 objects are successfully saved * Game 183 2. wiedzmy zielone.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgames183 2. wiedzmy zielone.sav' * Saving spawns... * Saving objects... * 20099 objects are successfully saved * Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav' * Saving spawns... * Saving objects... * 20064 objects are successfully saved * Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav' * Saving spawns... * Saving objects... * 20058 objects are successfully saved * Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav' Scheduler tried to update object particle_instance ! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_normal55044] ! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [pseudodog_weak55045] ! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_weak55047] ! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_weak55049] ! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_weak55050] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_155052] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_255059] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_355065] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_255075] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_355082] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_255093] ! Cannot find saved game ~ spawn now [ros_respawn_inventory_box_0002] -> [medkit55098] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_155097] * Saving spawns... * Saving objects... * 20113 objects are successfully saved * Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav' ! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18254] -> [dog_normal55552] ! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_weak55554] ! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_strong55555] ! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_normal55556] ! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_normal55557] ! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18264] -> [boar_normal55558] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455559] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_355565] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455573] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455579] ! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455587] stack trace: 001B:0249C36D xrParticles.dll, PAPI::ParticleManager() Opisuję wypad, aby jeśli będzie potrzeba, wiadomo było gdzie był błąd. Radaco zrobić nie jest mi nie potrzebna, bo skutecznie wgrałem zapis i już jestem bezproblemowo w hangarze na wysypisku. Edytowane 9 Września 2012 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Jeżeli wgranie poprzedniego sejwu pomaga, to takimi problemami się nie zajmujemy ;) Tego typu wypady, to normalka w STALKERZE :D W pierwszym przypadku błąd shadera, w drugim przypadku błąd gracza - W ŻADNYM MODZIE DO STALKERA NIE KORZYSTAMY Z OPCJI QUICKAVE, bo powoduje to błędy m.in. respawnu !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Zaryzykuję z tymi quicksavami - bo do tego momentu w którym pojawiło się i respaunowało naraz tylu zombich, ilu było chyba w całej dotychczasowej rozgrywce, wylotów tego typu nie było. Miałem te z brakiem patcha na zegarek, ale to inna sprawa. A quiksavy chodziły bezproblemowo. Drugi raz robię początek gry, a ani w pierwszej rozgrywce, ani w tej nic się nie sypało. A ten zegarek, to musi mieć jeszcze jakieś felery, bo próbując go ustawić, gdy przyszła wiadomość, że będzie emisja, tez wylecialem. Ale nie zglaszałem tego, bo dam sobie z nim spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 To jest jedyna opcja zegarka (czas do Emisji), której nie należy ustawiać, bo nastąpi wylot. Informacja pochodzi od autora moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.