Skocz do zawartości

Kilka szybkich porad i wskazówek


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

TEMAT MA CHARAKTER CZYTSTO INFORMACYJNY I NIE SŁUŻY DO DYSKUSJI

KILKA WAŻNYCH PORAD I WSKAZÓWEK DOTYCZĄCYCH MODA

PRZEDMIOTY KWESTOWE

NAUKOWY KOMBINEZON NAJEMNIKÓW I GROZA...

wszystko oczywiście nowe zażąda od nas Lewsza przy spotkaniu na Agropromie... ( quest Łukasza na odszukanie Lewszy)

DWA ARTEFAKTY OGNISTA KULA...

musimy przynieść Krugłowowi w zamian za namiar na worek trawki... (quest Księcia na odnalezienie trawki)

Nie ma problemu ze znalezieniem, podczas pierwszej wizyty na Jantarze po drodze w Dziczy znajdziemy pięć specjalnie się nie rozglądając.

DWA ARTEFAKTY KRYSZTAŁ LUB DWIE BŁONY...

zażąda od nas Sidorowicz za odebranie przesyłki Salomona.

Artefakty bardzo trudne do znalezienia, jeden kryształ prawie na pewno znajdziemy w "artefaktowej" anomalii w Dolinie Mroku, jeden czasami można znaleść w X18, Błonę można wymienić u Krugłowa za Serce Kontrolera (jedną znalazłem w Dziczy przy przejściu do Baru).

CUKIERKI...

potrzebne dla Mnicha w Wiosce Pijawek ...(quest na PDA Barmana)

Artykuł deficytowy, znajdujemy przy martwych NPC, przez całą grę znalazłem dwa pudełka a przeszukuję wszystko.

SZTURMOWY ABAKAN...

potrzebny dla Księcia w zamian za trochę trawki...(quest na granatnik dla Pietrenki)

Takiego abakana dostajemy od Woronina za pomoc w obronie bazy...(pierwszy quest w Dolinie Mroku)

Czasami, ale bardzo rzadko można znaleźć przy trupie jakiegoś bandyty, ewentualnie Pietrenko ma w swoim asortymencie, ale nie zawsze.

PO TRZY SZTUKI... OCZY POLTERGEISTA, RĘCE BURERA, OGONY KOTA I ARTEFAKT ZŁOTA RYBKA...

tyle będzie chciał Zachar za otwarcie przejścia z ATP do Prypeci...(główny wątek)

ARTEFAKTY ...MIKA, KRYSZTAŁ, ZŁOTA RYBKA, DUSZA, KRYSZTAŁOWY KWIAT, BŁYSK...

zażąda od nas Lewsza za naprawę uniwersalnego detektora anomalii

DWA ARTEFAKTY ŁZY CHIMERY...

będzie chciał Kabel za otwarcie przejścia Dolina Mroku-Radar.

Jeden znajdziemy najprawdopodobniej w Dolinie Mroku, drugi trzeba sobie zrobić samemu z tym, że to przejście jest kompletnie niepotrzebne.

SCHOWEK SIEMIENIECKIEGO

1. Pierwszy kawałek mapy dostaniemy od Czeki na Wysypisku w zamian, za przejęcie jego długu u Księcia ...(quest od Księcia na odzyskanie pieniędzy)

2. Drugi kawałek mapy znajdziemy przy zwłokach bandyty w Dolinie Mroku w trakcie poszukiwania kuriera Barmana ...(quest na PDA Barmana)

3. Trzeci kawałek mapy znajdziemy u jednego z najemników, którzy zaatakują nas niedaleko przejścia z Wysypiska do Doliny Mroku...(quest od Biesa wymiana karabinów na amunicję)

4. Czwarty kawałek mapy znajdziemy u majora Jerofiejewa na posterunku wojskowym w Kordonie... (główny wątek,wysyła nas do niego Wariag)

5. Piąty kawałek mapy znajdziemy na schodach w budynku nad X-18 w Dolinie Mroku, podczas wchodzenia na dach. Ciężko nie zauważyć... (quest Sacharowa na likwidację Dorodina)

6. Szósty kawałek mapy znajdziemy u jednego z bandytów, którzy nas okradają w Dziczy podczas powrotu z Dolny Mroku...(quest Krugłowa zanieść Woroninowi dokumenty)

7. Siódmy kawałek mapy znajdziemy przy ciele jednego z najemników w Przysiółku na Magazynach Wojskowych...(główny wątek obrona Kła)

8. Ósmy i ostatni kawałek mapy znajdziemy przy jednym z monolitowców podczas eksploracji X-18... (główny wątek)

Po odnalezieniu wszystkich kawałków mapy aktywuje się schowek na Radarze w pobliżu helikoptera. Jeśli w którejś z opisanych sytuacji nie było mapy, wczytujemy ostatni zapis poprzedzający pojawienie się mapy i próbujemy jeszcze raz. Mapy są przypisane do konkretnych questów i sytuacji i drugiej szansy nie będzie...

Co jest w schowku...

W schowku Siemienieckiego znajdziemy Nanoochronny Kombinezon Stalowy Szczur,karabin Gaussa i trochę amunicji do niego

TAKTYKA WALKI Z MUTANTAMI

1. Na pijawki idziemy tylko z nożem...

2. Pseudogiganty najlepiej ominąć z daleka, jeżeli nie da się uciec to najlepsze granaty...

3. Snorki bardzo wytrzymałe i zadają duże obrażenia, praktycznie tylko strzał w głowę. Gdy snork szykuje się do skoku zawsze robimy unik, zanim wykona manewr by skoczyć ponownie ..jest Twój

4. Chimery i Elektrochimery padają po kilku strzałach szczególnie gdy trafimy w głowę, ale zadają bardzo duże obrażenia. Należy być w ciągłym ruchu i wykonywać uniki...

5. Reszta mutantów mniej więcej tak jak i w innych modach...

W modzie Zewie Monolitu handel jako taki praktycznie nie istnieje, u handlarzy mało co można sprzedać, a jeszcze mniej kupić. Cała gra opiera się na tym co znajdziemy, dlatego przez cały czas rozbijamy każdą napotkaną skrzynkę i przeszukujemy każdego trupa.

Można naprawiać broń i pancerze u handlarzy, ale ceny mają kosmiczne. Pancerze i broń bardzo szybko się degradują. Wintar potrafi zacząć się zacinać po trzech, czterech magazynkach. Dobrym rozwiązaniem (na stalkerską kieszeń) jest pancerz BERLIN 5-M, oferuje jaką taką ochronę i jest stosunkowo tani w naprawie. AK-74 lub Abakan z podłączonym granatnikiem i lunetą praktycznie się nie psuje i nie ma kłopotów z amunicja, do tego Bizon na drobnicę i można iść w Zonę...

............ RUSZAJCIE W ZONĘ STALKERZY.................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.