kondotier Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Kilkakrotnie wyleciałem do pulpitu na Jantarze bez Fatal Error, następującej sytuacji. Teleportuję się do bunkra, zabijam wartownika i nawet gdy Sacharow pojawiający się w bunkrze wyłączy osłonę - ginę. Raz chimera innym razem strzały, lub Sacharow mimo wysłania wiadomości się nie zjawia. Ale nie to jest problemem. Gdy próbuję wznowić grę z ostatniego pełnego zapisu, mam wylot w trakcie synchronizacji z takim zakończeniem logu: Serwer: Łączenie... * phase time: 18 ms * phase cmem: 321869 K Synchronizacja... * phase time: 17 ms * phase cmem: 321869 K * [win32]: free[2844728 K], reserved[106120 K], committed[1243392 K] * [ D3D ]: textures[357903 K] * [x-ray]: crt heap[321869 K], process heap[7042 K], game lua[19753 K], engine lua[210 K], render[867 K] * [x-ray]: economy: strings[18059 K], smem[28965 K] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] stack trace: 0023:0487B5A2 xrGame.dll 0023:04882555 xrGame.dll Gra uruchamia się dopiero od autosavu, mimo że wcześniej miałem jeszcze 3 inne zapisy, po zabiciu Gospodarzy i oczyszczeniu ich plecaków, po których też był wylot bez Fatal. Nie pomógł nawet restart komputera. Jaka rada na to zdarzenie. Mam jeszcze w zapasie zapis sprzed teleportu w Dziczy. Zgodnie z poradnikiem nie zabierałem nic z plecaka Krugłowa. Dlaczego nie wolno, skoro jest tam urządzenie do ochrony psionicznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 To co ci się dzieje to wygląda, że silnik gry ci nie wyrabia. Miałem podobny problem w OOP. Też psuły się sejwy. Pomogło zmniejszenie rozdzielczości i wyłączenie efektów graficznych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Rada była dobra, masz punkcik :thumbsup: . Wyłączyłem całkowicie synchronizację, trochę pozjeżdżałem w ustawieniach rozszerzonych i poszło. Ale też wyszło mi na dobre, bo znając co dalej, w pięciu minutach grzania rąk, wytrzebiłem zombiaki. Później już nie przeszkadzały. A może ktoś mi podpowie, co robi ten fix do ikon dla słabszych komputerów, oprócz - jak się domyślam - zmniejszenia i sprymitywizowania ikonek w plecaku. Co daje dla wydajności gry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Zajmuje mniejszą ilość RAM podczas ładowania tekstur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Może coś namieszać przy plecaku ze zwiększona nośnością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Wyłączyłem całkowicie synchronizację...nigdy nie gramy z włączoną synchronizacją pionową. To bardzo duże obciążenie dla grafiki. Może coś namieszać przy plecaku ze zwiększona nośnością?..nie może, nie ma żadnego związku z udźwigiem. Może jeżeli poprawka nie jest kompatybilna z modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.