Trucker64 Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 (edytowane) Jeśli chcesz wystartować grę z większą ilością kasy na początek, to otwieramy plik character_desc_general.xml [gamedataconfiggameplay] i dopisujemy wartość money min oraz max (przedział min. i max gotówki).<specific_character id="actor" no_random = "1"><name>actor_name</name><icon>ui_npc_u_actor</icon><map_icon x="2" y="5"></map_icon><team>Actor</team><supplies>[spawn] ndevice_torch n</supplies><class>actor</class><community>actor</community><rank>00</rank><reputation>0</reputation><money min="2000000" max="2000000" infinitive="0"/> <!-- tu dodajemy ile kasy chcemy --><visual>actorsherostalker_novice</visual></specific_character>Niestety W SoC nie można dopisać tam żadnych przedmiotów (a może tylko ja nie potrafię?). Kasę można dopisać bez żadnych problemów. Powinno też działać w innych modach. Jeśli ktoś wie jak dopisać przedmioty na start? - to proszę o info. w Cop można było dopisać!Edit: Nie dało mi to spokoju i spać. Nieprzespana noc i grzebanie w plikach i w internecie i wykombinowałem !.(Dzisiaj kwiatki dla mojej kobiety) Dopisywanie przedmiotów w pliku: character_desc_general.xml [gamedataconfiggameplay] nic nie daje, blokuje go skrypt odpowiedzialny za spawn postaci. Żeby dopisać przedmoty na starcie - tak by u Sidorowicza mieć już lepszą giverę trzeba wypakować plik gamedataspawnsall.spawn. Jak to zrobić ?-- tutaj jest link do tutoriala: Jak już mamy rozpakowane, to odnajdujemy plik alife_l01_escape.ltx i tam szukamy sekcji o numerze [63].[63]; cse_abstract propertiessection_name = actorname = level_prefix_actor_0001position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203direction = 0.00431653670966625,-1.39625442028046,-0.00068671052576974s_flags = 0x29; cse_alife_object propertiesgame_vertex_id = 4distance = 0.699999988079071level_vertex_id = 11713object_flags = 0xffffffbfcustom_data = <<END[dont_spawn_character_supplies][spawn]wpn_pmammo_9x18_fmjwpn_ak74uammo_5.45x39_fmjwpn_binocdetector_simplenovice_outfitdevice_torchEND; cse_visual propertiesvisual_name = actorsherostalker_novice; cse_alife_creature_abstract propertiesg_team = 0g_squad = 0g_group = 0health = 1dynamic_out_restrictions =dynamic_in_restrictions =upd:health = 1upd:timestamp = 0x75732029upd:creature_flags = 0x70upd:position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203upd:o_model = 0upd:o_torso = -1.39625442028046,0.00431653670966625,0upd:g_team = 0upd:g_squad = 0upd:g_group = 0; cse_alife_trader_abstract propertiesmoney = 4000000trader_flags = 0character_profile = actor; cse_ph_skeleton properties; cse_alife_creature_actor propertiesupd:actor_state = 0xd20upd:actor_accel_header = 0upd:actor_accel_data = 0upd:actor_velocity_header = 0upd:actor_velocity_data = 0upd:actor_radiation = 0upd:actor_weapon = 110upd:num_items = 0 Wprowadzone zmiany w sekcji [spawn] - patrz poniższe wpisy!wpn_pmammo_9x18_fmjwpn_ak74uammo_5.45x39_fmjoraz bardo ważna sekcja odpowiedzialna za gotówkę: (patrz spoiler!)money = 4000000Zapisujemy plik po wprowadzeniu zmian. Teraz musimy spakować rozpakowane pliki spawn z powrotem do jednego pliku all.spawn (bardzo ważne - gra tego wymaga). Nie można zostawić rozpakowanych plików bo gra ich nie zobaczy i będzie korzystać z pliku all.spawn w oryginalnych lokacjach znaczy się w.w gamedata.db... Jak wszystko dobrze zrobione to start gry i cieszymy się na starcie kupą forsy i lepszą giverą lub kombinezonem (jak go tam dopiszemy) :devil: Edytowane 6 Listopada 2013 przez The Emperor Zgodnie z regulaminem działu Warsztat Modera, pkt. 8 - edytowano fragment configu, tagując zawartość w [code][/code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Yeee, to jakoś dziwnie, bo kasę dodajemy gdzie indziej. W tym pliku można dopisać np. <team>Actor</team><supplies>[spawn] ndevice_torch nwpn_binoc nwpn_knife nhelm_respirator nstalker_outfit nwpn_pm_actor nwpn_ak74u nammo_5.45x39_fmj = 20 nbandage = 2 nantirad = 1 nmedkit = 4 nbread = 1 nkolbasa = 7 nconserva = 7 n</supplies>I z takim sprzętem startujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucker64 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 (edytowane) U mnie tak działa Mam org. Stalker_SoC ver.1.004 W pliku gamedataconfiggameplaycharacter_desc_general.xml mogę dopisać tylko kase. Wpisywanie czegokolwiek w sekcję <supplies> . ... </supplies>nic nie daje. próbowałem ! Przed chwilą sprawdziłęm jeszcze raz --- nie działa (przynajmniej u mnie !!!) Edit: 11.11.2013 - godz:19:41 http://stalkerteam.p...hów/#entry60444 U mnie jest tak jak napisał -- The Emperor - - Edytowane 11 Listopada 2013 przez The Emperor Chcąc dopisać informacje do wcześniejszego posta - edytujmy go, zamiast pisać post pod postem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Jest prosty sposób na dodanie gotówki poprzez dialog - działa w każdym modzie z tą różnicą, iż początkowy dialog w zależności od moda może prowadzić inna osoba. Weźmy przykładowo dialog z Wilkiem, nie jest to co prawda początek rozgrywki, ale do handlarza mamy blisko, zatem... 1. Odszukajmy plik skryptu dialogów z kordonu - tj. escape_dialog.script [lokalizacja: gamedatascripts] 2. Przejdźmy do funkcji w której otrzymujemy ekwipunek czyli function give_weapon_to_actor (trader, actor) dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_pm", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")end3. dopiszmy tylko jedną linijkę: dialogs.relocate_money(trader, 7000, "in")dopisany wiersz poprzez zawartą w pliku dialogs.script funkcję "relocate_money" i zmienną "trader" (na początku funkcji mamy zmienne: trader, actor)powoduje otrzymanie przychodu ("in") w wysokości określonej na 7000 rubli. całość ma wyglądać następująco: function give_weapon_to_actor (trader, actor) dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_pm", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in") dialogs.relocate_money(trader, 7000, "in")end Wartość gotówki można płynnie zmieniać. Zmienne trader, actor są przynależne do w/w funkcji. Jeśli w modzie wystąpią inne parametry - wówczas kierujemy się nimi tworząc "cheat" funkcję ułatwiającą start w Zonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi