Skocz do zawartości

Więcej kasy na starcie


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz wystartować grę z większą ilością kasy na początek, to otwieramy plik character_desc_general.xml [gamedataconfiggameplay]
i dopisujemy wartość money min oraz max (przedział min. i max gotówki).

<specific_character id="actor" no_random = "1"><name>actor_name</name><icon>ui_npc_u_actor</icon><map_icon x="2" y="5"></map_icon><team>Actor</team><supplies>[spawn] ndevice_torch n</supplies><class>actor</class><community>actor</community><rank>00</rank><reputation>0</reputation><money min="2000000" max="2000000" infinitive="0"/> <!-- tu dodajemy ile kasy chcemy --><visual>actorsherostalker_novice</visual></specific_character>

Niestety W SoC nie można dopisać tam żadnych przedmiotów (a może tylko ja nie potrafię?).
Kasę można dopisać bez żadnych problemów. Powinno też działać w innych modach.
Jeśli ktoś wie jak dopisać przedmioty na start? - to proszę o info.
w Cop można było dopisać!
Edit:
Nie dało mi to spokoju i spać. Nieprzespana noc i grzebanie w plikach i w internecie i wykombinowałem !.

(Dzisiaj kwiatki dla mojej kobiety)

Dopisywanie przedmiotów w pliku: character_desc_general.xml  [gamedataconfiggameplay] nic nie daje, blokuje go skrypt odpowiedzialny za spawn postaci. Żeby dopisać przedmoty na starcie - tak by u Sidorowicza mieć już lepszą giverę trzeba wypakować plik gamedataspawnsall.spawn.
Jak to zrobić ?-- tutaj jest link do tutoriala:

Jak już mamy rozpakowane, to odnajdujemy plik alife_l01_escape.ltx i tam szukamy sekcji o numerze [63].

[63]; cse_abstract propertiessection_name = actorname = level_prefix_actor_0001position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203direction = 0.00431653670966625,-1.39625442028046,-0.00068671052576974s_flags = 0x29; cse_alife_object propertiesgame_vertex_id = 4distance = 0.699999988079071level_vertex_id = 11713object_flags = 0xffffffbfcustom_data = <<END[dont_spawn_character_supplies][spawn]wpn_pmammo_9x18_fmjwpn_ak74uammo_5.45x39_fmjwpn_binocdetector_simplenovice_outfitdevice_torchEND; cse_visual propertiesvisual_name = actorsherostalker_novice; cse_alife_creature_abstract propertiesg_team = 0g_squad = 0g_group = 0health = 1dynamic_out_restrictions =dynamic_in_restrictions =upd:health = 1upd:timestamp = 0x75732029upd:creature_flags = 0x70upd:position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203upd:o_model = 0upd:o_torso = -1.39625442028046,0.00431653670966625,0upd:g_team = 0upd:g_squad = 0upd:g_group = 0; cse_alife_trader_abstract propertiesmoney = 4000000trader_flags = 0character_profile = actor; cse_ph_skeleton properties; cse_alife_creature_actor propertiesupd:actor_state = 0xd20upd:actor_accel_header = 0upd:actor_accel_data = 0upd:actor_velocity_header = 0upd:actor_velocity_data = 0upd:actor_radiation = 0upd:actor_weapon = 110upd:num_items = 0

 

Wprowadzone zmiany w sekcji [spawn] - patrz poniższe wpisy!

wpn_pmammo_9x18_fmjwpn_ak74uammo_5.45x39_fmj

oraz bardo ważna sekcja odpowiedzialna za gotówkę: (patrz spoiler!)

money = 4000000

Zapisujemy plik po wprowadzeniu zmian.
Teraz musimy spakować rozpakowane pliki spawn z powrotem do jednego pliku all.spawn (bardzo ważne - gra tego wymaga).
Nie można zostawić rozpakowanych plików bo gra ich nie zobaczy i będzie korzystać z pliku all.spawn w oryginalnych lokacjach znaczy się w.w gamedata.db...

Jak wszystko dobrze zrobione to start gry i cieszymy się na starcie kupą forsy i lepszą giverą lub kombinezonem (jak go tam dopiszemy) :biggrin: :devil:

Edytowane przez The Emperor
Zgodnie z regulaminem działu Warsztat Modera, pkt. 8 - edytowano fragment configu, tagując zawartość w [code][/code]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeee, to jakoś dziwnie, bo kasę dodajemy gdzie indziej. W tym pliku można dopisać np.  

<team>Actor</team><supplies>[spawn] ndevice_torch nwpn_binoc nwpn_knife nhelm_respirator nstalker_outfit nwpn_pm_actor nwpn_ak74u nammo_5.45x39_fmj = 20 nbandage = 2 nantirad = 1 nmedkit = 4 nbread = 1 nkolbasa = 7 nconserva = 7 n</supplies>

I z takim sprzętem startujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak działa
Mam org. Stalker_SoC ver.1.004

W pliku gamedataconfiggameplaycharacter_desc_general.xml mogę dopisać tylko kase. Wpisywanie czegokolwiek w sekcję
<supplies> .
...
</supplies>
nic nie daje. próbowałem ! :biggrin:

Przed chwilą sprawdziłęm jeszcze raz --- nie działa (przynajmniej u mnie !!!)

 

Edit: 11.11.2013 - godz:19:41

 

http://stalkerteam.p...hów/#entry60444

 

U mnie jest tak jak napisał  --  The Emperor  - -

Edytowane przez The Emperor
Chcąc dopisać informacje do wcześniejszego posta - edytujmy go, zamiast pisać post pod postem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jest prosty sposób na dodanie gotówki poprzez dialog - działa w każdym modzie z tą różnicą, iż początkowy dialog w zależności od moda może prowadzić inna osoba.

Weźmy przykładowo dialog z Wilkiem, nie jest to co prawda początek rozgrywki, ale do handlarza mamy blisko, zatem...

1. Odszukajmy plik skryptu dialogów z kordonu - tj. escape_dialog.script [lokalizacja: gamedatascripts]

2. Przejdźmy do funkcji w której otrzymujemy ekwipunek czyli

 

function give_weapon_to_actor (trader, actor)    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_pm", "in")    dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")    dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")end
3. dopiszmy tylko jedną linijkę:

 

dialogs.relocate_money(trader, 7000, "in")
dopisany wiersz poprzez zawartą w pliku dialogs.script funkcję "relocate_money" i zmienną "trader" (na początku funkcji mamy zmienne: trader, actor)powoduje otrzymanie przychodu ("in") w wysokości określonej na 7000 rubli.

 

całość ma wyglądać następująco:

 

function give_weapon_to_actor (trader, actor)    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_pm", "in")    dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")    dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")    dialogs.relocate_money(trader, 7000, "in")end
 

Wartość gotówki można płynnie zmieniać. Zmienne trader, actor są przynależne do w/w funkcji. Jeśli w modzie wystąpią inne parametry - wówczas kierujemy się nimi tworząc "cheat" funkcję ułatwiającą start w Zonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.