oloo Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 W trakcie wędrówki z uratowanym Kostią, po dojściu do tej bazy na palach, wywala mnie z następującym logiem: Exp[b][/b]ression : assertion failed Function : _VertexStream::Lock File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daR_DStreams.cpp Line : 44 Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count Co z tym zrobić? Edit - znalazłem rozwiązanie, co ślepemu po oczach. FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : _VertexStream::Lock [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daR_DStreams.cpp [error]Line : 44 [error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count stack trace: Błąd na oświetleniu dynamicznym, ustawienia zmienić na statyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Wejdź tu - ściągnij poprawione i nie będziesz musiał zmieniać ustawień - bo po prawdzie to wkurza strasznie jak przed każdym wejściem na bagna albo WL musisz zmieniać ustawienia i resetować grę. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 15 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Wejdź tu http://stalkerteam.p...cz1/#entry50555 - ściągnij poprawione i nie będziesz musiał zmieniać ustawień - bo po prawdzie to wkurza strasznie jak przed każdym wejściem na bagna albo WL musisz zmieniać ustawienia i resetować grę. Podziękował :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 ... to wkurza strasznie jak przed każdym wejściem na bagna albo WL musisz zmieniać ustawienia i resetować grę. Na pewno wkurza to fakt. Ciekaw jestem od czego to zależy bo nigdy nie robiłem czegoś podobnego, podobnie jak nie grałem na statycznym oświetleniu. U mnie w każdym modzie błędy tego typu są sporadyczne i znikają po powtórnym załadowaniu. Jedyne co zawsze redukuję to cienie i gęstość trawy, ale to na początku gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Ciekawe jest to że ten bug wyskakuje tylko na niektórych kartach graficznych. Nie wiem od czego to zależy ale u mnie na GF8800/9800GT był i na TŚ2 i na PS 1 - a jak wrzuciłem te poprawione dll-ki uspokoiło się na obu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 16 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Ciekawe jest to że ten bug wyskakuje tylko na niektórych kartach graficznych. Nie wiem od czego to zależy ale u mnie na GF8800/9800GT był i na TŚ2 i na PS 1 - a jak wrzuciłem te poprawione dll-ki uspokoiło się na obu. A nie mam pojęcia. Mam mobilną HD6570 512 (Mac). Ale wiesz - teraz w Wiosce Kotów strasznie mi się tnie gra, wszędzie indziej jest miodzio :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Zmniejsz suwak trawy w ustawieniach grafiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andwis Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Podziękowania za paczkę dll, dla Scigacz1975 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pfirst Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam Mam problem z wylotem na Bagnach jak dolatuję do cerkwi z Gastello XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Powrót Szramy\bin\xrCore.dll" at 0023:0072CC85, xrDebug::backend()+165 byte(s) xray_paweł.log Szukałem trochę ale nic nie znalazłem, jak to usunąć, ewentualnie może ktoś podrzuci save. dzięki Kurde, zrobiłem jak w tym poście ale po powrocie do ustawien oryginalnych znów wylot Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez pfirst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pfirst Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Okolice cerkwi powodują wylot więc przeszedłem na Kordon omijając z daleka cerkiew i przeszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.