scigacz1975 Opublikowano 26 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Kiedyś próbowałem zrobić coś takiego ale poszedłem złą drogą - chciałem zrobić lornetkę jako celownik instalowany na broni. Nie udało się ale okazuje się że dzwoniło tylko nie trafiłem do odpowiedniego kościoła - kwestia regulowanego zooma i auto-namierzania została podjęta również u Rosjan z dobrym skutkiem - zmiany musiały zajść w pliku xrGame.dll i grę należy trochę oszukać ale efekt jest dość ciekawy. https://mega.nz/#!JZ9wmDwT!BnzPIBAgV59TfEebUp-ZRLwZwI9NE57fCJXhyxmlKO4 Taki modyfikowany xrGame wklejamy do katalogu "bin" nadpisując istniejący plik. Następnie otwieramy plik broni którą chcemy zmodyfikować (najlepiej jakąś snajperkę ponieważ możliwe jest tylko strzelanie pojedyncze) i zmieniamy sekcję: (oprę się na w_svu.ltx) class = WP_SVU na taką: class = WP_BINOC następnie po sekcji: scope_status = 1 silencer_status = 0 grenade_launcher_status = 0 wklejamy taką: ;----------------------------------------------------------------------------------- snd_gyro = weapons\binoculars_gyro snd_zoomin = weapons\binoculars_zoomin snd_zoomout = weapons\binoculars_zoomout snd_close = weapons\generic_close vision_present = true vis_frame_speed = 20 vis_frame_color = 1.0,0.4,0.33,0.50 found_snd = detectors\DA-2_beep1 ;------------------------------------------------------------------------------------ Potem jeszcze tylko zmieniamy scope_zoom_factor = (na, powiedzmy = 10) zapisujemy, odpalamy grę i mamy SVU z auto-namierzaniem i regulowany zoom ENJOY regulowane celowniki.zip Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez scigacz1975 reup 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi